Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΝΕΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΟΛΕΙ Ο ΓΚΟΡΝΤΟΝ ΜΕΙΦΟΡΘ


Ο νέος προπονητής της Εθνικής ανδρών, Γκόρντον Μέιφορθ, με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας, τόνισε: "Ευχαριστώ για την τιμή που μου έκαναν και ανυπομονώ να πιάσω δουλειά στην Ελλάδα. Έχω μιλήσει διεξοδικά με τον πρόεδρο, Στέλιο Προσαλίκα, αλλά και τον Νταγκ Μπιλ, που με πρότεινε, και τους ευχαριστώ και τους δυο. Ευχαριστώ και το διοικητικό συμβούλιο, που μου εμπιστεύθηκε μια τόσο σημαντική θέση"...


Ο Αμερικανός τεχνικός συνέχισε λέγοντας: "Θα προσπαθήσω να μεταφέρω την τεχνογνωσία μου για το σύγχρονο βόλεϊ στους Έλληνες προπονητές, με τους οποίους θα συνεργασθώ, αφού θα πάρω γνώσεις και από αυτούς. Χρειάζομαι τη βοήθεια τους, όπως και όλων των ανθρώπων του βόλεϊ, για να πετύχουμε τον κοινό στόχο μας. Την επιστροφή της Εθνικής στην ελίτ του παγκόσμιου βόλεϊ και, ήδη, το πρώτο βήμα έγινε, με την όγδοη θέση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Θα συνεργασθώ, επίσης, με τους προπονητές που είχαν πριν από εμένα την Εθνική και θα καταστρώσω το τριετές πλάνο με τους νέους συνεργάτες μου. Έχω όραμα την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, καθώς και τη διάκριση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Γνωρίζω τους Έλληνες παίκτες, αφού είδα από DVD όλα τα παιχνίδια της Εθνικής στην Τουρκία, ενώ έχω και εβδομαδιαία ενημέρωση για το πρωτάθλημά σας, που είναι άκρως ανταγωνιστικό και ισχυρό".



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες