Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΖΟΣ ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ...


Την αισιοδοξία του ότι ο Ολυμπιακός θα κατακτήσει τους στόχους που έχει θέσει για την φετινή χρονιά εξέφρασε ο Τζος Τσίλντρες. Ο «Τσίλι» μίλησε στο σάϊτ sportingnews.com για τις μεταγραφές των Ουέιφερ, Κλέιζα, Μπέβερλι, την πίστη για νίκη σε βάρος του ΠΑΟ ενώ υποστήριξε ότι είναι στο χέρι των Ατλάντα Χοκς, να επιστρέψει στο ΝΒΑ.




Αναλυτικά η συνέντευξη του Τσίλντρες:



-Είχατε μια καλή χρονιά πέρυσι, φτάσαμε μέχρι το Final Four της Ευρωλίγκας, αλλά νομίζεις πως μπορείτε να τα πάτε καλύτερα φέτος.

«Ναι, είμαστε καλύτεροι φέτος. Έχουμε καλό σύνολο, είμαστε μαζί έναν χρόνο τώρα κι έχουμε προσθέσει κάποια νέα κομμάτια. Δείχνουμε καλύτεροι. Έχουμε τον Λίνας Κλέιζα από τους Νάγκετς. Έχουμε τον Βον Γουέιφερ και τον Πάτρικ Μπέβερλι. Είμαι χαρούμενος που παίζω μαζί τους.

Ο Πάτρικ (Μπέβερλι) δίνει ενέργεια, αρκετή ζωντάνια στην ομάδα μας. Είναι σπουδαία προσωπικότητα και πολλές φορές, όταν έχεις διαφορετικές κουλτούρες μαζί σε μια ομάδα, είναι καλό να το έχεις αυτό. Μας βοηθάει πολύ. Συν τοις άλλοις, είναι καλός παίκτης και «καυτός» ανταγωνιστής. Θα γίνει καλό πόιντ γκαρντ στο ΝΒΑ.»

-Ο Παναθηναϊκός πέρυσι ήταν το μεγαλύτερό σας πρόβλημα. Νομίζω πως είχατε τρεις ήττες απέναντί τους

«Ναι, μας κέρδισαν πέρυσι. Φέτος θα τους κερδίσουμε εμείς. Θα είμαστε καλύτεροι.»

-Δείχνεις να απολαμβάνεις το παιχνίδι στην Ευρώπη. Η εμπειρία αυτή ήταν διαφορετική απ' ό,τι περίμενες;

«Ήταν δυσκολότερη απ' ό,τι περίμενα. Δεν περίμενα να πάω και να βάζω 25 πόντους σε κάθε παιχνίδι, δεν είναι αυτό το παιχνίδι μου. Αλλά, όπως λέει ο Βον Γουέιφερ όλη την ώρα: Παραμένει μπάσκετ, παραμένει κάτι που αγαπάς να κάνεις και μια πρόκληση διαρκείας.»

-Βλέπεις τον εαυτό σου ως σκαπανέα, ως έναν παίκτη του ΝΒΑ που αντιστάθηκε στην ιστορία και πήγε να παίξει στην Ευρώπη στην ακμή της καριέρας του;

«Όχι, μη το βλέπεις έτσι. Δέχθηκα ένα καλό συμβόλαιο από μια καλή ομάδα και είπα «ναι».

-Είχες ευκαιρίες να επιστρέψεις στο ΝΒΑ το καλοκαίρι, σωστά;

«Ναι. Μου παρουσιάστηκαν κάποιες καλές συμφωνίες. Είχα αρκετές ομάδες που ήθελαν να με υπογράψουν.»

-Πόσες ομάδες;

«Έξι ομάδες είχαν πιθανότητες. Αλλά καμία τους δεν έμοιαζε να μου ταιριάζει, οπότε αποφάσισα από νωρίς να επιστρέψω στην Ελλάδα. Μου άρεσε η πρώτη μου χρονιά. Ανυπομονώ για τη δεύτερη.»

-Θα γύριζες πίσω στους Χοκς;

«Είμαι ελεύθερος υπό περιορισμούς, οπότε, όποια προσφορά δεχτώ από το ΝΒΑ, μπορούν να την καλύψουν. Είναι στο χέρι τους.»

-Πιστεύεις του χρόνου, όταν περισσότερες ομάδες αναμένεται να έχουν περισσότερο ελεύθερο χώρο στο σάλαρι καπ, θα επιστρέψεις;

«Θα μου άρεσε να επιστρέψω στο ΝΒΑ, αλλά δεν σκέφτομαι τόσο μακριά. Αυτή την ώρα απολαμβάνω τις μέρες που περνάω με την ομάδα μου στην Ελλάδα. Δεν κάθομαι όλη την ώρα κι εύχομαι να γυρίσω στο ΝΒΑ. Είμαι ευχαριστημένος με την απόφασή μου.»

-Όταν έψαχνες για ομάδα το καλοκαίρι, φήμες σε ήθελαν να πηγαίνεις στο Κλίβελαντ και να παίζεις μαζί με τον ΛεΜπρον Τζέιμς. Πόσο κοντά ήσουν;

«Ήμασταν πολύ κοντά. Σίγουρα ήταν κάτι που το σκέφτηκα αρκετά, καθώς υπήρξε προσφορά κι όλα αυτά.»

-Τι σε κράτησε τελικά από το να επιστρέψεις; Τα λεφτά;

«Σίγουρα, τα λεφτά παίζουν το δικό τους ρόλο, αλλά για μένα παίζουν μικρό ρόλο. Ήταν και θέμα ευκαιριών. Ένιωθα πως, από όπου δεχόμουν προτάσεις, κανείς δεν μπορούσε να μου πει με ακρίβεια ποιος θα ήταν ο ρόλος μου. Δεν υπήρξε κατάσταση καλύτερη που να σκέφτηκα πως ήταν καλύτερη από αυτή που είχα στην Ελλάδα. Ο κόσμος ίσως να μη με πιστέψει, αλλά δεν ήταν εξ ολοκλήρου για τα λεφτά.»


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες