Αυξήσεις των τιμών στα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη αναμένονται από 1/1/14.
Οπως προκύπτει και από χθεσινές δηλώσεις του προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΘ, Χρήστου Στεφανίδη, την πιθανή αύξηση θα την αποφασίσει σχετική τριμελής επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του ΟΑΣΘ, του υπουργείου Οικονομικών και του Μεταφορών.
Η επιτροπή αναμένεται να καταλήξει στην εισήγησή της μέχρι το τέλος Οκτωβρίου και έχει να αντιμετωπίσει τις αυξημένες απαιτήσεις που προβάλλει από το κράτος ο ΟΑΣΘ επικαλούμενος τη σύμβαση που έχει με το Δημόσιο. Η τελευταία αύξηση στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ είχε γίνει τον Ιανουάριο του 2011, όταν η τιμή στο βασικό εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 0,80 ευρώ, όσο κοστίζει και σήμερα.
Αμετάβλητα
Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010 το εισιτήριο κόστιζε 0,60 ευρώ, αλλά η τιμή αυτή είχε ισχύσει μόλις για οκτώ μήνες, αφού τα εισιτήρια είχαν διαμορφωθεί στο 0,60 ευρώ την Πρωτομαγιά του 2010. Η αύξηση αυτή είχε έρθει έπειτα από πέντε χρόνια, στη διάρκεια των οποίων τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ παρέμεναν αμετάβλητα στο μισό ευρώ.
Αναφορικά με τα μπόνους επί των προστίμων που παίρνουν οι ελεγκτές και στον ΟΑΣΘ, ο πρόεδρός του είπε ότι είναι 6 ευρώ όταν πρόκειται για ολόκληρο εισιτήριο και 4 για μισό, ενώ στο χέρι παίρνουν τα μισά, αφού τα υπόλοιπα πηγαίνουν σε φόρους και στο ΙΚΑ. Οπως διευκρίνισε, η απόφαση είναι του υπουργείου Μεταφορών και πάρθηκε καθώς ελάχιστοι υπάλληλοι επέλεγαν να γίνουν ελεγκτές, αφού υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις ξυλοδαρμών, ακόμη και μαχαιρώματος. Ο κ. Στεφανίδης ξεκαθάρισε όμως πως στον ΟΑΣΘ δεν απασχολούνται εθελοντές ως ελεγκτές, αλλά είναι μόνιμοι υπάλληλοι. «Εχουμε 85 ελεγκτές που αρχικά προσελήφθησαν ως οδηγοί και στη συνέχεια πήραν προαγωγή ως ελεγκτές αφού πρώτα παρακολούθησαν ειδικά σεμινάρια», είπε.
ΕΘΝΟΣ
Οπως προκύπτει και από χθεσινές δηλώσεις του προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΘ, Χρήστου Στεφανίδη, την πιθανή αύξηση θα την αποφασίσει σχετική τριμελής επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του ΟΑΣΘ, του υπουργείου Οικονομικών και του Μεταφορών.
Η επιτροπή αναμένεται να καταλήξει στην εισήγησή της μέχρι το τέλος Οκτωβρίου και έχει να αντιμετωπίσει τις αυξημένες απαιτήσεις που προβάλλει από το κράτος ο ΟΑΣΘ επικαλούμενος τη σύμβαση που έχει με το Δημόσιο. Η τελευταία αύξηση στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ είχε γίνει τον Ιανουάριο του 2011, όταν η τιμή στο βασικό εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 0,80 ευρώ, όσο κοστίζει και σήμερα.
Αμετάβλητα
Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010 το εισιτήριο κόστιζε 0,60 ευρώ, αλλά η τιμή αυτή είχε ισχύσει μόλις για οκτώ μήνες, αφού τα εισιτήρια είχαν διαμορφωθεί στο 0,60 ευρώ την Πρωτομαγιά του 2010. Η αύξηση αυτή είχε έρθει έπειτα από πέντε χρόνια, στη διάρκεια των οποίων τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ παρέμεναν αμετάβλητα στο μισό ευρώ.
Αναφορικά με τα μπόνους επί των προστίμων που παίρνουν οι ελεγκτές και στον ΟΑΣΘ, ο πρόεδρός του είπε ότι είναι 6 ευρώ όταν πρόκειται για ολόκληρο εισιτήριο και 4 για μισό, ενώ στο χέρι παίρνουν τα μισά, αφού τα υπόλοιπα πηγαίνουν σε φόρους και στο ΙΚΑ. Οπως διευκρίνισε, η απόφαση είναι του υπουργείου Μεταφορών και πάρθηκε καθώς ελάχιστοι υπάλληλοι επέλεγαν να γίνουν ελεγκτές, αφού υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις ξυλοδαρμών, ακόμη και μαχαιρώματος. Ο κ. Στεφανίδης ξεκαθάρισε όμως πως στον ΟΑΣΘ δεν απασχολούνται εθελοντές ως ελεγκτές, αλλά είναι μόνιμοι υπάλληλοι. «Εχουμε 85 ελεγκτές που αρχικά προσελήφθησαν ως οδηγοί και στη συνέχεια πήραν προαγωγή ως ελεγκτές αφού πρώτα παρακολούθησαν ειδικά σεμινάρια», είπε.
ΕΘΝΟΣ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου