Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

Κ. Γκρέυ: «Η Αγγελική πήρε τις οικονομίες μου και τώρα ούτε να με δει»

Εκτός εαυτού εμφανίστηκε σήμερα το πρωί η Καίτη Γκρέυ σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» όταν χρειάστηκε να μίλησε για την εγγονή της Αγγελική Ηλιάδη.

«Ντρέπομαι για την εγγόνα μου. Έχει χάσει κάθε αξιοπρέπεια, αφού δεν σέβεται τους γονείς της» είπε σε έντονο ύφος η λαϊκή τραγουδίστρια και πρόσθεσε «Τον πατέρα της δεν τον εκμεταλλεύτηκε; Ο πατέρας της ξεσκίστηκε να της βγάλει το πρώτο της cd. Ποιος νομίζεις ότι της το έβγαλε; Δεν ξέρω αν ο γιος μου είχε πάθος με τον τζόγο, τον ιππόδρομο, αλλά δεν είχε σίγουρα ανάγκη τα 200 ευρώ της Αγγελικής».




Μπήκε δε σε ιδιαίτερες και προσωπικές λεπτομέρειες αποκαλύπτοντας: «Εμένα μου πήρε τις τελευταίες μου οικονομίες και δεν με παίρνει ούτε τηλέφωνο να δει τι κάνω. Με έκανε πέρα, χωρίς κανένα λόγο. Εμένα την γιαγιά της! Μου πήρε μαζεμένα 60.000 ευρώ. Ήταν οι οικονομίες που είχα μαζέψει για τα γεράματά μου. Τώρα φέρεται στον γιο μου έτσι, ενώ ο ίδιος είναι βαριά άρρωστος. Εμένα ήταν η αδυναμία μου η Αγγελική αλλά θέλω να της κάνω αγωγή για τα λεφτά που μου πήρε. Εγώ της έφτιαξα την προίκα της. Και τώρα; Ούτε να με δει».

Σύμφωνα με την κ. Γκρέυ η εγγονή της δεν τη θυμήθηκε ούτε την ημέρα της ονομαστικής της εορτής αφού δεν τις μετέφερε ούτε τα τυπικά «χρόνια πολλά».

Μάλιστα με παράπονο ανέφερε πως πήγε μέχρι το σπίτι της και ενώ χτύπησε η Αγγελική Ηλιάδη επέλεξε να μην της ανοίξει ούτε την πόρτα.

Καταλήγοντας η κ. Γκρέυ συμπεριέλαβε στις δηλώσεις της και την Πόπη Μαλλιωτάκη την οποία μάλιστα υποστήριξε λέγοντας: «Της πήρε τον άντρα της Πόπης, αφού δεν είχε χωρίσει. Ήταν ακόμα οικογένεια με τον Μπάμπη, η Πόπη».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες