Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΡΟΣΙ:''ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 100% ΘΑ ΤΡΕΧΩ ΜΕ YAMAHA''...


Τα τελευταία 24ωρα κυκλοφόρησαν κάποια δημοσιεύματα σε μερίδα του ιταλικού Τύπου που έκαναν λόγο για ύπαρξη προσύμφωνου συνεργασίας ανάμεσα στον Valentino Rossi και την Ducati, αφήνοντας, μάλιστα, ανοιχτό το ενδεχόμενο μετακίνησης του οχτώ φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στην ιταλική ομάδα ακόμα και από το 2010!

Την Παρασκευή (16/10), μετά την ολοκλήρωση των ελεύθερων δοκιμών του Phillip Island όπου σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, ο αναβάτης της Fiat Yamaha έσπευσε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.




«Πρώτα απ' όλα την επόμενα χρονιά θα τρέχω 100% με τη Yamaha, δεν υπάρχουν 'παραθυράκια' στο συμβόλαιο που να μου επιτρέπουν να αλλάξω ομάδα. Κατά δεύτερον, δεν έχω καμία πρόθεση να φύγω από τη Yamaha τώρα. Του χρόνου, γύρω στον Ιούνιο θα πρέπει να αποφασίσω για το μέλλον μου», είπε ο Rossi που αποκάλυψε πως «...στην Πορτογαλία η Yamaha μου πρότεινε να κλείσω την καριέρα μου με αυτή τη μοτοσικλέτα και είναι μια πρόταση την οποία θα σκεφτώ σοβαρά».

Όσο για το κεφάλαιο Ducati, για ακόμα μια φορά άφησε κάθε ενδεχόμενο ανοιχτό: «Το 2011 θα πρέπει να δω ένα σωρό πράγματα, αν συνεχίσω να τρέχω θα ήταν πολύ ωραίο να πάω στη Ducati».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες