Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ:"ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ"


Πρωί Τρίτης και η Ελένη Μενεγάκη έδειχνε σαφώς καλύτερα σε σχέση με την πρώτη της εμφάνιση στο πλατό μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου της. Φορώντας ένα μπλε T-shirt, στενό τζιν και ψηλοτάκουνες γόβες, η Ελένη γελούσε συχνά με τα αστεία του Νίκου Μουτσινά, ο οποίος είχε τον κύριο λόγο στην πρώτη ώρα της εκπομπής...
Έφτασε μάλιστα στο σημείο να τον παρακαλέσει να έρθει να μείνει μαζί της στο σπίτι, ειδικά τα Σαββατοκύριακα που δεν έχει εκπομπή. Στη συνέχεια, βλέποντας τα χιουμοριστικά βίντεο από την εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη, είπε: «Τουλάχιστον, με τον Θέμο γελάω κι εγώ με όσα λέει γιατί με άλλους είναι να κλαις».


«Δεν έχω λόγια να πω» σχολίασε, καθώς άφηνε το πάνελ της για να συναντήσει την Άση Μπήλιου στον καναπέ του πλατό. Κρατώντας στα χέρια της ένα μεγάλο πακέτο από χαρτιά, είπε: «Δεν έχω ξαναπάρει στη ζωή μου τόσα e-mail. Δεν έχω ξαναδεί τόσα γράμματα. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια... τι να πω που δεν θέλω να πω. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια αγκαλιά, να πω, από εσάς. Και μακάρι να μπορούσα να έρθω στο σπίτι σας, σε όλους εσάς που με καλείτε. Δεν είναι η στιγμή να σας πω το πώς με κάνετε να νιώθω. Δεν έχω λόγια».



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες