Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΧΕΣΟΥΣ ΝΤΑΤΟΛΟ....


Ο Χεσούς Ντάτολο παραχώρησε συνέντευξη στην ιταλική ιστοσελίδα "napolisoccer.net" και αναφέρθηκε στην πρώην ομάδα του τη Νάπολι, στους φιλάθλους της, το επερχόμενο Μουντιάλ στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής και φυσικά στον Ολυμπιακό.

Ο Χεσούς Ντάτολο παραχώρησε συνέντευξη στην ιταλική ιστοσελίδα "napolisoccer.net" και αναφέρθηκε στην πρώην ομάδα του τη Νάπολι, στους φιλάθλους της, το επερχόμενο Μουντιάλ στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής και φυσικά στον Ολυμπιακό.

Ο αριστεροπόδαρος Αργεντίνος μέσος των Πειραιωτών τόνισε αρχικά ότι "είχα ανάγκη να παίξω. Eίμαι ευτυχισμένος, αφού ήρθα σ' ένα σύλλογο που μου δίνει χρόνο συμμετοχής, αν και ταυτόχρονα λυπάμαι που έφυγα από τη Νάπολι".

Πάντως, δεν έκρυψε ότι θέλει να πάει στο Μουντιάλ, όντας μέσα στις επιλογές του Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα. "Τον Ιούνιο υπάρχει το Μουντιάλ και είναι λογικό να χρειάζομαι κάποια παιχνίδια στα πόδια μου. Έχω μιλήσει με τον Μαραντόνα. Ελπίζω να είμαι στη Νότια Αφρική και να ξαναβρεθώ με πάρα πολλούς παίκτες της Νάπολι. Τον Κουαλιαρέλα, τον Μάτζο,τον Χάμσικ, τον Γκαργκάνο, τον Λαβέτσι και τον Ντε Σάντις".

Όσον αφορά τον Ολυμπιακό και τις πρώτες του εντυπώσεις, είπε: "Την Κυριακή έπαιξε το πρώτο μου παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και είναι μια ομάδα πολύ δυνατή αν και δεν βρίσκεται σε καλή περίοδο", ενώ για τις ομοιότητες των δυο πόλεων πρόσθεσε: "Ναι (γελάει). Αν και στη Νάπολι έζησα εκπληκτικές στιγμές. Θυμάμαι την ημέρα της άφιξής μου, την παρουσίασή μου, την περιήγησή μου στο γήπεδο. Όλα αυτά είναι συναισθήματα που είναι πολύ δύσκολο να τα εξηγήσω. Η Νάπολι είναι μια πολύ φιλόξενη πόλη. Μου λείπει, αλλά πρέπει να κοιτάω μπροστά. Αυτή τη στιγμή το μόνο που σκέφτομαι είναι να δίνω τα πάντα για τον Ολυμπιακό, στο πρωτάθλημα και στο Champions League".

Το μήνυμά του στον κόσμο της Νάπολι: "Να έχουν εμπιστοσύνη στην ομάδας του γιατί έχει την δυνατότητα να κερδίσει μια θέση για το επόμενο Champions League".



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες