Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΙΚΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΩΣ ΟΔΗΓΟΥ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ...


Λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας του με τη Mercedes GP Petrona, ο Michael Schumacher έδωσε την πρώτη του συνέντευξη ως οδηγός της γερμανικής ομάδας.

Στη συνέντευξη αυτήν ο Γερμανός πολυπρωταθλητής εξήγησε τους λόγους που τον παρότρυναν να επιστρέψει ύστερα από 3 χρόνια στο σπορ, αποσαφήνισε ότι δεν έχει πλέον κανένα πρόβλημα με τον αυχένα του και ξεκαθάρισε ότι στόχος του θα είναι να κερδίσει τον τίτλο, που θα είναι ο 8ος στην καριέρα του.

Επίσης, αποκάλυψε ότι η συμφωνία του με τη Mercedes έχει διάρκεια 3 ετών ενώ είπε ότι δεν τον πλησίασε καμία άλλη ομάδα για να οδηγήσει για λογαριασμό της. Ας δούμε τι είπε αναλυτικά?


Τι σε παρακίνησε να επιστρέψεις;
«Νομίζω ότι το θέμα με το κίνητρο είναι απλό. Ένιωσα θαυμάσια όταν στο τέλος Νοεμβρίου έλαβα μια κλήση από τον Ross (Brawn) σχετικά με την πιθανότητα να επιστρέψω στους αγώνες και με τη Mercedes να εμπλέκεται. Ποτέ δεν έφυγα από τις πίστες. Είχα κουραστεί από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 αλλά στα 3 χρόνια της απουσίας μου πήρα πίσω όλη την ενέργεια που νιώθω τώρα. ‘Έπαιξα’ λίγο με τις μοτοσικλέτες και τώρα αισθάνομαι έτοιμος για κάτι σοβαρό».

Ποια είναι η κατάσταση με τον αυχένα σου;
«Είναι ένα θέμα που καταλαβαίνω ότι σας απασχολεί. Πριν δώσω το τελικό ΟΚ βεβαιώθηκα ότι είμαι εντάξει και μπορώ να πω 100% ότι ο αυχένας μου δεν είναι πλέον πρόβλημα. Δυστυχώς, το καλοκαίρι, όταν έκανα την προσπάθεια με τη Ferrari, ήταν πολύ κοντά στο ατύχημα για να έχω αποθεραπευτεί εντελώς. Τώρα μπορώ να κάνω ό,τι έκανα και παλιά χωρίς πρόβλημα».

Νιώθεις ότι έχεις την ίδια ταχύτητα με πριν και την πρόθεση να αγωνιστείς ρόδα-ρόδα με τον Lewis Hamilton και τον Fernando Alonso;
«Είμαι απόλυτα σίγουρος γι' αυτό. Όταν μπήκα σε καρτ για πρώτη φορά μετά το ατύχημα με τη μοτοσικλέτα αμέσως ήμουν εντός ρυθμού. Πρέπει να το αποδείξω σε πραγματικές συνθήκες αλλά το να τρέχω ρόδα-ρόδα με αυτούς είναι κάτι συναρπαστικό. Είναι κάτι που το ψάχνω και το σπουδαίο είναι η υποστήριξη που έχω απ’ έξω. Δεν έχουν καμία αμφιβολία για τις ικανότητές μου».

τι σημαίνει για εσένα να φεύγεις από τη Ferrari και να πηγαίνεις στη Mercedes-Benz;
«Ειλικρινά, δεν ήταν εύκολο βήμα. Έχω πολλούς φίλους στη Ferrari μετά τα 14 χρόνια που πέρασα εκεί και πολύ καλές αναμνήσεις από αυτές τις ημέρες. Νομίζω ότι ο μόνος λόγος που άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά την επιστροφή μου ήταν ότι μου το ζήτησαν παλιοί φίλοι. Υπήρχε και το ότι η Mercedes-Benz μου έδωσε την ευκαιρία να μπω στην F1 και δεν κατέστη ποτέ δυνατόν να οδηγήσω για αυτούς. Τελικά τώρα είναι δυνατόν, με το συνδυασμό του Ross με τη Mercedes, και είμαι χαρούμενος που θα μπορέσω να δώσω κάτι πίσω στη Mercedes ύστερα από εκείνο τον πρώτο καιρό».

Έχεις χτίσει μια τεράστια φήμη μετά την επιτυχία σου στη Formula 1. Δεν πιστεύεις ότι θα κινδυνεύσει του χρόνου και ο κόσμος δεν θα σε κρίνει με βάση ό,τι έκανες πριν;
«Ελπίζω ότι θα με κρίνουν για ό,τι έκανα στο παρελθόν και κάνω αυτό το βήμα με την ίδια άποψη. Η ομάδα φέτος κέρδισε και τα δύο πρωταθλήματα και έχει τη Mercedes για ισχυρό συνεργάτη. Ο μόνος στόχος που μπορούμε να έχουμε είναι να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Θα υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός, όπως έχουμε δει, αλλά είμαι ενθουσιασμένος που επέστρεψα».

Μίλησες με την οικογένειά σου για να σχέδιά σου; Συμβουλεύτηκες τη γυναίκα και τα παιδιά σου;
«Προφανώς. Είναι φυσιολογικό να ξεκαθαρίζεις τα προσωπικά σου προτού ξεκινήσεις κάτι τέτοιο. Όλοι ενθουσιάστηκαν και η γυναίκα μου θέλει να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Πραγματικά, δεν διαφώνησε καθόλου, ήθελε να το διασκεδάσει».

Πόσο καιρό θα οδηγείς για τη Mercedes-Benz;
«Μιλάμε για συμφωνία 3 ετών. Δεν είναι μια κι έξω. Προφανώς θέλουμε και συνέχεια».

Ποιοι ήταν οι παράγοντες που σε έκαναν να αποφασίσεις τώρα την επιστροφή σου στη Formula 1; Στο παρελθόν είχες πει ότι δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα να επιστρέψεις...
«Δεν είχα άλλη ενέργεια στο τέλος του 2006. Χρειαζόμουν τη διακοπή. Δεν σκεφτόμουν να επιστρέψω και δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να συμβεί. Ασχολήθηκα με πολλά και διασκέδασα αρκετά. Τώρα όμως λόγω του ειδικού συνδυασμού σκέφτηκα «γιατί όχι;».

Πώς βλέπεις τις πιθανότητές σου να γίνεις ξανά πρωταθλητής και ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι αντίπαλοί σου;
«Κανονικά πρέπει να αναφέρω τις 4 ομάδες που διεκδίκησαν τις κορυφαίες θέσεις φέτος. Αυτές και πάλι θα παλέψουν του χρόνου. Θα είναι κλειστή μάχη - αλλά με εμπιστεύονται».

Πιστεύεις ότι ο ανταγωνισμός τώρα είναι πιο σκληρός από ό,τι πριν από 3 χρόνια;
«Πιθανώς τώρα οι διαφορές είναι μικρότερες. Αλλά πιο σκληρός; Όχι, γιατί; Πάντα υπήρχαν σκληροί οδηγοί».

Έχεις μπει στον προσομοιωτή της Brawn και τι περιμένεις από τη νέα γενιά μονοθεσίων της Formula 1;
«Όχι, δεν έχω μπει ακόμα στον προσομοιωτή, εκτός από τον προσωπικό μου - την προσωπική μηχανή εκπαίδευσης που έχω. Τα μονοθέσια είναι ελαφρώς διαφορετικά αλλά έχω μπει σε τόσα διαφορετικά μονοθέσια τόσα χρόνια και ένα μεγάλο μέρος του εαυτού μου είναι ότι μπορώ να προσαρμοστώ σε οποιεσδήποτε συνθήκες».

Αν δεν υπήρχε χώρος στη Mercedes GP την επόμενη σεζόν, υπήρχε διαφορετική επιλογή. Η McLaren σου πρόσφερε κάτι;
«Νομίζω ότι δεν υπήρχαν πολλές ομάδες οι οποίες να το σκέφτηκαν σοβαρά».

Αν επιστρέψεις και κερδίζεις αγώνες και τίτλο, πιστεύεις ότι θα είναι το σημαντικότερο επίτευγμά σου;
«Θα είναι σίγουρα μια μοναδική εμπειρία και ένα μοναδικό επίτευγμα. Θα πρέπει να κάτσω πίσω από τιμόνι πρώτα και μετά θα μιλήσουμε».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες