Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΧΕΣΟΥΣ ΝΤΑΤΟΛΟ...

To νέο μεταγραφικό απόκτημα των Πρωταθλητών Ελλάδος, Χέσους Ντάτολο, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και παρουσιάστηκε επίσημα από την ΠΑΕ. Τον αριθμό 19 επέλεξε στη φανέλα του ο Αργεντινός αριστερός μέσος.

Ο Χεσούς Ντάτολο κράτησε στα χέρια του την ερυθρόλευκη φανέλα κατά την διάρκεια της παρουσίασης του από τον Ολυμπιακό και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως νέος ποδοσφαιριστής των Πειραιωτών:



"Ήρθα σε μια ομάδα η οποία γνωρίζω ότι είναι πολύ καλή. Θέλω από την πλευρά μου να προσφέρω όσο περισσότερο γίνεται για να ανέβει η ομάδα ψηλά και να πετύχει τους στόχους που έχει φέτος. Δεν έχω μιλήσει με κάποιον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού ακόμη, θα το κάνω τώρα που θα βρεθώ στην πρώτη μου προπόνηση με την ομάδα. Γενικότερα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Ολυμπιακό που βρίσκεται στους "16" του Champions League".

Όσο για το αν έχει μιλήσει με τον προπονητή και γνωρίζει κάποια πράγματα, είπε: "Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα. Δεν έχω μιλήσει με κάποιον. Θα πάω προπόνηση και θα μιλήσω".

Η ανακοίνωση του πειραϊκού συλλόγου: "Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της απόκτησης, με την μορφή δανεισμού για έξι μήνες και οψιόν αγοράς, του Αργεντινού διεθνούς ποδοσφαιριστή Χεσούς Αλμπέρτο Ντάτολο, ο οποίος υπέγραψε σήμερα το μεσημέρι συμβόλαιο συνεργασίας με τον Ολυμπιακό".

Ο νεαποκτηθείς ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, Χεσούς Αλμπέρτο Ντάτολο, επέλεξε και θα φορά στην φανέλα του τον αριθμό 19.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες