Νέα-Αποκαλύψεις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα σταση πληρωμων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα σταση πληρωμων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΗΠΑ: Κατέρρευσαν (εκ νέου) οι συνομιλίες Ρεπουμπλικάνων βουλευτών και Ομπάμα

ΗΠΑ: Κατέρρευσαν οι συνομιλίες Ρεπουμπλικάνων βουλευτών και ΟμπάμαΣε αδιέξοδο κατέληξαν οι συνομιλίες ανάμεσα στους Ρεπουμπλικάνους της Βουλής των Αντιπροσώπων και τον Μπαράκ Ομπάμα για τον τερματισμό της παράλυσης μέρους του ομοσπονδιακού κράτους των ΗΠΑ και για την αποτροπή μιας στάσης πληρωμών. Οι Ρεπουμπλικάνοι καταγγέλλουν αδιαλλαξία του Ομπάμα και έριξαν το μπαλάκι στη Γερουσία, όπου πηγές αναφέρουν ότι οι Ρεπουμπλικάνοι του Σώματος μπλοκάρουν το νομοσχέδιο για αύξηση του ορίου του χρέους.
Obamacare: Η αιτία του λουκέτου της αμερικανικής κυβέρνησης«Παθαίνετε εγκεφαλικό και μεταφέρεστε στο νοσοκομείο, όπου παραμένετε στην εντατική για δέκα ημέρες. Επιστρέφετε στο σπίτι σας και, ενώ είστε ακόμη στο στάδιο της ανάρρωσης, έρχεται ένας λογαριασμός 200.000 δολαρίων (150.000 ευρώ) που αφορά την παραμονή σας στο νοσοκομείο.

Τι σημαίνει ότι το δημόσιο των ΗΠΑ κατεβάζει «ρολά»

Τι σημαίνει ότι το δημόσιο των ΗΠΑ κατεβάζει «ρολά» «Το έκαναν στ' αλήθεια!» έγραψε στο Twitter ο Μπαράκ Ομπάμα, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, αναφερόμενος στο αδιέξοδο στο οποίο κατέληξαν οι διαπραγματεύσεις Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικάνων στο Κογκρέσο για τον προϋπολογισμό.

Δείτε το όλοι - Αν γίνει στάση πληρωμών, θα μπορούμε να πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις!

Επειδή οι άρχοντές μας, λειτουργούν, όχι για το λαό, αλλά για τους δανειστές μας, ας δούμε μερικά απλά νούμερα, από τον προϋπολογισμό του 2011 - απολογισμό του 2010. Προσπαθούμε να καταλάβουμε τι θα γίνει αν προχωρήσουμε σε στάση πληρωμών ...των δανειστών, όχι των Ελλήνων φορολογουμένων. Εδώ είναι και το κρίσιμο ζήτημα: όταν τα..
 πράγματα φτάσουν στο απροχώρητο, τότε σίγουρα θα υπάρξει "στάση πληρωμών". Το ζήτημα όμως είναι πληρωμών ποιών; Για μας στάση πληρωμών σημαίνει στάση πληρωμών των δανειστών (δεν έχουμε κύριοι, δεν παίρνετε). Για τα παπαγαλάκια που τρομοκρατούν τον κόσμο, στάση πληρωμών είναι στάση πληρωμών μισθών κι συντάξεων.
Το απλό ερώτημα είναι: αν έχουμε τόσο μεγάλο πρόβλημα, γιατί να πληρώνουμε πρώτα τους τοκογλύφους και να μην πληρώνουμε πρώτα τους έλληνες εργαζόμενους και συνταξιούχους;
Δείτε μερικά απλά νούμερα που μιλάνε από μόνα τους:
Με απλά λόγια:

1) Τα φορολογικά έσοδα του κράτους είναι 53 δις και οι μισθοί-συντάξεις 22 δις. Το κράτος πληρώνει ανετότατα μισθούς και συντάξεις με το 40% μόνο των φορολογικών εσόδων.
Ό,τι και να γίνει λοιπόν, μισθούς και συντάξεις, θα έχει να πληρώνει το κράτος !
2) αν δεν είχαμε τους τόκους θα είχαμε πλεόνασμα.
3) Τα έσοδα του κράτους φτάνουν να πληρώσουν τα πάντα, εκτός από τόκους !



ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2010


ΕΞΟΔΑ
ΕΣΟΔΑ
ΜΙΣΘΟΙ15.790ΑΜΕΣΟΙ ΦΟΡΟΙ21.408
ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ6.230ΕΜΜΕΣΟΙ ΦΟΡΟΙ31.787
ΚΟΙΝΩΝ.ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ15.089ΛΟΙΠΑ ΜΗ ΦΟΡΟΛ.4.606
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ8.702ΕΣΟΔΑ ΔΗΜ.ΕΠΕΝΔ.3.015
ΤΟΚΟΙ ΔΑΝΕΙΩΝ13.209ΕΠΙΣΤΡ.ΕΣΟΔΩΝ5.100
ΠΔΕ (ΔΗΜ.ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ)9.000

 συολο δαπανών68.020 σύνολο εσόδων65.916
ΕΞΟΔΑ ΑΝΕΥ ΤΟΚΩΝ54.811





ΜΙΣΘΟΙ + ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ22.020ΣΥΝ.ΦΟΡΟΛ.ΕΣΟΔ.53.195


Οι προϋπολογισμοί του κράτους δημοσιεύονται στο Υπουργείο Οικονομικών, μπορείτε να τους μελετήσετε και να βγάλετε και εσεις τα συμπεράσματά σας.
taxalia.blogspot.com

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις από την αρχή