ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ:ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ |
«Δεν υπήρξε και δεν τίθεται ζήτημα διακοπής των εργασιών κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης» διαμήνυσε από τη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης , όπου επισκέφθηκε εργοτάξια του μετρό, μαζί με τη γενική γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη και τους τους υπευθύνους της Αττικό Μετρό...
«Τρέχουμε για να κερδίσουμε το χρόνο, που χάθηκε το προηγούμενο διάστημα» είπε, αναφερόμενος στη δημοσιοποίηση επιστολής, που η επικεφαλής εταιρία της αναδόχου κοινοπραξίας του έργου απέστειλε στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών σχετικά με τις καθυστερήσεις και τις πιθανές συνέπειες, που θα μπορούσε να έχει η μη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.
Ο υφυπουργός υπογράμμισε ότι τόσο η βασική γραμμή του μετρό, όσο και οι επεκτάσεις του προς Καλαμαριά και Δυτική Θεσσαλονίκη αποτελούν απόλυτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση και στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε πρωτοβουλίες για την επίλυση τριών βασικών προβλημάτων, που προκάλεσαν τις καθυστερήσεις.
Το πρώτο ζήτημα, που, επεσήμανε, σχετίζεται με τη χρηματοδότηση του έργου «έχει διευθετηθεί, καθώς ο υπουργός Οικονομικών εγγυήθηκε την απρόσκοπτη συνέχιση του δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, προκειμένου να διασφαλισθεί η εθνική συμμετοχή, η απορρόφηση κονδυλίων από την τέταρτη προγραμματική περίοδο (ΕΣΠΑ) και να μη χαθεί άλλος χρόνος».
Για το δεύτερο ζήτημα, που αφορά στις καθυστερήσεις που προκαλούν οι απροσδιορίστου χρόνου ολοκλήρωσης αρχαιολογικές έρευνες, ο κ. Μαγκριώτης και η κ. Μενδώνη τόνισαν από κοινού ότι «οι όποιες αρρυθμίες υπήρξαν μπορούν να διορθωθούν με έναν καλό συντονισμό του υπουργείου Υποδομών και των αρχαιολογικών υπηρεσιών».
Ανακοίνωσαν, μάλιστα, τη σύσταση άτυπου οργάνου, υπό τον κ. Μαγκριώτη και με τη συμμετοχή των γενικών γραμματέων των υπουργείων Υποδομών και Πολιτισμού, το οποίο θα συνεδριάζει κάθε 15 ημέρες, προκειμένου να επιλύει προβλήματα που θα προκύπτουν. «Αρχαιολογικοί χρόνοι στη σύγχρονη πραγματικότητα δεν δικαιολογούνται» ανέφερε η κ. Μενδώνη.
Σχετικά, τέλος, με τις αδυναμίες που καταγράφηκαν στη διοίκηση του έργου από την Αθήνα, ο κ. Μαγκριώτης προανήγγειλε τη μεταφορά τόσο της διοίκησης όσο και της εποπτείας του στη Θεσσαλονίκη.
«Μόλις αναλάβουν τις επόμενες ημέρες οι νέες διοικήσεις στην Αττικό Μετρό, αλλά και στην Εγνατία, η μεταφορά θα γίνει. Η Θεσσαλονίκη έχει στελέχη, έχει τεχνογνωσία, υπάρχει και μεγάλη εμπειρία και μπορούν να αναλάβουν τώρα την ευθύνη κατασκευής του μετρό» είπε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ
- "H WARNER ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ"ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΜΕΡΦΙ
- Αγριεύει η κατάσταση στο Αιγαίο... Απετράπη τουρκική επιχείρηση σε νησί!
- Επιστροφή στις... Δέσμες για τους μαθητές
- ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΝΤΥΘΗΚΕ...ΜΠΑΤΜΑΝ!
- Αυτό είναι το προσχέδιο για τον έντιμο συμβιβασμό της Αθήνας με τους δανειστές
- ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Η ΛΙΟΝΑΚΗ;
- ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ, ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ! (HOW TO) - UPDATED!!!!
- ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3-ΔΙΕΡΡΕΥΣΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ-ΣΟΚ!
- 1984-FULL MOVIE (greek subtitles)
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ F10 ΤΗΣ FERRARI
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου