Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΡΟΥΝΕΙ:''ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ''...


Ο Γουέιν Ρούνι όχι μόνο δεν επιθυμεί να πάρει μεταγραφή σε ομάδα του εξωτερικού, αλλά εξέφρασε και την επιθυμία του να παραμείνει μέχρι το τέλος της καριέρας του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Ο Αγγλος επιθετικός έστειλε και μήνυμα στη διοίκηση της ομάδος του, ζητώντας επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών.


"Είναι ωραίο να σε προσέχουν, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος στη Γιουνάιτεντ και, εάν δεν μου πουν κάτι άλλο, δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου να φεύγει. Έχω ακόμη δύο χρόνια μετά τον φετινό στο συμβόλαιό μου, επομένως είμαι σίγουρος ότι θα διαπραγματευθούμε μία νέα συμφωνία τους επόμενους μήνες. Αγαπώ την ομάδα. Είναι 30 λεπτά από το σπίτι και την οικογένειά μου και έχω μία σπουδαία ευκαιρία να κατακτήσω περισσότερα τρόπαια".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες