Νέα-Αποκαλύψεις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

10/3/1925-10/3/2011...ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΣΤΑ 86 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ...



Αναλυτικά οι τίτλοι του συλλόγου που έχει τους περισσότερους από κάθε άλλον:



Ποδόσφαιρο-Ίδρυση 1925
Τίτλοι ( 67 ):
38 Πρωταθλήματα Ελλάδος: 1931, 1933, 1934, 1936, 1937, 1938, 1947, 1948, 1951, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1966, 1967, 1973, 1974, 1975, 1980, 1981, 1982, 1983, 1987, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009.
24 Κύπελλα Ελλάδος: 1947, 1951, 1952, 1953, 1954, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1963, 1965, 1968, 1971, 1973, 1975, 1981, 1990, 1992, 1999, 2005, 2006, 2008, 2009,2011.
4 Σούπερ Καπ: 1980, 1987, 1992, 2007.
1 Βαλκανικό Κύπελλο: 1963.

Μπάσκετ-Ίδρυση 1931
Τίτλοι (22):
9 Πρωταθλήματα Ελλάδος [Ανδρών]: 1949, 1960, 1976, 1978, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997.
8 Κύπελλα Ελλάδας [Ανδρών]: 1976, 1977, 1978, 1980, 1994, 1997, 2002, 2010.
1 Ευρωλίγκα [Ανδρών]: 1997.
3 Πρωταθλήματα Ελλάδος Γυναικών: 1956, 1958, 1959

Βόλεϊ-Ίδρυση 1926
Τίτλοι ( 40 ):
24 Πρωταθλήματα Ελλάδας [Ανδρών]: 1968, 1969, 1974, 1976, 1978, 1979, 1980, 1981, 1983, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2009, 2010.
12 Κύπελλα Ελλάδας [Ανδρών]: 1981, 1983, 1989, 1990, 1992, 1993, 1994, 1997, 1998, 1999, 2001, 2009.
2 Σούπερ Καπ Ελλάδας [ Ανδρών ]: 2000, 2010.
1 Κύπελλο Κυπελλούχων Ευρώπης [ Ανδρών ]: 1996.
1 Top Teams Cup [ Ανδρών ]: 2005.

Πόλο-Ίδρυση 1925
Τίτλοι (42):
24 Πρωταθλήματα Ελλάδας [ Ανδρών ]: 1927, 1933, 1934, 1947, 1949, 1951, 1952, 1969, 1971, 1992, 1993, 1995, 1996, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010
13 Κύπελλα Ελλάδας [ Ανδρών ]: 1992, 1993, 1997, 1998, 2001, 2002, 2003, 2004, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.
2 Σούπερ Καπ Ελλάδας [ Ανδρών ]: 1997, 1998.
1 Κύπελλο Πρωταθλητριών Ευρώπης [ Ανδρών ]: 2002.
1 Σούπερ Καπ Ευρώπης [ Ανδρών ]: 2002.
3 Πρωταθλήματα Ελλάδας [ Γυναικών ]: 1995, 1998, 2009.

Στίβος-Ίδρυση 1927
Τίτλοι (24):
5 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ανοικτού Στίβου Ανδρών (Γενική Βαθμολογία): 2006, 2007, 2008, 2009,2010.
1 Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ανοικτού Στίβου Γυναικών (Γενική Βαθμολογία): 2010
5 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Μαραθώνιου Ανδρών: 1998, 1999, 2000, 2001, 2003.
11 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ανωμάλου δρόμου Ανδρών: 1965, 1966, 1967, 1984, 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011.
1 Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ανωμάλου δρόμου Γυναικών: 2008.
1 Πανελλήνιο πρωτάθλημα Σύνθετων αγωνισμάτων [Ανδρών]: 2007.

Κολύμβηση-Ίδρυση 1930
Τίτλοι (52):
51 Πρωταθλήματα Ελλάδας Open : 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1937, 1960, 1961, 1962, 1967, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.
1 Πρωταθλήματα Ελλάδας ανοιχτής θαλάσσης: 2010.
Ιστιοπλοΐα-Ίδρυση 1949
Τίτλοι (78):
23 Πανελλήνια πρωταθλήματα κατηγορίας Finn : 1958, 1972, 1973, 1974, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1982, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008.
1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Lighting: 2004.
19 Πρωταθλήματα Eurolymp.
5 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Finn (Παπαθανασίου) + 1 Soling (Μπουντούρης).
5 Πρωταθλήματα Ευρώπης Finn (Παπαθανασίου).
10 Πανελλήνια Πρωταθλήματα κατηγορίας Soling: 1980, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1992, 1993, 2000.
6 Πανελλήνια Πρωταθλήματα κατηγορίας Star: 1985, 1986, 1987, 1995, 2009, 2010
3 Πανελλήνια Πρωταθλήματα κατηγορίας Dragon: 1970, 1971, 1972
2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα κατηγορίας Optimist: 1985, 1986
2 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κατηγορίας Laser: 1976, 1978
1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 470: 2009
1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 420: 2010

Επιτραπέζια αντισφαίριση (Πινγκ Πονγκ)-Ίδρυση 1947
Τίτλοι (163)
10 Πρωταθλήματα Ελλάδας [Ανδρών]: 1971, 1972, 1973, 1974, 1976, 1977, 1978, 1980, 2004, 2005.
5 Κύπελλα Ελλάδας [Ανδρών]: 1971, 2003, 2004, 2005, 2008.
20 Πρωταθλήματα Ελλάδας [ Γυναικών ]: 1959, 1960, 1961, 1962, 1964, 1965, 1967, 1975, 1981, 1982, 1983, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2007, 2009.
11 Κύπελλα Ελλάδας [Γυναικών]: 1965, 1966, 1983, 1984, 1985, 1986, 2001, 2005, 2006, 2007, 2008.
15 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ατομικού [Ανδρών]: 1970, 1970 (Μαντζάρογλου), 1971, 1971 (Μαντζάρογλου), 1972, 1976, 1976 (A Κατηγορία), 1976 (Μαντζάρογλου), 1977, 1977 (A Κατηγορία), 1980 (A Κατηγορία), 2004, 2005, 2006, 2007.
37 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ατομικού [Γυναικών]: 1956, 1957, 1957 (Μαντζάρογλου), 1957 (Κύπελλο Ο.Σ.Φ.Π.), 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1964 (Μαντζάρογλου), 1964 (Αθλητική Ηχώ), 1965, 1966, 1966 (Μαντζαρογλου), 1967 (Μαντζάρογλου), 1968, 1970, 1971 (Μαντζάρογλου), 1975, 1975 (A Κατηγορία), 1979 (A Κατηγορία), 1980, 1980 (A Κατηγορία), 1981, 1982, 1983, 1983 (A Κατηγορία), 1984, 1985, 1986, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2007.
13 Πανελλήνια πρωταθλήματα Διπλού [Ανδρών]: 1970, 1971, 1972, 1973, 1977, 1978, 1979, 1981, 1982, 2004, 2005, 2006, 2008.
19 Πανελλήνια πρωταθλήματα Διπλού [Γυναικών]: 1959, 1959 (Εαρινό), 1961, 1962, 1963, 1965, 1966 (Τουρνουά Θεσσαλονίκης), 1976, 1977, 1980, 1981, 1982, 1983, 1986, 1987, 1988, 2005, 2006, 2007.
22 Πανελλήνια πρωταθλήματα Μικτού [Ανδρών - Γυναικών]: 1957, 1959, 1961, 1962, 1964, 1965, 1966 (Τουρνουά Θεσσαλονίκης), 1970, 1971, 1972, 1977, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1986, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008.
3 Κύπελλα Αττικής [Ανδρών]: 2003, 2005, 2009.
8 Κύπελλα Αττικής [Γυναικών: 1998, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2007, 2009

Πάλη-Ίδρυση 1961
Τίτλοι (4):
1 Πανελλήνιο πρωτάθλημα ελευθέρας πάλης [Ανδρών]: 1977.
2 Πανελλήνιο πρωτάθλημα ελληνορωμαϊκής πάλης [Ανδρών]: 1976, 2006.
1 Ευρωπαϊκό Κύπελλο Cela Cup [Ανδρών]: 2006.

Πυγμαχία-Ίδρυση 1926
Τίτλοι (3):
2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ανδρών: 1970, 1985
1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γυναικών: 2009

Καταδύσεις-Ίδρυση 1950
Τίτλοι (28):
13 Πρωταθλήματα Τραμπολίνο 3μ. [ Ανδρών ]: 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1970, 1981, 1989.
8 Πρωταθλήματα ( Αναπηδητήριο ) [ Ανδρών ]: 1960, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1969, 1992.
2 Πρωταθλήματα Τραμπολίνο 1μ. [ Ανδρών ]: 1991, 1992.
3 Πρωταθλήματα Τραμπολίνο 3μ. [ Γυναικών ]: 1992, 1993, 1996.
2 Πρωταθλήματα ( Αναπηδητήριο ) [ Γυναικών ]: 1993, 1997.

Κανόε Καγιάκ-Ίδρυση 1987
Τίτλοι (11):
5 Πανελλήνια πρωταθλήματα: 1988, 1989,1990, 1991, 1992
1 Πανελλήνιο κύπελλο ήρεμων νερών στο διθέσιο των 500μ. [Ανδρών]: 2007.
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: μονοθέσιο καγιάκ 1000μ. (2007), διθέσιο καγιάκ 1000μ. (2007), μονοθέσιο καγιάκ 500μ. (2007)
2 Πρωταθλητής Ευρώπης dragon boats: 2006, 2007 (Τάσος Βουγίδης)

Σκοποβολή-Ίδρυση 1958
Τίτλοι (1):
1 Πανελλήνιο κύπελλο Πήλινου Στόχου [Ανδρών]: 2004.

Τένις
Το τμήμα αυτό ιδρύθηκε το 1998 και είναι το νεότερο τμήμα του συλλόγου.

Κωπηλασία-Ίδρυση 1927
Τίτλοι (18):
1 Βαλκανικό Πρωτάθλημα (Μοναχός): 1970
1 Παγκόσμιο Κύπελλο (Πολύμερος): 2006
3 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ελλάδος Σκιφ [ Γυναικών ]: 2002, 2003, 2008
3 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ελλάδος Σκιφ Ελαφρών βαρών [ Γυναικών ]: 2006, 2007,2008
3 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ελλάδος Σκιφ Ελαφρών βαρών [ Ανδρών ]: 2006, 2007,2008
2 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ελλάδος Σκίφ [ Ανδρών ]: 2007, 2008
1 Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ελλάδος Διπλού Σκιφ Ελαφρών βαρών [ Ανδρών ]: 2006.
2 Πανελλήνια πρωταθλήματα Ελλάδος Διπλού Σκιφ [ Ανδρών ]: 2006, 2008
1 Διασυλλογικό πρωτάθλημα Ελλάδος ENOA Σκιφ [ Γυναικών ]: 2007
1 Διασυλλογικό πρωτάθλημα Ελλάδος ΣΝΔ [ Ανδρών ]: 2007

Άρση Βαρών-Ίδρυση 1960
Τίτλοι (3):
3 Πρωταθλήματα Ανδρών.

Ενόργανη γυμναστική - Ίδρυση 1970
1 Πανελλήνιο πρωτάθλημα 1971

Σκάκι - Ίδρυση 1925
1 Κύπελλο Ελλάδας 1972





ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟ....


Απόφαση φιάσκο από την διοργανώτρια αρχή, καθώς η ΕΟΚ ανέβαλε τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος την Κυριακή (6/3), μία απόφαση που συμφέρει σαφέστατα τον Παναθηναϊκό και όχι τον Ολυμπιακό. Σταυρόπουλος: "Πρόκειται για σκάνδαλο".

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία αντέδρασε σφόδρα στην απόφαση της αναβολής του τελικού της Κυριακής (6/3) για το Κύπελλο Ελλάδος, πρότεινε, δια μέσω του γενικού διευθυντή της, Χρήστου Σταυρόπουλου, ένα σχέδιο ώστε την αναμέτρηση να την παρακολουθήσουν μικρά παιδιά.




Οι ερυθρόλευκοι θα μπορούσαν να φέρουν στο γήπεδο 120 παιδιά από τις ακαδημίες του συλλόγου, αλλά και μαθητές από διάφορα σχολεία είτε από τον Πειραιά, είτε από διάφορες άλλες γειτονικές περιοχές της πόλης, αλλά την συγκεκριμένη πρόταση την απέρριψε κατηγορηματικά ο Παναθηναϊκός και είναι ξεκάθαρο πως οι πράσινοι έψαχναν τρόπο ώστε να αποφύγουν την διεξαγωγή του παιχνιδιού, καθώς όχι μόνο δεν βρίσκονται σε καλή αγωνιστική κατάσταση, αλλά την Πέμπτη (3/3) παίζουν στην Μάλαγα, οπότε θα είναι κουρασμένοι.



Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να έρθουν σε συμφωνία οι δύο ΚΑΕ με αποτέλεσμα η Αστυνομία να προβεί στην αναβολή της αναμέτρησης και η ΕΟΚ, πλέον, χρειάζεται να ορίσει νέα ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα με άγνωστο το πότε.



Σταυρόπουλος: "Είναι σκάνδαλο"



Ο γενικός Διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Χρήστος Σταυρόπουλος, δήλωσε: "Εμείς ως Ολυμπιακός είμαστε αντίθετοι με την απόφαση, έχουμε πάρα πολλές αντιρρήσεις. Πρόκειται για απόφαση σκάνδαλο, διότι μιλάμε για έναν τελικό που είναι πολύ καιρό προγραμματισμένος. Η αστυνομία είπε πως πριν από τρεις εβδομάδες έλαβε έγγραφο για τον τελικό, ενώ όλοι ξέραμε πότε θα γίνει. Καθόμαστε την τελευταία στιγμή και και συζητάμε. Η ΓΓΑ κατέθεσε την άποψη του κ. Μπιτσαξή να γίνει το παιχνίδι με παιδιά ή καθόλου. Εμείς προτείναμε να φέρουμε τις Ακαδημίες μας, έχουμε 120 παιδιά κάτω των 12 ετών.



Έχουμε πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης και οικογενειακή κερκίδα στα ματς στο ΣΕΦ. Η θέση μας απορρίφθηκε από τον Παναθηναϊκό, αν και είπαμε να δώσουμε τις καταστάσεις με τα παιδιά και τους γονείς στην αστυνομία και την Ομοσπονδία. Επαναλαμβάνω η αναβολή είναι σκάνδαλο. Ο καθένας έχει τις απόψεις του, η αστυνομία προτιμά τη λύση της αναβολής. Εμείς ως Ολυμπιακός δεν δεχόμαστε καμία ημερομηνία για τον τελικό, έχουμε κάνει τον αγωνιστικό προγραμματισμό μας. Λαμβάνοντας υπόψιν τον τελικό, κάναμε την Παρασκευή αλλαγή στο ρόστερ μας.



Θα εξετάσουμε όλα τα δικαιώματά μας και θα επανέλθουμε. Οδηγηθήκαμε να συζητάμε 4 μέρες πριν για τον τελικό και να ψάχνουμε να βρούμε λύση. Την Παρασκευή μας είπαν πως υπήρχε ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας πως θα έρθουν παιδιά και μάλιστα θα μας πουν το ακριβές νούμερο. Σήμερα μας ανακοίνωσαν πως αδυνατούν να φέρουν παιδιά. Κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας".



Παπαδόπουλος: "Δεν κάνουμε προπαγάνδα"


O μάνατζερ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Μάνος Παπαδόπουλος, σχολίασε: "Πρόκειται για απόφαση της Πολιτείας. Ίσως να ήταν το προτιμότερο να αναβληθεί ο αγώνας για να κάτσουμε όλοι μαζί να βρούμε μια καλή λύση, ώστε ο τελικός να γίνει πραγματική διαφήμιση. Υπήρξε και πρόταση να διεξαχθεί ο αγώνας κεκλεισμένων των θυρών, ωστόσο κάτι τέτοιο θα αποτελούσε δυσφήμιση. Για τους μαθητές δεν είχαμε πρόβλημα, ήταν καλή ιδέα, αλλά αποδείχθηκε πώς έπεσε στο τραπέζι πολύ αργά. Δεν θέλουμε να ρίξουμε λάδι στη φωτιά και να κάνουμε προπαγάνδα. Σεβόμαστε τις αποφάσεις της Πολιτείας".



Ο Ολυμπιακός ήδη ενεργοποίησε τον Γκόρντον στις εγχώριες διοργανώσεις


Από την πλευρά της η ΚΑΕ Ολυμπιακός, είναι δυσαρεστημένη με το γεγονός πως η απόφαση της αναβολής βγήκε λίγες μέρες πριν την αναμέτρηση του τελικού, καθώς με το σκεπτικό πως η αναμέτρηση θα γινόταν στις 6 Μαρτίου, ενεργοποίησε στις εγχώριες διοργανώσεις ξανά τον Τζαμόν Γκόρντον αντί του Μάρκο Κέσελ, εδικά για αυτό το παιχνίδι, με αποτέλεσμα πλέον να χάσει από το πουθενά αυτή την αλλαγή στους ξένους.



Υπάρχει πιθανότητα να γίνει στις 27 Απριλίου


Η κανονική περίοδος του πρωταθλήματος της Α1 ολοκληρώνεται στις 20 Απριλίου και μέχρι τότε όλες οι ημερομηνίες θα είναι καλυμμένες. Οπότε η πιο πιθανή ημερομηνία ώστε να γίνει ο τελικός φαντάζει εκείνη στις 27 Απριλίου, τέσσερις μέρες μετά το Πάσχα.




Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΛΜΠΕΡΤ ΡΙΕΡΑ...


To νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Άλμπερτ Ριέρα, μίλησε στο κανάλι του ΣΚΑΪ, για την απόφασή του να έρθει στο μεγάλο Λιμάνι, αλλά και για την υποδοχή του κόσμου. Ο Ισπανός αριστεροπόδαρος μέσος, υπογράμμισε πως ο βασικός λόγος που προτίμησε Ολυμπιακό είναι πως πρόκειται για την πρώτη ομάδα στην Ελλάδα.


Για την υποδοχή του κόσμου: "Πρέπει να πω ότι ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που είχα τέτοια υποδοχή από τον κόσμο. Νομίζω ότι είναι πολύ καλό, όχι μόνο για μένα, αλλά για όλο τον κόσμο αυτός ο ενθουσιασμός, η φιλοδοξία που έχει ο κόσμος αυτή την στιγμή. Μπορώ να δω στον κόσμο πόσο πολύ θέλει το πρωτάθλημα και νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό για το σύλλογο. Είμαι εδώ, σε αυτή την ομάδα, για να βοηθήσω να κερδίσει το πρωτάθλημα, αυτό είναι το πιο σημαντικό".

Η υπόσχεσή του: "Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι δουλειά. Αυτό είναι κάτι για το οποίο μπορώ να υποσχεθώ. Δουλειά από την αρχή μέχρι την τελευταία στιγμή που θα είμαι εδώ, αυτό είναι το σίγουρο. Παίζω αρκετά χρόνια, είμαι 28 χρονών, έχω παίξει πολλά παιχνίδια και ξέρω ότι δεν μπορώ να πω πως θα παίξω έτσι ή αλλιώς. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ποιότητα και πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω την ομάδα να πάρει τον τίτλο, που είναι το πιο σημαντικό. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για αυτή την μεταγραφή, όλο τον κόσμο όλους τους φιλάθλους και θα τους δείξω ότι όλη αυτή η φιλοδοξία που μου έδειξαν, εγώ θα τη δείξω στο γήπεδο, εκεί που μπορώ να μιλήσω. Έτσι απλά τώρα θέλω να πω ευχαριστώ".

Για τους λόγους που τον έπεισαν να επιλέξει Ολυμπιακό: "Το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι είναι ο πρώτος σύλλογος εδώ, για μένα είναι ο πρώτος σύλλογος στην Ελλάδα και ήρθα γιατί ήθελα να είμαι πρώτος. Πιστεύω ότι όλοι γνώριζαν πως είχα κάποιες προσφορές από άλλες χώρες και άλλους συλλόγους, αλλά εμένα η φιλοδοξία μου είναι να τερματίζω πρώτος και να κερδίζω τίτλους. Αυτή την στιγμή δεν ήθελα να μείνω στο πρωτάθλημα που έπαιζα, άρα αυτό είναι το αντικείμενό μου τώρα, είναι αυτό που θέλω αυτή τη στιγμή και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να το κάνουμε με αυτή την ομάδα. Έχουμε πολύ καλή ομάδα φέτος, πολύ καλό προπονητή, πολύ σημαντικό σύλλογο, τον πιο μεγάλο στην χώρα και είναι αυτό που θέλω να πω είναι: είμαι εδώ γιατί γνωρίζω πως ερχόμουν στον κορυφαίο σύλλογο στην Ελλάδα".

Για το αν είχε μιλήσει με τον αδερφό του, Σίτο, που παίζει στον Πανιώνιο: "Ναι ξέρω μερικά πράγματα για την Ελλάδα, για την Αθήνα, για την ζωή εδώ, μοιάζει περισσότερο σαν την Ισπανία, έτσι πιστεύω ότι θα είμαι σαν το σπίτι μου εδώ. Δεν θα χρειαστώ καθόλου προσαρμογή, θα είμαι έτοιμος από την αρχή για να παλέψω, να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ".

Για το "κλειδί" που έφερε την συμφωνία: "Το να τερματίσω πρώτος. Είμαι ήδη σε μία πολύ σημαντική ομάδα στην Ευρώπη, αλλά θέλω να τερματίσω πολύ ψηλά, στις σημαντικές ομάδες της Ευρώπης, είναι πολύ σημαντικό για μένα. Φυσικά αυτή τη χρονιά δεν παίζουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά είμαι σίγουρος ότι τον επόμενο χρόνο θα παίζουμε. Είναι μία πολύ ξεχωριστή διοργάνωση, όμως το να έρθω εδώ και να παλέψω για τον τίτλο, να πάρω τον τίτλο, είναι κάτι που όλοι οι παίκτες επιθυμούν. Μπορεί να πήγαινα σε μία ομάδα με μεγαλύτερο όνομα στην Ευρώπη, αλλά να παλεύει για την τέταρτη-πέμπτη θέση στην Ευρώπη, δεν είναι αυτό που ήθελα αυτή την στιγμή. Για μένα αυτό που ήθελα είναι να έρθω σε μεγάλο σύλλογο και να παλέψω για να βγω πρώτος, αυτή είναι η φιλοδοξία μου αυτή την στιγμή."


ΗΡΘΕ Ο ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΡΙΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΕ...





Ο ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΡΙΕΡΑ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ. ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5.000 ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ...Απίστευτη υποδοχή. Φοβερός κόσμος. Για έναν παικταρά. Για τον Αλμπερτ Ριέρα. Πάνω από 5.000 φίλοι του Ολυμπιακού περίμεναν πάνω από 2 ώρες στο Ελ. Βενιζέλος για να υποδεχθούν τον Ισπανό άσσο. Τα τείχη έπεσαν και ο Ριέρα ήρθε στο λιμάνι.

Τέτοια υποδοχή δεν έχει ξανασυμβεί. Ο κόσμος του Ολυμπιακού έδειξε στο νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας ότι εδώ που ήρθε είναι... Πειραιάς!

Η εικόνα τα λέει όλα από μόνη της. Χωρίς λόγια...
Περίπου 5.000 "τρελαμένοι" φίλαθλοι του Ολυμπιακού, υποδέχτηκαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο, το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, Άλμπερτ Ριέρα, στο αεροδρόμιο.

Ο 28άχρονος ποδοσφαιριστής προσγειώθηκε το απόγευμα (19:16) στο "Ελ. Βενιζέλος", βγήκε από την πύλη "7" του αεροδρομίου και βρισκόμενος μέσα στο μαύρο τζιπ της ερυθρόλευκης διοίκησης, αποθεώθηκε από την κόκκινη λαοθάλασσα που του ετοίμασε μια ανεπανάληπτη υποδοχή στην Αθήνα, όπου θα του μείνει αξέχαστη.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΜΠΕΣΑ 6-1...


Ο Ολυμπιακός σκόραρε όποτε ήθελε στο άδειο "Γεώργιος Καραϊσκάκης". Πέτυχε έξι γκολ στο δεύτερο ημίχρονο, διέλυσε την αδύναμη Μπέσα με 6-1 και προκρίθηκε πανηγυρικά στον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League. Επόμενος αντίπαλος στην τρίτη προκριματική φάση η Μακάμπι Τελ Αβίβ. To βίντεο με τα γκολ του αγώνα.

Η είδηση της ημέρας είναι δίχως αμφιβολία η άφιξη του Άλμπερτ Ριέρα στην Ελλάδα. Ο σπουδαίος Ισπανός αριστερός μέσος, ο οποίος έτυχε θερμής υποδοχής από φιλάθλους του Ολυμπιακού στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος), παρακολούθησε σε σουίτα τη νέα του ομάδα, η οποία συνέτριψε την ανίσχυρη Μπέσα με σκορ 6-1 στο άδειο (λόγω τιμωρίας) "Γεώργιος Καραϊσκάκης", στο δεύτερο μεταξύ τους παιχνίδι για τη δεύτερη προκριματική φάση του Europa League.

Το 5-0 στον πρώτο αγώνα επί αλβανικού εδάφους δεν άφηνε περιθώρια αμφισβήτησης. Ωστόσο, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο το γεγονός πως ο Ολυμπιακός κατάφερε να σημειώσει στο δεύτερο ημίχρονο και τα έξι γκολ, ύστερα από ένα πρώτο μέρος, όπου απουσίαζε η διάθεση. Πού να παίξει ο Ριέρα, ο Ιμπαγάσα και ο Ρόμεντελ; Θα έχουμε... γλέντια! Η πειραϊκή ομάδα έχει, πια δύο ισάξιες εντεκάδες και ο Έβαλντ Λίνεν στη διάθεσή του ένα πληρέστατο έμψυχο δυναμικό, το οποίο θα ενδυναμωθεί ακόμα περισσότερο με την απόκτηση ενός αμυντικού μέσου κι ενός επιθετικού.

Τα ερυθρόλευκα γκολ σημείωσαν οι Ντουντού (46', 77'), Ντάρμπισιρ (53'), Μαρέσκα (75', 90') και Φετφατζίδης (88'). Για την Μπέσα, είχε ισοφαρίσει προσωρινά σε 1-1 ο Λαζαρέβσκι (47'). Με συνολικό σκορ 11-1 (!), ο Ολυμπιακός προκρίθηκε με επιβλητικό τρόπο.

Πρώτος παίκτης του γηπέδου ήταν ένας που δεν σκόραρε: ο Κέβιν Μιραλάς. Δεν πρέπει να χαθεί αυτός ο παίκτης, που αγωνίζεται ως δανεικός από τη Σεντ Ετιέν. Δεν πέτυχε τέρμα, αλλά έκανε όλα τα άλλα. Ταχύτατος, δημιουργικός, του έλειψε μόνο το γκολ. Άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, ιδιαίτερα στο δεύτερο ημίχρονο, όπου αγωνίστηκε δεξιά στη μεσαία γραμμή.

Στον πάγκο έμεινε ο Αντώνης Νικοπολίδης, καθώς ο Έβαλντ Λίνεν προτίμησε τον Ούρκο Πάρντο για βασικό τερματοφύλακα. Είναι δεδομένο πως ο Βελγοϊσπανός θα πάρει αρκετές ευκαιρίες τη νέα σεζόν.

Πλέον, ο Ολυμπιακός θα τεθεί αντιμέτωπος με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ στις 29 Ιουλίου, στο πλαίσιο του τρίτου προκριματικού γύρου της διοργάνωσης. Ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί στο κεκλεισμένων των θυρών φαληρικό γήπεδο, όπου οι ερυθρόλευκοι θα εκτίσουν τη δεύτερη και τελευταία αγωνιστική της τιμωρίας τους. Ο επαναληπτικός θα διεξαχθεί στο Ισραήλ στις 5 Αυγούστου.

Να σημειωθεί πως από τα επίσημα του γηπέδου είδε τον αγώνα ο Ριβάλντο, μαζί με τη σύζυγό του!


Ολυμπιακός (Έβαλντ Λίνεν): Πάρντο, Μέλμπεργκ, Γκαλίτσιος, Όσκαρ, Ντουντού, Ντιόγκο, Ζαϊρί, Μιραλάς, Ραούλ Μπράβο, Χολέμπας, Μαρέσκα.

Αναπληρωματικοί: Nικοπολίδης, Μοδέστο, Ντάρμπισιρ, Φετφατζίδης, Μήτρογλου, Επστάιν, Γ. Παπαδόπουλος.

Μπέσα (Σπετίμ Ντούρο): Μπακάι, Αλίγιου, Γιακούπι, Λαζαρέβσκι, Φερίζοβιτς, Χαντζίμπουλιτς, Πότσι, Ντεμπί, Τσικαλέσι, Ντος Σάντος, Οσμάνι.

Aναπληρωματικοί: Σέχι, Χότζα, Τράγκα, Στίνι, Τσελχάκα, Κρασνίκι.

Διαιτητής: Λι Πρόμπερτ (Αγγλία)


Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ:Ο KILL BILL ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ.....




Η μεταγραφική "βόμβα" του καλοκαιριού έσκασε! Οι αδερφοί Αγγελόπουλοι πήραν το πολυπόθητο "ναι" από τον Έλληνα γκαρντ και ο Βασίλης Σπανούλης υπέγραψε τριετές συμβόλαιο στον Ολυμπιακό δίνοντας τέλος στο πιο πολυσυζητημένο σίριαλ της χρονιάς, με ετήσιες οικονομικές αποδοχές που θα φτάσουν κοντά στα 2.400.000 ευρώ ετησίως. Ο 28χρονος (7/8/1982) κόμπο-γκαρντ είχε συνάντηση με τη διοίκηση των Πειραιωτών και πήρε την απόφαση να αφήσει στα... κρύα του λουτρού τον Παναθηναϊκό, με σκοπό να φορέσει την ερυθρόλευκη φανέλα με τον δαφνοστεφανωμένο έφηβο στο στήθος.



Το τελευταίο επεισόδιο της πιο μεγάλης μεταγραφής στην σύγχρονη ιστορία του Ολυμπιακού, "παίχθηκε" την Κυριακή (11/7) στα γραφεία, όπου εδρεύουν οι επιχειρήσεις της οικογένειας Αγγελόπουλου στην περιοχή του Συντάγματος. Έχοντας πάρει την απόφασή του ο Λαρισαίος γκαρντ, έδωσε τα χέρια με τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, υπογράφοντας τριετή συμφωνία μέχρι το 2013, η οποία θα του αποφέρει περισσότερα από 7.000.000 ευρώ καθαρά, δίχως την εφορία.

Παρέμβαση "κλειδί" στην υπόθεση, αποδείχθηκε η παρέμβαση του ίδιου του Ντούσαν Ιβκοβιτς. Βλέποντας το θέμα να έχει "παγώσει" επικίνδυνα τις τελευταίες μέρες, ο Σέρβος τεχνικός των ερυθρολεύκων, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Βασίλη Σπανούλη την περασμένη Πέμπτη (8/7) και αφού τον καθησύχασε ότι όλα θα πάνε καλά, έβαλε τα δυνατά του για να πείσει τους αδελφούς Αγγελόπουλους να ενεργοποιήσουν την προσφορά τους, ώστε το σίριαλ να τελειώσει με την υπογραφή του παίκτη στον Ολυμπιακό την Κυριακή (11/7).

Οσον αφορά τη διοίκηση της ερυθρόλευκης ΚΑΕ; Ελάχιστες ημέρες μετά την αποχώρηση του Λίνας Κλέιζα από την ομάδα, προχώρησε στην κίνηση -ματ- κερδίζοντας το επικοινωνιακό παιχνίδι και (κυρίως) την έξωθεν καλή μαρτυρία, η οποία ακροβατούσε σε τεντωμένο σχοινί. "Τώρα είσαι στον Ολυμπιακό. Βάλε τα δυνατά σου", είπαν τα δύο αδέλφια στον Βασίλη Σπανούλη και έκλεισαν τη συμφωνία πραγματοποιώντας την μεταγραφική "βόμβα" του φετινού καλοκαιριού δίνοντας τα... ρέστα τους. Μια κίνηση ουσίας και εντυπωσιασμού από την διοίκηση, καθώς το ρόστερ των Πειραιωτών ενισχύεται ενώ ταυτόχρονα αποδυναμώνεται εκείνο του Παναθηναϊκού.

Ο Ολυμπιακός κάλυψε με τον καλύτερο τρόπο το κενό που υπήρχε στο ρόστερ του τη σεζόν που ολοκληρώθηκε στη θέση "2", καθώς απέκτησε έναν σπουδαίο περιφερειακό παίκτη που ξεχωρίζει επιθετικά τόσο για τις αποτελεσματικές διεισδύσεις του μέσα στη ρακέτα, όσο και για το καλό του σουτ ενώ παράλληλα έχει και τις ικανότητες να προσφέρει και στην άμυνα. Ο Βασίλης Σπανούλης μπορεί να αναλάβει και τον ρόλο του πλέι μέικερ στην ομάδα της νέας σεζόν, αλλά αυτό θα το αποφασίσει ο προπονητής Ντούσαν Ίβκοβιτς.

H ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

"Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον Βασίλη Σπανούλη. Ο διεθνής γκαρντ θα είναι παίκτης της ομάδας μας για τα επόμενα τρία χρόνια".

Who is Who…
Hμ. Γεν.: 7/8/1982
Θέση: Γκαρντ
Πρ. Ομάδες: Κεραυνός Λάρισας, Γ.Σ. Λάρισας, Μαρούσι, Χιούστον Ρόκετς, Παναθηναϊκός
Διακρίσεις: Πρωταθλητής Ευρώπης το 2009 και MVP του Φάιναλ Φορ, Χρυσό μετάλλιο με την Εθνική ομάδα το 2005 στο Ευρωμπάσκετ του Βελιγραδίου, Αργυρό μετάλλιο με την Εθνική ομάδα στο Μουντομπάσκετ της Ιαπωνίας το 2006, Χάλκινο μετάλλιο με την Εθνική ομάδα στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας το 2009 και μέλος της καλύτερης πεντάδας της διοργάνωσης, Πρωταθλητής Ελλάδας τις σεζόν 2005-06, 2006-07, 2008-09, 2009-10, Κυπελλούχος Ελλάδας το 2006, το 2008 και το 2009. MVP του ελληνικού πρωταθλήματος τη σεζόν 2008-09, Αργυρό μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ Εφήφων το 2000, Χρυσό μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ Νέων το 2002.

Τα στατιστικά του στο ελληνικό πρωτάθλημα…

Σεζόν Ομάδα Αγ. Π. Π.(μ.ο.) 2π. 3π. Βολ. Ρ. Κλ. Ασ. Τ.
1999/00 Λάρισα 13 90 6.9 25/35 (71.4) 8/34 (23.5) 16/24 (66.7) 13 8 10 1
2000/01 Λάρισα 26 213 8.2 59/109 (54.1) 16/62 (25.8) 47/72 (65.3) 40 28 58 1
2001/02 Μαρούσι 12 59 4.9 20/33 (60.6) 2/12 (16.7) 13/20 (65) 11 4 23 0
2002/03 Μαρούσι 29 299 10.3 76/153 (49.7) 22/79 (27.8) 81/108 (75) 44 49 97 1
2003/04 Μαρούσι 33 367 11.1 70/131 (53.4) 39/108 (36.1) 110/133 (82.7) 73 50 95 0
2004/05 Μαρούσι 35 558 15.9 97/211 (46) 71/188 (37.8) 151/183 (82.5) 75 48 138 2
2005/06 Παναθηναϊκός 34 374 11 68/131 (51.9) 44/120 (36.7) 106/136 (77.9) 61 34 116 0
2006/07 Χιούστο ν 31 85 2.7 18/43 (41.9) 5/29 (17.2) 34/42 (81) 22 7 28 1
2007/08 Παναθηναϊκός 36 436 12.1 93/177 (52.5) 37/94 (39.4) 123/153 (80.4) 73 37 16 1
2008/09 Παναθηναϊκός 30 305 10.2 66/137 (48.2) 30/74 (40.5) 83/100 (83) 62 22 85 0
2009/10 Παναθηναϊκός 31 312 10.1 56/79 (70.8) 42/97 (43,2) 74/93 (79,5) 83 25 103 0



ΚΟΚΚΙΝΟΣ Ο ΙΜΠΑΓΑΣΑ...


ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο ΙΜΠΑΓΑΣΑ...Την φανέλα του Ολυμπιακού για τα επόμενα 2 χρόνια , θα φορά ο Αριέλ Ιμπαγάσα, μετά από ανακοίνωση που εξέδωσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.

«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού μεσοεπιθετικού Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας δύο ετών»

Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, ο Αργεντινός μέσος τόνισε:



«Είμαι χαρούμενος που ήρθα εδώ. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες και τους οπαδούς της ομάδας. Έχω έρθει για να κερδίσω και ελπίζω να είναι μια καλή εμπειρία για μένα. Ήξερα τους Ραούλ Μπράβο και Γκαλέτι. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο και έβλεπα πολλά παιχνίδια. Ξέρω πως δεν κερδίσαμε το πρωτάθλημα πέρυσι και φέτος θέλω να νικήσουμε τον αντίπαλό μας που είναι ο Παναθηναϊκός. Έχω παίξει στην Ελλάδα αντίπαλος του Παναθηναϊκού και είχα βάλει και γκολ. Είναι σημαντικό για μένα να τον ξανανικήσω. Από χθες που είμαι εδώ έχω δει τους οπαδούς που είναι χαρούμενοι και ελπίζω να είμαστε όλοι στον ίδιο δρόμο για να κερδίσουμε πάλι τίτλους».

Ο Ιμπαγάσα αναχώρησε για την πατρίδα του, και θα επιστρέψει την Τρίτη, προκειμένου να ενσωματωθεί στις προπονήσεις της νέας του ομάδας

ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΝΙΣ ΕΠΣΤΑΙΝ...


Τις πρώτες πρωινές ώρες αναμενόταν να βγουν οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο Ντένις Επστάιν, ο οποίος κατά τη διάρκεια του φιλικού αγώνα του Ολυμπιακού με τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ έπεσε με άτσαλο τρόπο στο έδαφος με την πλάτη.

Σε αξονική εγκεφάλου υποβλήθηκε ο Γερμανός, με το ιατρικό επιτελείο των Ερυθρολεύκων να μην είναι σε θέση να πουν με ακρίβεια εάν πρόκειται για σοβαρό τραυματισμό ή όχι. Ο παίκτης διανυκτέρευσε στο νοσοκομείο και με αγωνία αναμένονται τα αποτελέσματα των εξετάσεών του.

Τόσο ο προπονητής των Ερυθρόλευκων, Εβαλντ Λίνεν, όσο και οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων είχαν συγκεντρωθεί κατά τη διάρκεια της άτυχης στιγμής γύρω από τον Επστάιν και παρατηρούσαν τι ακριβώς είχε συμβεί. Τα πρώτα συμπτώματα που παρουσίασε ο παίκτης ήταν ότι δεν μπορούσε να κουνήσει καν το κεφάλι του. Το ασθενοφόρο καθυστέρησε πολύ και αυτό προκάλεσε την οργή της ερυθρόλευκης αποστολής.

Ευχή όλων είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα του πειραϊκού συλλόγου να μην αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Το ενθαρρυντικό είναι πως ο παίκτης μπορεί και κουνάει τα πόδια του, παρά το γεγονός ότι έχει έντονους πόνους στη μέση του.




''ΚΟΚΚΙΝΟΣ'' Ο ΜΟΝΤΕΣΤΟ....


Παίκτης του Ολυμπιακού και τυπικά από την Πέμπτη και για τα επόμενα δυο χρόνια είναι ο Γάλλος αμυντικός, Φρανσουά Μοντεστό. Ο 32χρονος πρώην άσος της Μονακό, πέρασε το πρωί με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και μετά μετέβη στα γραφεία της ΠΑΕ στην Πλατεία Αλεξάνδρας, βάζοντας την υπογραφή σε διετές συμβόλαιο συνεργασίας. Θα φοράει την φανέλα με το "6" στην πλάτη.


Το τέταρτο μετεγγραφικό χτύπημα του Ολυμπιακού είναι γεγονός. Η ομάδα του Πειραιά προχώρησε στην απόκτηση του Φρανσουά Μοντεστό για τα επόμενα δυο χρόνια, όπως ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ. Ο Γάλλος αμυντικός πέρασε το πρωί από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και εν συνεχεία βρέθηκε στα γραφεία της Πλατείας Αλεξάνδρας, ώστε να βάλει την υπογραφή στο νέο του συμβόλαιο. Ο Μοντεστό θα παίρνει 550.000 ευρώ τον χρόνο, συν 100.000 ευρώ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ σε περίπτωση πρόκρισης στους "16" του Γιουρόπα Λιγκ θα λάβει 50.000 ευρώ επιπλέον. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι θα φοράει την φανέλα με το Νο6 στην πλάτη, το οποίο μέχρι πρότινος είχε ο Ιεροκλής Στολτίδης.

Ο 32χρονος άσος αποτελεί την τέταρτη κίνηση των ερυθρολεύκων αυτό το καλοκαίρι, μετά τους Μέγκιερι, Επστάιν και Μιραλάς, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες με στόχο φυσικά την ενδυνάμωση του ρόστερ για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Ο Μοντεστό, που αγωνιζόταν με μεγάλη επιτυχία στη Μονακό και παλαιότερα στην Κάλιαρι, προορίζεται για αντικαταστάτης του Μίχαλ Ζεβλάκοφ, που συνεχίζει στην Τουρκία και την Ανκαραγκουτσού, με το θετικό ότι είναι και δυο χρόνια μικρότερος του Πολωνού και με παραστάσεις από το Καμπιονάτο και το Σαμπιονά.

Ο Μοντεστό μίλησε και με τον Έβαλντ Λίνεν, έχοντας μια πρώτη γνωριμία μαζί του και του είπε ότι ήδη ακολουθεί ένα πρόγραμμα που έχει και ότι προπονείται. Ο 57χρονος τεχνικός του Ολυμπιακού, αφού πρώτα τον καλωσόρισε στην ομάδα, του απάντησε ότι καλό είναι να συνεχίσει αυτό το πρόγραμμα και τον περιμένει την Κυριακή στο Μόναχο για να μπει στο πρόγραμμα των υπολοίπων και να ενταχθεί για τα καλά στην ερυθρόλευκη οικογένεια.

Ο Ολυμπιακός δεν "μάσησε" και από το μπάσιμο του Παναθηναϊκού το τελευταίο διήμερο, ώστε να τον κλέψει μέσα από τα χέρια του και θωράκισε την δική του προσπάθεια να τον φέρει στο λιμάνι. Αυτό ήταν και ένα μάθημα προς τον κ. Φρέιτας, ότι δεν πρόκειται να γίνει έρμαιο των δικών του διαθέσεων και ήταν μια προσωπική επιτυχία του ίδιου του Ευάγγελου Μαρινάκη. Ο 43χρονος εφοπλιστής ήταν αυτός που δεν έκανε πίσω, όταν ο παίκτης "κλωτσούσε" αρχικά για να πάρει παραπάνω χρήματα, ενώ τον "έψησε" για τα καλά στην Αθήνα την Τετάρτη, κάμπτοντας όλες του τις αντιστάσεις.

"Καλύτερα από όσα που είπαν"

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης (και επίσημα) του Ολυμπιακού, ο Φρανσουά Μοντεστό έσταξε μέλι για τη νέα του ομάδα και τις συνθήκες που συνάντησε.

"Η υποδοχή που μου επεφύλαξε ο πρόεδρος και η διοίκηση του Ολυμπιακού με έκανε να νιώσω σαν στο σπίτι μου. Αυτό με έπεισε να παίξω στον Ολυμπιακό γιατί ήταν πραγματικά μια πολύ ευχάριστη εμπειρία για μένα", είπε αρχικά ο 32χρονος ποδοσφαιριστής, ενώ στη συνέχεια απάντησε στην ερώτηση για το αν ρώτησε τον Ντομί για τον Ολυμπιακό:

"Ενδιαφέρθηκα, ρώτησα κάποιους συμπαίκτες μου παλιούς που παίζουν στην Ελλάδα και κατάλαβα ότι όσα μου είπαν ήταν αλήθεια, ίσως λίγο καλύτερα. Είδα έναν πρόεδρο απίστευτο, αθλητικές εγκαταστάσεις που είναι σε πολύ υψηλό ευρωπαϊκό επίπεδο, μια διοίκηση με όραμα και έτοιμη να υλοποιήσει τους στόχους της. Όλα αυτά με έκαναν να πειστώ για να υπογράψω".

Για το αν έχει μιλήσει στο Νενέ (ενδιαφέρεται ο Ολυμπιακός για να καλύψει το αριστερό άκρο) σχολίασε:

"Όχι ακόμα. Εάν με ρωτήσει, όμως, θα του πω τα καλύτερα".

To who is who του Γάλλου

Ο Μοντεστό γεννήθηκε στις 19 Αυγούστου 1978 στην πόλη Μπαστιά της Κορσικής, δίνοντας τον πρώτο του αγώνα με την φανέλα της ομώνυμης ομάδας το 1997 απέναντι στην πρώην ομάδα του, τη Μονακό. Έπειτα από δυο σεζόν και 16 αγώνες, πήρε μετεγγραφή για την Ιταλία και την Κάλιαρι. Στην Σαρδηνία έμεινε για τέσσερα χρόνια (150 αγώνες και 3 γκολ), ενώ τον Σεπτέμβριο του 2004 μετακόμισε στην Μόντενα. Έπεστρεψε ύστερα από λίγο καιρό στην Κάλιαρι και τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς πήγε στο Πριγκιπάτο για λογαριασμό της Μονακό (148 αγώνες και 6 γκολ).

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ έχει ως εξής:

"Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Φρανσουά Ζοζέφ Μοντεστό. Ο 32χρονος Γάλλος αμυντικός υπέγραψε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ το νέο του συμβόλαιο διετούς διάρκειας".




Ο ''ΣΟΦΟΣ'' ΝΤΟΥΝΤΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...


Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ «ΣΟΦΟΥ» ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ…ΚΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ...Μέχρι αύριο το απόγευμα ο Ντούσαν Ίβκοβιτς θα είναι και επίσημα ο νέος προπονητής του Ολυμπιακού.



Το ραντεβού που είχαν ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος με το Ντούντα ολοκληρώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα και το μόνο που απομένει είναι να ανακοινωθεί και επίσημα μετά και την επόμενη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί το πρωί προκειμένου να διευθετηθούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες. Τα «αφεντικά» του Ολυμπιακού συζήτησαν με τον Ίβκοβιτς για αρκετές ώρες θέματα που αφορούν και στον σχεδιασμό της ομάδας όπως και στην στελέχωση της, με το Βαγγέλη Αγγέλου μάλιστα να θεωρείται βέβαιο ότι θα πάρει πόστο. Στο ραντεβού της Παρασκευής, πάντως, αναμένεται να δώσει το παρόν και ο μάνατζερ του Ντούντα, Μίσκο Ραζνιάτοβιτς, προκειμένου να πέσουν και οι υπογραφές στα συμβόλαια…


ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΛΤΙΔΗ....



Μετά τον Τάσο Πάντο, ακόμα ένας "γαύρος" έκλεισε τον κύκλο του στον Ολυμπιακό. Ο Ιεροκλής Στολτίδης ενημερώθηκε ότι δεν θα ανανεωθεί το συμβόλαιό του με τους ερυθρόλευκους. ΄Όλοι εμείς σας ευχαριστούμε "Ιέρο" και ''Παντούρου'' για όλα όσα προσφέρατε στην ομάδα.



Στην ανακοίνωσή της, η ΠΑΕ δεν παραλείπει και εκείνη να ευχαριστήσει τον "χαλκέντερο" μέσο για την πολύτιμη προσφορά του στον σύλλογο όλα αυτά ταχρόνια και δεν παρέλειψε να του ευχηθεί καλή συνέχεια στην καριέρα του.

Ο 35άχρονος αμυντικός μέσος φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα 226 φορές και πέτυχε 33 γκολ. Kατέκτησε πέντε Πρωταθλήματα Ελλάδας, τέσσερα κύπελλα και ένα Σούπερ Καπ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Η Διοίκηση της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ενημέρωσε σήμερα τον Ιεροκλή Στολτίδη, ότι δεν θα ανανεωθεί η συνεργασία του με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ευχαριστεί τον Ιεροκλή Στολτίδη για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται κάθε επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του."


Λίγο μετά τη γνωστοποίηση πως δεν θα συνεχίσει να βρίσκεται στην ομάδα του Ολυμπιακού, ο Παντούρου ευχαρίστησε τον Σωκράτη Κόκκαλη.

Βέβαια, στη δήλωσή του που υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, δεν ξεχνά να αναφερθεί τόσο στους συμπαίκτες του όλα αυτά τα χρόνια στον Ολυμπιακό, όσο και στον κόσμο, τον οποίο δεν θα ξεχάσει ποτέ.

"Έπειτα από επτά χρόνια παρουσίας μου στην οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, αποχωρώ σεμνά και ταπεινά, έτσι όπως λειτούργησα όλο αυτόν τον καιρό και έτσι όπως πιστεύω ότι αρμόζει έναντι στην ιστορία και στο μεγαλείο της ομάδας αυτής.

Νιώθω την ιερή υποχρέωση να ευχαριστήσω προσωπικά τον κ. ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΟΚΚΑΛΗ που με τίμησε με την εμπιστοσύνη του και μου έδωσε το δικαίωμα να αγωνιστώ στον μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό σύλλογο της ΕΛΛΑΔΑΣ.

Όλα αυτά τα χρόνια, αγωνίστηκα με τους παλιούς συμπαίκτες και προπονητές μου, έχοντας σαν μοναδικό γνώμονα το καλό και το συμφέρον του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και τον σεβασμό της ΙΣΤΟΡΙΑΣ που πρεσβεύει αυτή η φανέλα.

Τέλος θέλω να σταθώ στον τεράστιο και ανυπέρβλητο κόσμο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ για την αγάπη του προς το πρόσωπό μου και την δύναμη που μου έδιναν να προσπαθώ για το καλύτερο.

Τους ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου...

Δεν ξέρω αν κατάφερα να μπω στο πάνθεον της ιστορίας των παικτών του συλλόγου, μπήκα όμως στις καρδιές των φιλάθλων του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. Αυτό για μένα ήταν και είναι η μεγαλύτερη επιτυχία και αναγνώριση...

ΥΓ. Θέλω να ευχηθώ στο νέο Δ.Σ. του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, στους παλιούς και νέους συμπαίκτες και προπονητές, υγεία και πολλές επιτυχίες στο έργο τους", ήταν η δήλωση του Παντούρου.





ΕΓΙΝΕ Η ''ΠΡΩΤΗ'' ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ....ΕΜΑΘΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΥ...




Πραγματοποιήθηκε η "πρώτη" προπόνηση του Ολυμπιακού ενόψει της νέας σεζόν. Πρώτος στο Ρέντη ο Έβαλντ Λίνεν, ακολούθησε ο Σωκράτης Κόκκαλης, ο οποίος και παρουσίασε στους παίκτες το νέο προπονητή της ομάδας.
O Oλυμπιακός κληρώθηκε να αγωνιστεί με την άγνωστη Μπέσα από την Αλβανία που εδρεύει στα Τίρανα. Πρώτο παιχνίδι στις 15 Ιουλίου εκτός έδρας, ο επαναληπτικός στο Φάληρο στις 22 Ιουλίου.


H σεζόν ξεκίνησε σήμερα το πρωί (21/6) για τον Ολυμπιακό και το ραντεβού της ομάδας ήταν καθορισμένο στο Ρέντη. Στο Αθλητικό Κέντρο των ερυθρολεύκων, πρώτος έκανε την παρουσία του ο νέος προπονητής των Πειραιωτών, Έβαλντ Λίνεν, με τον Γερμανό τεχνικό να δίνει το παράδειγμα και να φτάνει εκεί λίγο πριν τις 08:00.

Στη συνέχεια ακολούθησαν και οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, με πρώτους τους "πιτσιρικάδες", Νικλητσιώτη, Βαλεριάνο, Βασιλόγιαννη, Φετφατζίδη, Σοϊλέδη και Σταμόγιαννο. Στις 08:30 έφτασε στο Ρέντη ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, στη συνέχεια ακολούθησε ο 16χρονος Βραζιλιάνος Βάντερσον, ο Γιάννης Παπαδόπουλος και ο Κριστιάν Λεντέσμα.

Στο Ρέντη από το πρωί και ο Κόκκαλης

Στις 08:40, έκανε την παρουσία του στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη, ο ιστορικός πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Σωκράτης Κόκκαλης. Ιδιαίτερη στιγμή για τον ίδιο, καθώς αναμένεται να είναι η τελευταία φορά που θα δώσει το "παρών" στην "πρώτη" συνάντηση των ποδοσφαιριστών της ομάδας, καθώς πήρε απόφαση να αποχωρήσει -σταδιακά- από το ποδοσφαιρικό τμήμα, παραδίδοντας το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του στον Βαγγέλη Μαρινάκη.



Στη συνέχεια (08:45) έφτασε στο Ρέντη ο Γιώργος Γκαλίτσιος, ενώ όπως ενημερωθήκαμε, ο Αντώνης Νικοπολίδης δεν θα είναι εκεί, καθώς ακόμη δεν έχει υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. Απών θα είναι τόσο ο Όλοφ Μέλμπεργκ, που έχει πάρει ειδική άδεια, λόγω υποχρεώσεων του με την Εθνική ομάδα της Σουηδίας για κάποια φιλικά παιχνίδια, όσο και οι Έλληνες διεθνείς, Αβραάμ Παπαδόπουλος και Βασίλης Τοροσίδης, που βρίσκονται στη Ν. Αφρική για το Μουντιάλ.

Με ταξί Μήτρογλου και Ζαϊρί στο Ρέντη

Λίγο αργότερα (08:45) έφτασε στις Αθλητικές Εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού, ο Κώστας Μήτρογλου με ταξί, ενώ πέντε λεπτά αργότερα, έδωσε για πρώτη φορά το "παρών" στο Ρέντη, το νέο μεταγραφικό απόκτημα των ερυθρολεύκων, ο Βέλγος περιφερειακός επιθετικός, Κέβιν Μιραλάς. Κατά τις 09:10 κατέφθασε ο Ραούλ Μπράβο, στην τέταρτη του σεζόν, πλέον, στους Πειραιώτες, ενώ λίγο αργότερα, ακολούθησαν, τόσο ο Ντιόγκο με το αυτοκίνητό του, όσο και ο Ζαουάντ Ζαϊρί, επίσης με ταξί. To oξύμωρο είναι πως ο 22χρονος σέντερ φορ, παρά το γεγονός πως ήρθε με ταξί, στη συνέχεια έφυγε με το δικό του αυτοκίνητο!



Ο Κόκκαλης παρουσίασε στους παίκτες τον Λίνεν

Ο Σωκράτης Κόκκαλης, έμεινε για περίπου 50 λεπτά στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη, όπου και παρουσίασε στους ποδοσφαιριστές του τον νέο προπονητή της ομάδας, Έβαλντ Λίνεν. Στη συνέχεια αποχώρησε, καθώς αναμένεται να έχει συνάντηση με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, στην Καστέλλα του Πειραιά.



Πήγαν για εξετάσεις

Στη συνέχεια οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού πήγαν στο Ιατρικό Κέντρο για τις απαραίτητες εξετάσεις.

To Δελτίο Τύπου της ΠΑΕ:

"Παρουσία του Προέδρου της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κ. Σωκράτη Κόκκαλη πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η πρώτη συγκέντρωση των ποδοσφαιριστών της ομάδας μας, ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Στη συνέχεια το πρώτο γκρουπ ποδοσφαιριστών και πιο συγκεκριμένα οι Μέγερι, Πάρντο, Ρ. Μπράβο, Λεντέσμα, Μαρέσκα, Βαλεριάνος, Ντιόγκο, Ντουντού και Ζαϊρί, έκαναν προπόνηση, ενώ ο Βάντερσον ακολούθησε πρόγραμμα ατομικής προπόνησης στο γυμναστήριο.

Οι παίκτες που συμπεριλαμβάνονταν στο δεύτερο γκρουπ (Ντάρμπισιρ, Φετφατζίδης, Γκαλίτσιος, Κατσικογιάννης, Μιραλάς, Μήτρογλου, Νικλητσιώτης, Γ. Παπαδόπουλος, Σοϊλέδης, Βασιλόγιαννης και Επστάιν), υποβλήθηκαν σε ιατρικό έλεγχο στο Θεραπευτήριο Μετροπόλιταν.



Αντίπαλος η αλβανική Μπέσα

Ο Ολυμπιακός είχε τον καλύτερο συντελεστή από τις 106 ομάδες και κληρώθηκε να αντιμετωπίσει την άσημη και αδύναμη Μπέσα από την Αλβανία. Το πρώτο παιχνίδι θα πραγματοποιηθεί στα Τίρανα, στις 15 Ιουλίου, στο "Besa Stadium", ενώ ο επαναληπτικός στις 22 του ίδιου μήνα στο γήπεδο "Γεώργιος Καραϊσκάκης".

Oι ερυθρόλευκοι θα μάθουν τον επόμενο τους αντίπαλο στις 16 Ιουλίου, ενώ αν καταφέρουν και φτάσουν ως τα πλέι οφ, θα περιμένουν μέχρι τις 6 Αυγούστου για να μάθουν τον επόμενο τους αντίπαλο. Για να φτάσουν μέχρι εκεί, θα χρειαστεί να αποκλείσουν τρεις ομάδες στον δρόμο τους, έχοντας δώσει προηγουμένος συνολικά έξι ματς.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα των Πειραιωτών, θα έχει δράση ολόκληρο το καλοκαίρι, καθώς από την Πέμπτη 15 Ιουλίου μέχρι την Πέμπτη 26 Αυγούστου, θα δώσουν ευρωπαϊκά παιχνίδια για τα προκριματικά του Europa League, με μοναδικό ρεπό για τον Ολυμπιακό στις 12 Αυγούστου.



ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΤΑ ΣΚΑΙ...


Η ΠΑΕ Oλυμπιακός με ανακοίνωση της έδωσε την δική της απάντηση σε θέμα του ραδιοφωνικού σταθμού ΣΚΑΪ: "Είναι αναληθές, και δυσφημιστικό." Oι ερυθρόλευκοι κατέθεσαν απάντηση για το θέμα των εισιτηρίων.

H ανακοίνωση:




"Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ σε σχέση με το θέμα που προβάλλεται από την τηλεοπτική ραδιοφωνική συχνότητα του ΣΚΑΪ ανακοινώνει τα ακόλουθα:

Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει ελεγχθεί με προσωρινό έλεγχο από το ΔΕΚ (μέχρι 11/09), είναι σε εξέλιξη τακτικός έλεγχος των χρήσεων 2006-2009, έχει ελεγχθεί τον 03/09 από την ΔΟΥ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ για το θέμα των εισιτηρίων και ελέγχθηκε πρόσφατα τον 03/10 από το ΥΠΕΕ χωρίς να διαπιστωθεί οποιαδήποτε παράβαση οφειλόμενη σε απόδοση ΦΠΑ εισιτηρίων.

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι θέμα που προβάλει ο ΣΚΑΪ είναι αναληθές, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και είναι δυσφημιστικό για την ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.

Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ δηλώνει ότι θα προβεί άμεσα σε όλες τις νόμιμες ενέργειες εναντίον όλων εκείνων που συμμετείχαν στην διαμόρφωση και προβολή του θέματος αυτού.

Με την ευκαιρία προκαλεί εντύπωση στην ΠΑΕ και στους φιλάθλους της ο επιλεκτικός, επίμονος και συνεχής έλεγχος (είναι η μοναδική ΠΑΕ που ελέγχεται για το θέμα των εισιτηρίων - συνδέσμων) μιας ΠΑΕ που η οργάνωση, ο έλεγχος, η συνέπεια στην απόδοση φόρων (έχουν αποδοθεί φόροι ύψους 90 εκ. ευρώ από το 1993 μέχρι σήμερα) θα έπρεπε να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και όχι αντικείμενο αυθαίρετων και δυσφημιστικών δημοσιευμάτων και «ερευνών»."


ΝΥΧΤΑ ΤΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΝΤΑΤΟΛΟ ΚΑΙ ΡΑΟΥΛ ΜΠΡΑΒΟ...


Θύμα διάρρηξης έπεσε ο Χεσούς Ντάτολο. Ληστές μπήκαν το βράδυ της Πέμπτης στο σπίτι του και υπό την απειλή όπλων αφαίρεσαν από τον ίδιο αλλά και από τον Ραούλ Μπράβο που βρισκόταν μαζί του προσωπικά αντικείμενα και χρήματα.



Ο Αργεντινός μέσος του Ολυμπιακού συναντήθηκε το απόγευμα της 25ης Μαρτίου με τον Ισπανό αμυντικό στο σπίτι του πρώτου για να παρακολουθήσουν ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις. Στη μεζονέτα που έχει παραχωρήσει η ΠΑΕ στον Ντάτολο, βρισκόταν και η σύντροφός του, η οποία άκουσε θόρυβο από το γκαράζ και ενημέρωσε τους δύο παίκτες, αλλά αρχικά αυτοί δεν έδωσαν σημασία.

Λίγο αργότερα ακούστηκαν και πάλι θόρυβοι και οι δύο παίκτες κατέβηκαν στο χώρο του γκαράζ για να δουν τι ακριβώς συνέβη. Εκεί βρέθηκαν αντιμέτωποι με δύο ληστές. Ο Ντάτολο θέλησε να τους επιτεθεί αλλά μόλις τους πλησίασε, διαπίστωσε ότι οι «ποντικοί» ήταν ένοπλοι με καλάζνικοφ ενώ στο πρόσωπο φορούσαν μαύρες κουκούλες.

Όταν οι δύο ληστές κατάλαβαν ότι τους αντιλήφθηκαν, έκαναν νόημα στους δύο παίκτες να τους δώσουν ότι πολύτιμα αντικείμενα είχαν πάνω τους υπό την απειλή των όπλων. Μάλιστα, απέσπασαν 2000 ευρώ που υπήρχαν στο σπίτι, αλλά και τις πιστωτικές κάρτες που είχαν πάνω τους οι δύο άσοι του Ολυμπιακού.

Όταν αποχώρησαν οι ληστές, ο Ντάτολο και ο Μπράβο σοκαρισμένοι, ειδοποίησαν τους ανθρώπους του Ολυμπιακού, οι οποίοι αρχικά δεν πίστεψαν τι είχε συμβεί, αλλά μόλις συνειδητοποίησαν τι είχε γίνει, υπήρξε άμεση κινητοποίηση Λίγο αργότερα έφτασε και η αστυνομία για να πάρει κατάθεση από τους δύο παίκτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από το σοκ, ο Ντάτολο ήθελε να μαζέψει τα πράγματά του και να φύγει από την Ελλάδα, αλλά οι άνθρωποι του Ολυμπιακού τον καθησύχασαν και στη συνέχεια ήρθαν σε επικοινωνία με την ιδιοκτήτρια της πολυτελούς βίλας ώστε να τοποθετηθούν πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.


ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΒΟΥΙΣΙΤΣ ΣΤΟ ΤΟΡ 10 ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ...


Η Ευρωλίγκα συμπεριέλαβε τους Θοδωρή Παπαλουκά και Νίκολα Βούιτσιτς στην καλύτερη 10άδα παικτών της τελευταίας 10ετίας. Η σχετική ψηφοφορία είχε να κάνει με ένα συνδυασμό ψήφων μεταξύ φιλάθλων (25%) και δημοσιογράφων (75%).

Tην τιμητική τους είχαν οι δύο παίκτες του Ολυμπιακού, Θοδωρής Παπαλουκάς και Νίκολα Βούιτσιτς, από την Ευρωλίγκα καθώς τους συμπεριέλαβε στην κορυφαία και σημαντικότερη 10άδα παικτών για την τελευταία δεκαετία (2000-2009). Μαζί τους, οι Ντέγιαν Μποντίρογκα, Δημήτρης Διαμαντίδης, Τζέι Αρ Χόλντεν, Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, Τράιαν Λάνγκντον, Χουάν Κάρλος Ναβάρο, Άντονι Πάρκερ, Σαρούνας Γιασικεβίτσιους και Ραμούνας Σισκάουσκας. Oι δύο άσοι των ερυθρολεύκων έκαναν δηλώσεις για την τιμητική τους διάκριση.

Παπαλουκάς: "Δικαίωση του των κόπων μου"

Ο 33χρονος πλέι μέικερ τόνισε: "Είναι η μεγάλη τιμή για μένα να συγκαταλέγομαι στους δέκα κορυφαίους της Ευρώπης. Αυτό το βραβείο είναι η δικαίωση των κόπων τόσων χρόνων και είναι πολύ σημαντικό για ένα αθλητή να έχει διαχρονική αναγνώριση", τόνισε ο Θοδωρής Παπαλουκάς και συμπλήρωσε: "Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν. Θα προσπαθήσω να μείνω σ' αυτό το επίπεδο και τα επόμενα χρόνια".

Βούιτσιτς: "Είναι σπουδαία τιμή"

Ο Νίκολα Βούισιτς με τη σειρά του τόνισε: "Είναι σπουδαία τιμή να είσαι στους 10 κορυφαίους της δεκαετίας. Με κάνει υπερήφανο και δείχνει ότι κάτι έχω κάνει στην καριέρα μου", επισήμανε ο Κροάτης σέντερ και πρόσθεσε: "Τα επόμενα δέκα χρόνια θα είναι δύσκολα για να πούμε ποιοι θα ξεχωρίσουν. Υπάρχουν πολλά σπουδαία νέα παιδιά που έχουν τεράστιο ταλέντο. Εγώ προσωπικά θα προσπαθήσω να είμαι σε ψηλό επίπεδο τα επόμενα πέντε και βλέπουμε (γέλια)".

"Ο πλέον ολοκληρωμένος έκτος παίκτης"

Το επίσημο σάιτ της Ευρωλίγκα που ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ανέφερε για τον αρχηγό των ερυθρολεύκων: "Αναμφισβήτητα ο πλέον ολοκληρωμένος έκτος παίκτης στην ιστορία του μπάσκετ. Ο Θοδωρής Παπαλουκάς συμμετείχε σε επτά Final Fours ενώ κέρδισε το τρόπαιο της Ευρωλίγκα το 2006 και το 2008 με την ομάδα της ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Το 2007 χαρακτηρίστηκε ως MVP της κανονικής διάρκειας στην διοργάνωση ενώ καταλαμβάνει την πρώτη θέση για τη δεκαετία σε ασίστ και κλεψίματα."

"Ο μόνος παίκτης με triple-doubles"

Για τον Κροάτη σέντερ των Πειραιωτών επεσήμανε: "O περισσότερο ευπροσάρμοστος σέντερ στην Ευρωλίγκα. Ο Νίκολα Βούιτσιτς έφθασε σε τέσσερις τελικούς, κέρδισε το 2004 και το 2005 τον τίτλο με την ομάδα της Μακάμπι ενώ ψηφίστηκε στην καλύτερη ομάδα της διοργάνωσης πέντε φορές. Είναι επίσης ο μόνος παίκτης που έχει καταφέρει τη τελευταία δεκαετία triple-doubles και κατέχει την πρώτη θέση στην γενική κατάταξη της απόδοσης του."



ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ!!!ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ,ΤΕΛΕΙΟ!!!!

Ανατριχίλα! Μόνο αυτή η λέξη μπορεί να περιγράψει τα συναισθήματα όσων είδαν αυτό το εκπληκτικό coreo που δημιούργησε η Θύρα 7 στο γήπεδο Καραϊσκάκη στο παιχνίδι με τον Μπορντό. Χωρίς καμία δόση υπερβολής τέτοιο πράγμα δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην Ελλάδα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο coreo που δημιουργήθηκε ποτέ στην πατρίδα μας. Μαθήματα κερκίδας παρέδωσε η Θύρα 7 και όλος ο κόσμος του Ολυμπιακού με όσα δημιούργησαν στις κερκίδες του φαληρικού γηπέδου. Πραγματικά ήταν εντυπωσιακό.

Από την αρχή του πετάλου της Θύρας 7 έως το τέλος του άλλου είχε απλωθεί ένα τεράστιο πανό που έγραφε "Θρύλε των γηπέδων Ολυμπιακέ, δαφνοστεφανωμένε, μεγάλε και τρανέ. Έχεις δύναμή σου, Ολυμπιακέ. Τον πύρινό σου κόσμο, που δε λυγά ποτέ". Τα τρία τέταρτα των εξεδρών του Καραϊσκάκη είχαν καλυφθεί από αυτό το μοναδικό πανό. Όταν οι δύο ομάδες βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο στο πέταλο της Θύρας 7 είχαν δημιουργηθεί ένας οπαδός που κρατούσε μία ντουντούκα και κοιτούσε προς την κεντρική εξέδρα που είναι απέναντι από τα δημοσιογραφικά και στην οποία αναγραφόταν "ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ", ενώ στο απέναντι πέταλο ένας οπαδός με τις γροθιές υψωμένες.

Ένα coreo που όμοιο του δεν έχει γίνει στην Ελλάδα και είναι από τα κορυφαία της Ευρώπης. Και εδώ δεν μιλάμε να καλύψεις όλο το γήπεδο με χαρτόνια και απλά να κάνεις σχηματισμούς χρωμάτων, αλλά μιλάμε για τρία διαφορετικά σχέδια σε τρία διαφορετικά σημεία. Πραγματικά συγκλονιστικός ο κόσμος του Ολυμπιακού που παρέδωσε μαθήματα κερκίδας. Πέρα από το εντυπωσιακό coreo οι οπαδοί του Θρύλου έδειξαν την ωριμότητα τους. Στήριξαν την ομάδα σε όλη την διάρκεια του ματς και η ένταση της φωνής δεν έπεσε ποτέ. Συγκλονιστικές ήταν και οι στιγμές στο φινάλε του ματς και μετά την σφαγή από τον Άγγλο. Ο κόσμος αποθέωσε την ομάδα, αναγνώρισε την προσπάθεια της και χειροκρότησε τους παίκτες.

Αυτά κύριε Πλατινί τα βλέπετε ή κοιτάτε αν τα σκαλιά έχουν κόσμο; Κι ας μας πει τέλος πάντων και κάποιος από την ΟΥΕΦΑ αν από τις ομάδες που παίζουν στο Τσάμπιονς Λιγκ έχει άλλη τέτοιο κόσμο. Αυτός ο λαός κύριε Πλατινί που τον έχετε στην μαύρη λίστα είναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. Είτε σας αρέσει, είτε όχι κύριοι της ΟΥΕΦΑ.





ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ!!!ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ,ΤΕΛΕΙΟ!!!!

Ανατριχίλα! Μόνο αυτή η λέξη μπορεί να περιγράψει τα συναισθήματα όσων είδαν αυτό το εκπληκτικό coreo που δημιούργησε η Θύρα 7 στο γήπεδο Καραϊσκάκη στο παιχνίδι με τον Μπορντό. Χωρίς καμία δόση υπερβολής τέτοιο πράγμα δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην Ελλάδα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο coreo που δημιουργήθηκε ποτέ στην πατρίδα μας. Μαθήματα κερκίδας παρέδωσε η Θύρα 7 και όλος ο κόσμος του Ολυμπιακού με όσα δημιούργησαν στις κερκίδες του φαληρικού γηπέδου. Πραγματικά ήταν εντυπωσιακό.

Από την αρχή του πετάλου της Θύρας 7 έως το τέλος του άλλου είχε απλωθεί ένα τεράστιο πανό που έγραφε "Θρύλε των γηπέδων Ολυμπιακέ, δαφνοστεφανωμένε, μεγάλε και τρανέ. Έχεις δύναμή σου, Ολυμπιακέ. Τον πύρινό σου κόσμο, που δε λυγά ποτέ". Τα τρία τέταρτα των εξεδρών του Καραϊσκάκη είχαν καλυφθεί από αυτό το μοναδικό πανό. Όταν οι δύο ομάδες βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο στο πέταλο της Θύρας 7 είχαν δημιουργηθεί ένας οπαδός που κρατούσε μία ντουντούκα και κοιτούσε προς την κεντρική εξέδρα που είναι απέναντι από τα δημοσιογραφικά και στην οποία αναγραφόταν "ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ", ενώ στο απέναντι πέταλο ένας οπαδός με τις γροθιές υψωμένες.

Ένα coreo που όμοιο του δεν έχει γίνει στην Ελλάδα και είναι από τα κορυφαία της Ευρώπης. Και εδώ δεν μιλάμε να καλύψεις όλο το γήπεδο με χαρτόνια και απλά να κάνεις σχηματισμούς χρωμάτων, αλλά μιλάμε για τρία διαφορετικά σχέδια σε τρία διαφορετικά σημεία. Πραγματικά συγκλονιστικός ο κόσμος του Ολυμπιακού που παρέδωσε μαθήματα κερκίδας. Πέρα από το εντυπωσιακό coreo οι οπαδοί του Θρύλου έδειξαν την ωριμότητα τους. Στήριξαν την ομάδα σε όλη την διάρκεια του ματς και η ένταση της φωνής δεν έπεσε ποτέ. Συγκλονιστικές ήταν και οι στιγμές στο φινάλε του ματς και μετά την σφαγή από τον Άγγλο. Ο κόσμος αποθέωσε την ομάδα, αναγνώρισε την προσπάθεια της και χειροκρότησε τους παίκτες.

Αυτά κύριε Πλατινί τα βλέπετε ή κοιτάτε αν τα σκαλιά έχουν κόσμο; Κι ας μας πει τέλος πάντων και κάποιος από την ΟΥΕΦΑ αν από τις ομάδες που παίζουν στο Τσάμπιονς Λιγκ έχει άλλη τέτοιο κόσμο. Αυτός ο λαός κύριε Πλατινί που τον έχετε στην μαύρη λίστα είναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. Είτε σας αρέσει, είτε όχι κύριοι της ΟΥΕΦΑ.





ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΜΠΟΡΝΤΟ 0-1...

Αυτόν τον Ολυμπιακό ονειρεύεται ο κόσμος του. Να στήνει στα σχοινιά την Πρωταθλήτρια Γαλλίας και την πιο φορμαρισμένη ομάδα της Ευρώπης στο πρώτο μισό της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου κι ας χάνει λόγω τύχης και διαιτησίας. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας μέτρησε διψήφιο αριθμό ευκαιριών και ένα κανονικό γκολ που δεν μέτρησε, αλλά γνώρισε την ήττα από την Μπορντό με 1-0 στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για τη φάση των "16" του Champions League.

Ο Χάουαρντ Γουέμπ, μόνο φανέλα της Μπορντό δεν φόρεσε. Από λανθασμένη υπόδειξή του (ενός φάουλ που δεν έγινε ποτέ), η γαλλική ομάδα πήρε προβάδισμα στο σκορ με κεφαλιά του στόπερ Σιανί, στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων του πρώτου ημιχρόνου. Σα να μην έφτανε αυτό, μετά την υπόδειξη του δεύτερου βοηθού, Ντάρεν Καν, δεν μέτρησε γκολ του Μαρέσκα (με κεφαλιά σε κενή εστία) στο 94ο λεπτό της αναμέτρησης για φάουλ του Ντάρμπισιρ στον Καρασό. Ο Άγγλος επιθετικός δεν έκανε την παραμικρή παράβαση. Αντίθετα, σπρώχτηκε από τον Γάλλο τερματοφύλακα, όπως και από τον Σιανί.

Σπουδαία υποστήριξη από τον κόσμο του Πρωταθλητή Ελλάδας, που χειροκρότησε την ομάδα του με το σφύριγμα της λήξης. Ο Ολυμπιακός δεν είχε την τύχη με το μέρος του, συναντώντας - παράλληλα - και την προκλητική διαιτησία του Άγγλου "χειρουργού". Οι ερυθρόλευκοι πάλεψαν, έπαιξαν με πάθος, ήταν καλύτεροι από τους αντιπάλους τους και στον επαναληπτικό της 17ης Μαρτίου στη Γαλλία θα προσπαθήσουν για τη μεγάλη ανατροπή. Έδειξαν ότι μπορούν να νικήσουν την Μπορντό και έχουν μία δεύτερη ευκαιρία στη ρεβάνς.

Η ατμόσφαιρα στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" ήταν εκπληκτική από την αρχή. Από την είσοδο των δύο ομάδων στον αγωνιστικό χώρο, ακόμα και από την προθέρμανση. Ήρθε και το ανεπανάληπτο coreo που ετοίμασε η "Θύρα 7", πριν από τη σέντρα της αναμέτρησης, για να δέσει το γλυκό στο φαληρικό γήπεδο. Άπαντες, Έλληνες και Γάλλοι, έμειναν με το στόμα ανοικτό από την έμπνευση των οργανωμένων φιλάθλων της πειραϊκής ομάδας, οι οποίοι πήραν - "σπαθένια" - άριστα δέκα.


Ο αγώνας

Ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς παρέταξε τον Ολυμπιακό με σύστημα 4-5-1, το οποίο στην επίθεση μετατρεπόταν σε 4-3-3. Την εστία της ομάδας υπερασπίστηκε ο Νικοπολίδης. Στην άμυνα, από τα δεξιά προς τα αριστερά, αγωνίστηκαν οι Τοροσίδης, Α. Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ και Ραούλ Μπράβο. Οι Λεντέσμα (στην καρδιά του κέντρου), Μαρέσκα (δεξιά στο "λύκο") και Στολτίδης (αριστερά στον Αργεντινό "κόφτη") αποτέλεσαν την τριάδα της μεσαίας γραμμής, με τους Λούα Λούα (δεξιά), Μήτρογλου (κορυφή) και Ντάτολο (αριστερά) να συνθέτουν την επιθετική τριάδα.

Από την πλευρά του, ο Λοράν Μπλαν παρέταξε την Μπορντό με διάταξη 4-2-3-1. Κάτω από τα δοκάρια κάθισε ο Καρασό. Στην άμυνα, από δεξιά προς τα αριστερά, αγωνίστηκαν οι Σαλμέ, Πλανούς, Σιανί και Τρεμουλινάς. Οι Φερνάντο και Σανέ αποτέλεσαν το δίδυμο των αμυντικών μέσων. Ο Πλάσιλ κάλυψε τη δεξιά πλευρά της μεσαίας γραμμής, ο Βέντελ την αριστερή, ενώ ο Γκουργκούφ αγωνίστηκε σε θέση περιφερειακού επιθετικού, πίσω από το μοναδικό προωθημένο, Σαμάκ.

Οι ερυθρόλευκοι κοίταξαν κατάματα την Μπορντό, δεν τη φοβήθηκαν ούτε στιγμή και έδωσαν ό,τι είχαν στον αγωνιστικό χώρο. Αν είχαν και τον παράγοντα τύχη με το μέρος τους, όλα θα ήταν ιδανικά. Η Μπορντό, στην πρώτη της ευκαιρία στο πρώτο ημίχρονο, κατάφερε να σκοράρει. Και μάλιστα στις καθυστερήσεις από ένα ανύπαρκτο φάουλ που έδωσε ο Άγγλος Γουέμπ.

Ο Ολυμπιακός ήταν συγκροτημένος, είχε πάθος, αγωνιστικό πλάνο και "βραχυκύκλωσε" την Πρωταθλήτρια Γαλλίας, που σε κανένα σημείο στο πρώτο μέρος δεν κατάφερε να κυριαρχήσει στο παιχνίδι και να το φέρει στα μέτρα της. Οι παίκτες του Μπόζινταρ Μπάντοβιτς έτρεξαν, προσπάθησαν να ανοίξουν πρώτοι το σκορ, αλλά στις τέσσερις σημαντικές φάσεις που δημιούργησαν δεν μπόρεσαν να στείλουν την μπάλα στα δίχτυα.

Όλα θα ήταν διαφορετικά, αν η ευκαιρία στο 4ο λεπτό γινόταν γκολ. Ο Ντάτολο εκτέλεσε υποδειγματικά φάουλ από τα δεξιά, ο Μέλμπεργκ έπιασε την κεφαλιά από το ύψος του πέναλτι, ωστόσο η μπάλα πέρασε δίπλα από το δεξί δοκάρι της γαλλικής εστίας. Η Μπορντό βρέθηκε σε αρκετές περιπτώσεις σε θέση άμυνας, ιδιαίτερα μέχρι το 30ο λεπτό, όποτ ο Ολυμπιακός είχε ξεκάθαρη υπεροχή στον αγωνιστικό χώρο.

Στο 14', ύστερα από έξοχο συνδυασμό, η μπάλα έφτασε δεξιά στον Τοροσίδη, που γέμισε, ο Μήτρογλου την έδωσε στον Ραούλ Μπράβο, αλλά το γύρισμα του τελευταίου κόπηκε από τους αμυντικούς των Γάλλων προτού φτάσει στον Λούα Λούα. Είναι χαρακτηριστικό πως η πρώτη απειλή από τους φιλοξενούμενους ήρθε στο 26', όταν ο Φερνάντο σούταρε με το δεξί έξω από τη μεγάλη περιοχή και ο Νικοπολίδης απομάκρυνε την μπάλα με τις γροθιές.

Με τη συμπλήρωση τριάντα λεπτών αγώνα, ο Πρωταθλητής Ελλάδας έκανε για τρίτη φορά αισθητή την παρουσία του στη μεγάλη περιοχή του Καρασό. Ο Μαρέσκα εκτέλεσε φάουλ από τα δεξιά, λίγο πιο μπροστά από το κέντρο, ο Στολτίδης σηκώθηκε πιο ψηλά από όλους, έπιασε την κεφαλιά μέσα από την περιοχή, αλλά ο Γάλλος τερματοφύλακας έδιωξε την μπάλα, που πέρασε πάνω από την εστία του, καταλήγοντας κόρνερ. Τρία λεπτά αργότερα (33'), οι ερυθρόλευκοι άλλαξαν υπέροχα την μπάλα. Ο Μαρέσκα τροφοδότησε τον Τοροσίδη στην πλάτη του Τρεμουλινάς (του αριστερού μπακ της Μπορντό), ο "Τόρο" έβγαλε τη συρτή σέντρα από τα δεξιά, ωστόσο κανένας συμπαίκτης του δεν πετάχτηκε στην πορεία της μπάλας. Η γαλλική άμυνα ήταν εξουδετερωμένη, στην τέταρτη καλή στιγμή του Ολυμπιακού στο πρώτο ημίχρονο.

Στο 44', ο Ντάτολο εκτέλεσε φάουλ από θέση μέσα δεξιά, με την μπάλα να καταλήγει άουτ. Εκεί που όλα έδειχναν πως το πρώτο ημίχρονο θα έληγε χωρίς σκορ, η Μπορντό "πάγωσε" το Φάληρο με τη βοήθεια του Γουέμπ. Ο Άγγλος διαιτητής ανακάλυψε φάουλ του Λούα Λούα πάνω στον Τρεμουλινάς. Ο Κονγκολέζος έδιωξε την μπάλα με προβολή σε πλάγιο άουτ, αλλά Χάουαρντ Γουέμπ είχε άλλη άποψη. Στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων, ο Γκουρκούφ εκτέλεσε το φάουλ από τα αριστερά, ο στόπερ Σιανί νίκησε στον αέρα τον Α. Παπαδόπουλο και από το ύψος της μικρής περιοχής έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του Νικοπολίδη (0-1). Ένα γκολ στην τελευταία φάση του πρώτου μέρους, πάντα επηρεάζει αρνητικά την ομάδα που το δέχεται.

Ο Ολυμπιακός επηρεάστηκε ψυχολογικά από το τέρμα της Μπορντό και άρχισε νωχελικά το δεύτερο ημίχρονο. Στο 52', ο Βέντελ εκτέλεσε κόρνερ από τα δεξιά, ο Σιανί πήρε την κεφαλιά στο δεύτερο δοκάρι, αλλά η μπάλα πέρασε πάνω από το οριζόντιο δοκάρι της ερυθρόλευκης εστίας. Μετά το 55', όμως, οι γηπεδούχοι αντέδρασαν και στο 58' έφτασαν μία ανάσα από την ισοφάριση. Ο Ραούλ Μπράβο έβγαλε εξαιρετική σέντρα από τα αριστερά, ο Μαρέσκα πετάχτηκε στην καρδιά της αντίπαλης άμυνας, έπιασε ανενόχλητος την κεφαλιά-ψαράκι από το ύψος της μικρής περιοχής, ωστόσο η μπάλα πέρασε πάνω από την εστία του Καρασό. Απίστευτη χαμένη ευκαιρία για το σύνολο του "Μπόσκο".

Ο προπονητής του Ολυμπιακού ρίσκαρε και στο 64' έβαλε στο ματς τον Ζαϊρί, αντικαθιστώντας τον Λεντέσμα. Το 4-3-3, πάντως, δεν άλλαξε. Ο Ντάτολο πέρασε ως κεντρικός χαφ, μπροστά από τους Στολτίδη και Μαρέσκα. Ο Μαροκινός πέρασε σε θέση δεξιού μέσου και ο Λούα Λούα μετατοπίστηκε στο αριστερό άκρο της επίθεσης. Βέβαια, αυτό ήταν δίκοπο μαχαίρι για τους γηπεδούχους, καθώς αποχώρησε από τη μεσαία γραμμή ένας πολύτιμος παίκτης, ο οποίος, όμως, είχε καθαρά ανασταλτικό ρόλο.

Ο Ολυμπιακός ανέλαβε την πρωτοβουλία των κινήσεων, με κατοχή μπάλας και έντονη πίεση προς τα γαλλικά καρέ. Η Μπορντό έπαιξε παιχνίδι υπομονής και είχε ως πρώτο μέλημα να κρατήσει το μηδέν στην άμυνα και να κυνηγήσει μέσω αντεπιθέσεων ένα δεύτερο τέρμα.

Στο 77', ο Ντάρμπισιρ πήρε τη θέση του Μήτρογλου. Η δεύτερη κίνηση, στην σκακιέρα των προπονητών, από τον Μπάντοβιτς. Στο 81', ο Βέντελ σούταρε με το αριστερό, από το ύψος της μεγάλης περιοχής, με την μπάλα να καταλήγει άουτ. Στην αμέσως επόμενη επίθεση (82'), ο Ολυμπιακός έχασε μία ακόμα απίστευτη ευκαιρία. Ύστερα από βαθιά μπαλιά που προήλθε από την άμυνα, ο Ντάρμπισιρ κοντρόλαρε την μπάλα έξω από τη μεγάλη περιοχή, την έστρωσε στον Λούα Λούα, ο οποίος μπήκε στην αντίπαλη περιοχή, σούταρε διαγώνια με το δεξί, αλλά η μπάλα πέρασε σύριζα από το δεξί δοκάρι, μετά την απόκρουση του Καρασό. Ήταν κόρνερ, όμως ο Γουέμπ υπέδειξε άουτ.

Οι ερυθρόλευκοι είχαν εγκατασταθεί στην περιοχή της Μπορντό. Την έστησαν στα σχοινιά και την σφυροκόπησαν ανελέητα. Στο 86', ο Λούα Λούα δοκίμασε με μακρινό δεξί σουτ να νικήσει τον Καρασό, ο οποίος έπεσε στη δεξιά του γωνία και μπλόκαρε. Ο Κονγκολέζος, στο 88', προσπάθησε με γυριστή κεφαλιά να ισοφαρίσει, αλλά πάλι ο Γάλλος τερματοφύλακας δήλωσε "παρών" και έδιωξε την μπάλα σε κόρνερ. Μετά την εκτέλεσή του, ο Tοροσίδης πήρε την κεφαλιά από το ύψος του πέναλτι, αλλά ο Φερνάντο έδιωξε πάνω στη γραμμή στο 89'. Η γκαντεμιά, σε όλη της την έκταση.

Στις καθυστερήσεις (94'), ο Ντάτολο εκτέλεσε κόρνερ από τα αριστερά, ο Λούα Λούα έπιασε την κεφαλιά, αλλά ο Καρασό απομάκρυνε πάνω στη γραμμή και στη συνέχεια οι αμυντικοί της Μπορντό έδιωξαν σε κόρνερ. Στην εξέλιξη και ύστερα από γέμισμα του Μέλμπεργκ, μετά τη σύγχυση στα γαλλικά καρέ, ο Μαρέσκα σκόραρε με κεφαλιά από το ύψος της μικρής περιοχής. Ο Γουέμπ, όμως, ύστερα και από υπόδειξη του βοηθού του, Καν, δεν μέτρησε το γκολ, ανακαλύπτοντας φάουλ του Ντάρμπισιρ στον Καρασό. Ο Γάλλος τερματοφύλακας έσπρωξε τον Άγγλο επιθετικό. Νωρίτερα, ο Σιανί είχε "κατεβάσει" τον άσο του Ολυμπιακού. Ο Χάουαρντ Γουέμπ ήταν με διαφορά ο καλύτερος παίκτης της Μπορντό στην αναμέτρηση.

Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:

Ολυμπιακός (Μπόζινταρ Μπάντοβιτς): Νικοπολίδης, Μέλμπεργκ, Στολτίδης, Ραούλ Μπράβο, Ντάτολο, Α. Παπαδόπουλος, Μήτρογλου, Μαρέσκα, Λεντέσμα (64' Ζαϊρί), Λούα Λούα, Τοροσίδης.

Αναπληρωματικοί: Πάρντο, Γκαλίτσιος, Όσκαρ, Ντάρμπισιρ, Ζαϊρί, Ζεβλάκοβ, Λεονάρντο.

Μπορντό (Λοράν Μπλαν): Καρασό, Σιανί, Φερνάντο, Γκουρκούφ, Βέντελ (83' Ζούσιε), Πλάσιλ (82' Γκουφράν), Σαλμέ, Σανέ, Πλανούς, Τρεμουλινάς, Σαμάκ.

Αναπληρωματικοί: Ραμέ, Ενρίκε, Γκουφράν, Καβενάγκι, Ζούσιε, Μπεγιόν, Σέρτιτς.

Διαιτητής: Χάουαρντ Γουέμπ (Αγγλία)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΖΟΣ ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ...


Ο Τζος Τσίλντρες κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο με τον Ολυμπιακό, αλλά όπως τόνισε αυτό δεν τον ικανοποιεί, καθώς θέλει να φτάσει με τους "ερυθρόλευκους", τόσο στην κορυφή της Ελλάδος, όσο και σε αυτή της Ευρώπης. Ο Αμερικανός άσος εξέφρασε και την επιθυμία του να παραμείνει και του χρόνου στην ομάδα του λιμανιού.

Αποσπάσματα της συνέντευξης του Τσίλντρες στην εφημερίδα Sportday:


Πώς είναι η πρώτη προπόνηση ύστερα από έναν τίτλο;
«Δεν ήξερα πώς είναι το συναίσθημα όταν κερδίζεις έναν τίτλο. Ήταν κάτι που περιμέναμε, το θέλαμε, αλλά εγώ δεν ήξερα πώς θα είναι όταν επιτευχθεί ένας στόχος. Ήταν κάτι υπέροχο. Έπρεπε να γίνει η αρχή από κάπου. Έγινε και μας άρεσε. Γι' αυτό και θα υπάρξει συνέχεια».

Μέσα στο γήπεδο δεν το πανηγυρίσατε έντονα... Γιατί;
«Γιατί να πανηγυρίσουμε περισσότερο; Εντάξει, πήραμε το Κύπελλο, αλλά αυτός ήταν ο ένας από τους τρεις στόχους. Δεν μας φτάνει το Κύπελλο. Όταν πάρουμε την Ευρωλίγκα και το πρωτάθλημα, τότε θα δείτε πραγματικούς πανηγυρισμούς. Θέλαμε πολύ τον συγκεκριμένο τίτλο, αλλά η χρονιά βρίσκεται ακόμα στη μέση. Επαναλαμβάνω, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα τη δουλειά μας. Τώρα την αρχίσαμε. Είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά όχι και ευτυχισμένοι. Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η σεζόν, δεν τελειώσαμε τη δουλειά μας ακόμα. Θέλουμε να πάρουμε και τα άλλα δύο Κύπελλα για να είμαστε ευτυχισμένοι. Μας περιμένει δύσκολη και κυρίως σκληρή δουλειά».

Στα μπουζούκια, πάντως, του δώσατε και... κατάλαβε. Έμαθες τι σημαίνει λουλουδοπόλεμος;
«Ήταν φοβερό αυτό που συνέβη. Καλά ο Μίλος και ο Λίνας ήταν ασταμάτητοι, όμως όλα τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν. Τι ήταν αυτό το πράγμα με τα λουλούδια; Πρώτη φορά το έζησα. Ευτυχώς που δεν τραυματίστηκε και κανείς με τέτοιο λουλουδοπόλεμο. Είχα ακούσει, αλλά τώρα το έζησα κιόλας. Από τότε που ήρθα στην Ελλάδα, ήταν η πρώτη φορά που πήγαμε ως ομάδα στα μπουζούκια. Είμαστε μαζί στο παρκέ, στα αποδυτήρια, στα ταξίδια, στα ξενοδοχεία. Ποτέ, όμως, δεν είχαμε βγει όλοι μαζί έξω. Ήταν κάτι πολύ ωραίο και θέλουμε να το ξανακάνουμε».

Ο Ολυμπιακός έχει «δύο στα δύο» φέτος κόντρα στον Παναθηναϊκό... Τι έχει αλλάξει σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν;
«Είμαστε καλύτεροι από πέρυσι σε όλα τα επίπεδα. Έγιναν οι απαραίτητες προσθήκες και βελτιωθήκαμε, τόσο ομαδικά όσο και ατομικά. Ο καθένας από εμάς έχει δουλέψει για να γίνει καλύτερος και όλοι μαζί έχουμε βοηθήσει την ομάδα να ανέβει. Γι' αυτό και έχουμε νικήσει δύο φορές έως τώρα τον Παναθηναϊκό. Όμως κοιτάμε μπροστά, όχι πίσω. Ο Παναθηναϊκός είναι καλή ομάδα και τη σεβόμαστε. Ποτέ δεν θα πάψουμε να το κάνουμε».

Σας έχει επηρεάσει το ότι ο Ολυμπιακός είναι 12 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα ή Ευρωλίγκα;
«Είμαι δύο χρόνια στην ομάδα, δεν είμαι 12... Δεν τα έχω ζήσει όλα αυτά τα χρόνια, δεν έχω την εμπειρία. Είναι κάτι που ακούω, βέβαια, αλλά δεν με επηρεάζει. Αυτό που με νοιάζει είναι να ανέβουμε άλλο ένα επίπεδο. Να γίνουμε κορυφαία ομάδα στην Ευρώπη. Με αυτό θα είμαστε ευχαριστημένοι, γι' αυτό θα δουλεύουμε. Πήραμε, λοιπόν, το πρώτο Κύπελλο, όμως πρέπει να πάρουμε και τα υπόλοιπα. Αυτά που έχουν και τη μεγαλύτερη αξία».

Μετά την πρώτη «κούπα» αισθάνεσαι δικαιωμένος που ήρθες στην Ελλάδα και έμεινες και για δεύτερη σεζόν;
«Φυσικά και θεωρώ πως έκανα τη σωστή επιλογή. Δεν περίμενα το πρώτο κύπελλο για να το πω. Δικαιωμένος αισθάνομαι από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Ελλάδα».

Έχεις άλλον ένα χρόνο συμβόλαιο... Θα μείνει εδώ ή θα επιστρέψεις στο ΝΒΑ;
«Μου αρέσει πολύ εδώ και θέλω να μείνω και του χρόνου. Το μόνο πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι βρίσκομαι μακριά από την οικογένειά μου. Ξέρετε, όταν οι δικοί σου είναι μακριά, είναι πιο δύσκολο. Συνέβη κι αυτό με τον πατέρα μου. Όμως είμαι ευχαριστημένος στον Ολυμπιακό, οι πρόεδροι μου έκαναν την τιμή και με έφεραν στην Ελλάδα και ζω μια φοβερή εμπειρία. Γι' αυτό και λέω πως θέλω να μείνω εδώ. Είμαι ευχαριστημένος».

Φοβάσαι μήπως σε ξεχάσουν στο ΝΒΑ;
«Στις ΗΠΑ παρακολουθούν πολύ το ευρωπαϊκό μπάσκετ. Το ΝΒΑ TV δείχνει τους αγώνες στην Ευρωλίγκα και γνωρίζω καλά πως με παρακολουθούν όταν παίζω με τον Ολυμπιακό. Γι' αυτό και δεν φοβάμαι ότι θα με ξεχάσουν».

Η ζωή και η δουλειά συνεχίζονται. Αύριο υπάρχει η Τσιμπόνα και την Κυριακή υπάρχει το ματς με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ;
«Είναι ωραίο να παίζεις μπροστά σε γεμάτο γήπεδο, με οπαδούς... τρελούς. Γίνεται ολόκληρη συζήτηση για την ατμόσφαιρα στα γήπεδα της Ελλάδας, όμως στα μεγάλα παιχνίδια, όταν οι εξέδρες είναι κατάμεστες, είναι φοβερή. Πουθενά αλλού δεν το βρίσκεις. Ακόμα και στο ΟΑΚΑ, που είναι αντίπαλοι και φωνάζουν εναντίον μας, σου αρέσει να παίζεις... Αν έλειπε η βία, δεν θα είχα τίποτα κακό να πω. Χωρίς βία, η ατμόσφαιρα στην Ελλάδα είναι η καλύτερη στον κόσμο. Αλώστε, όταν έχεις όλους τους οπαδούς εναντίον σου, γίνεσαι ακόμα περισσότερο ομάδα. Είσαι εσύ, οι συμπαίκτες σου, οι προπονητές, κάπου 20 άτομα. Εναντίον 20.000... Δεν έχουμε νικήσει ακόμα στο ΟΑΚΑ, αλλά θα το κάνουμε κι αυτό. Σεβόμαστε, αλλά δεν φοβόμαστε τον Παναθηναϊκό».


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις από την αρχή