Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

FERRARI-''ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΔΙΠΛΟΣ ΔΙΑΧΥΤΗΣ''...


Το 2009 είναι μία χρονιά που η Ferrari έχει ήδη τοποθετήσει βαθιά στα αρχεία του Maranello, καθώς σίγουρα θα ήθελε να το ξεχάσει.

Κι αν η ανάκαμψη στα μέσα της σεζόν με αποκορύφωμα τη νίκη του Kimi Raikkonen στο Βελγικό Grand Prix χρύσωσε λίγο το χάπι ανεβάζοντάς την μερικές θέσεις στην κατάταξη των κατασκευαστών (βρέθηκε 3η αλλά τελικά έμεινε 4η, ένα βαθμό πίσω από τη McLaren), το ξεκίνημα ήταν ντροπιαστικό.

Αιτία, σύμφωνα με τους Ιταλούς, ήταν ο διαχύτης διπλού επιπέδου τον οποίο δεν είχαν τα κόκκινα μονοθέσια.



Ένα σχέδιο που χρησιμοποιούσαν εξ αρχής οι Brawn GP, Williams και Toyota, που μαζί με τη Red Bull Racing πρωταγωνιστούσαν στους πρώτους αγώνες της σεζόν και που η Ferrari δυσκολεύτηκε πολύ να προσαρμόσει στην F60. Έχασε λοιπόν τόσο έδαφος, που δεν είχε νόημα να παλεύει σε μία χαμένη σεζόν με αποτέλεσμα να στρέψει νωρίς όλη της την προσοχή στο μονοθέσιο του 2010. Το οποίο η διοίκηση της ιταλικής ομάδας πιστεύει ότι θα μάχεται στην κορυφή.

«Είμαστε τόσο αισιόδοξοι λόγω του ότι φέτος δεν υπάρχουν γκρίζες ζώνες στους κανονισμούς. Δεν υπάρχει κάτι που να αμφισβητείται η νομιμότητά του. Άρα δεν υπάρχουν διαβουλεύσεις και προβληματισμοί, και μπορούμε να κοιτάμε μπροστά. Ακολουθήσαμε την ίδια επιλογή που έκανε ο Ross Brawn με τη Honda πριν από δύο χρόνια, όπου επικεντρώθηκε πλήρως στο επόμενο μονοθέσιο. Ακολουθήσαμε διαφορετική στρατηγική σε σχέση με τη McLaren γιατί η δομή του μονοθεσίου μας ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε την εξέλιξη του διαχύτη. Δεν μπορούσε να πάει παραπέρα και δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ανάλογο σχέδιο την επόμενη χρονιά. Επικεντρωθήκαμε λοιπόν στο μονοθέσιο του 2010, και τα πρώτα δεδομένα από την αεροδυναμική σήραγγα μας γεμίζουν αισιοδοξία. Διατηρούμε τα πόδια μας στη γη αλλά είμαστε πολύ αισιόδοξοι», είπε ο διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali.

Ο Ιταλός εξήρε το αγωνιστικό πνεύμα όλων στην ομάδα του, παρά το γεγονός ότι τελικά χάθηκε η 3η θέση στους κατασκευαστές και μάλιστα από την αιώνια αντίπαλο.

«Είχαμε αγωνιστικό πνεύμα, είχαμε το πνεύμα που διακρίνει πάντα τη Ferrari και πήραμε πολλά μαθήματα σε μία σεζόν δύσκολη για εμάς. Από τεχνικής πλευράς, το πρωτάθλημα κρίθηκε από τη διαμάχη για τους διπλούς διαχύτες και όσα έγιναν στην αρχή της σεζόν. Με τη δομή που είχε η F60, ακόμα και χρησιμοποιώντας αυτό το σχέδιο, ήταν δύσκολο να καλύψουμε το χαμένο έδαφος. Το ξέραμε άλλωστε και γι’ αυτό πήραμε από τα μέσα Ιουλίου την απόφαση να σταματήσουμε την εξέλιξή της. Πονέσαμε λοιπόν φέτος, αλλά ελπίζουμε να έχουμε καλύτερη σεζόν του χρόνου. Μας δίνει αισιοδοξία και το γεγονός ότι παρά τα προβλήματα μας, κλείσαμε τη σεζόν μόλις ένα γύρο πίσω από τη McLaren που εξέλισσε το δικό της μονοθέσιο μέχρι το τέλος. Είχαμε και το ατύχημα του Felipe, μετά το οποίο παίρναμε βαθμούς μόνο από το ένα μας μονοθέσιο. Βλέπουμε λοιπόν το ποτήρι μισογεμάτο κι όχι μισοάδειο», συνέχισε ο Ιταλός.

Το 2010 η Ferrari θα τρέχει με οδηγικό δίδυμο τους Fernando Alonso και Felipe Massa.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες