Οι Ελληνες εραστές δεν είναι και από τους καλύτερους του κόσμου, σύμφωνα με μια νέα διεθνή έρευνα. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με την έρευνα της ιστοσελίδας OnePoll.comοι Έλληνες είναι από τους χειρότερους εραστές, καθώς κατέλαβαν την έκτη θέση από το τέλος. Κι ο λόγος, σύμφωνα με την έρευνα, είναι ότι είναι πολύ "ερωτύλοι"! Χειρότεροι εραστές είναι οι Γερμανοί και ακολουθούν οι Άγγλοι. Στην πρώτη θέση της λίστας είναι οι Ισπανοί και ακολουθούν Βραζιλιάνοι, Ιταλοί, Γάλλοι, Ιρλανδοί, Νοτιοαφρικανοί και Αυστραλοί.

2 σχόλια:
Einai epeidh den epesan sta xeria mou ;)
ΤΥΧΕΡΗ FLOKO ΠΟΥ ΧΕΙΣ ΕΜΕΝΑ....
Δημοσίευση σχολίου