Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΤΟΥΝΤΟΥ ΣΕΑΡΕΝΣΕ...


Ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Ντουντού Σεαρένσε σε δηλώσεις του σε βραζιλιάνικο site αναφέρθηκε τόσο στις προσωπικές του επιδιώξεις όσο και τον Ολυμπιακό. Επισήμανε πως θέλει να παίξει στην Εθνική αλλά και να πάρει μία πολύ καλή μεταγραφή.


Ο Βραζιλιάνος άσος του Ολυμπιακού, Ντουντού Σεαρένσε μίλησε στην opovo.com.br. «Δουλεύω σκληρά για να επιστρέψω στην Εθνική. Ξέρω ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, αλλά ακόμη έχω πίστη στον εαυτό μου. Θα περιμένω μέχρι το τέλος. Είναι το όνειρό μου. Είμαι λυπημένος που δεν είμαι στο αντιπροσωπευτικό συγκροτήμα της χώρα μου, όμως πιστεύω ότι έχω όλα τα χαρακτηριστικά για να βρεθώ στην αποστολή. Είμαι καλά στην ψυχολογία μου και διανύω την καλύτερη περίοδο της καριέρας μου στην Ελλάδα. Θέλω να πάρω πολλές εμπειρίες και να αγωνιστώ σε μια πολύ μεγάλη ομάδα», υπογράμμισε σχετικά.

Στην συνέχεια ξεκαθάρισε πως «δεν θεωρώ το ελληνικό πρωτάθλημα υπεύθυνο για το ότι δεν με καλούν στην Εθνική, αφού ο Ζιλμπέρτο Σίλβα ο οποίος παραμένει απαραίτητος στην Εθνική, παίζει σε μια εξίσου μεγάλη ομάδα της Ελλάδας τον Παναθηναϊκό. Μπορούμε να μην έχουμε την προβολή και την αίγλη της Ισπανίας, της Αγγλίας ή της Ιταλίας, αλλά η ομάδα μου αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ, δηλαδή στη δεύτερη σημαντικότερη διοργάνωση μετά το Μουντιάλ».

Σχετικά με το Τσάμπιονς Λιγκ τόνισε: «Με δυσκόλεψε πολύ ο Ιμπραΐμοβιτς όταν αγωνιζόταν στην Ίντερ. Έπρεπε να τον κρατάς γιατί έπαιρνε πολλές μπάλες πάνω του».

Όσον αφορά στο που εστιάζει τις διαφορές στα κράτη που έπαιξε, είπε: «Είναι μικρές. Ρωσικά, ιαπωνικά και γαλλικά μπορώ μόνο να μιλήσω τα βασικά. Στην Ελλάδα όλοι μιλούν αγγλικά και προσπαθώ να τα μάθω. Σχετικά με τη χώρα, νομίζω ότι κάθε μέρος έχει την ιδιαιτερότητά του. Η Ιαπωνία έχει ανεπτυγμένη τεχνολογία, ενώ στη Γαλλία δεν έκατσα πολύ. Στη Ρωσία ωρίμασα πολύ σαν αθλητής και σαν άνθρωπος. Στην Ελλάδα, όμως, το κλίμα είναι πολύ καλό και οι άνθρωποι είναι φιλόξενοι. Είμαι ευγνώμων στους οπαδούς εδώ και το ξέρουν».

Κλείνοντας δήλωσε: «Δεν μου περνάει καν από το μυαλό να γυρίσω στην Βραζιλία. Περνάω πολύ καλά στην Ελλάδα και θέλω να συνεχίσω την πορεία μου στην Ευρώπη. Έχω την ευκαιρία να πάρω πολλές εμπειρίες εδώ και μια μέρα να αγωνιστώ σε μια πολύ μεγάλη ομάδα».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες