Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΡΕΝΤΡΑΓΚ ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣ....


Ο μεγάλος αρχηγός, 160 ημέρες από το επίσημο αντίο του στην αγωνιστική δράση, μιλάει στο RedPlanet.gr, για την καθημερινότητά του μακριά από τα γήπεδα, για την αίσθηση του να παρακολουθεί τα παιχνίδια από την εξέδρα και για την προοπτική να συνεχίσει να προσφέρει στην ομάδα που αγάπησε από κάποιο άλλο πόστο.

Η αρχαία κινέζικη ρήση λέει πως «μια εικόνα ισοδυναμεί με 1.000 λέξεις». Στην περίπτωση του Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς η εικόνα με την κούπα σηκωμένη από τα χέρια του, αποκωδικοποιεί μια καριέρα γεμάτη τίτλους, δόξα και επιτυχία. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι ο Τζόλε κατάφερε να εισπράξει την καθολική αναγνώριση και να εξασφαλίσει μία θέση στο πάνθεον του ελληνικού ποδοσφαίρου.




Αλήθεια, ποια μπορεί να είναι η καθημερινότητα ενός ανθρώπου που είχε συνηθίσει μετά το πρωινό του ξύπνημα να πηγαίνει στο γήπεδο; Ο Πρέντραγκ μας λύνει την απορία λέγοντας:

"Είναι περίεργα, υπήρχαν τόσες υποχρεώσεις με την ομάδα σε καθημερινή βάση. Είναι περίεργη αίσθηση, αλλά θα γινόταν κάποια στιγμή. Αυτό τον καιρό είναι ευχάριστο που περνάω χρόνο με την οικογένειά μου και τα παιδιά μου".

Για το αν ζηλεύει τους συμπαίκτες του, βλέποντας τους να αγωνίζονται, με απόλυτη ειλικρίνεια μας λέει:

"Αυτό ήταν περίεργο στα πρώτα δύο παιχνίδια και στην προετοιμασία. Για πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια δεν ήμουν εκεί. Τώρα αρχίζω να συνηθίζω".

Παρακολουθώντας την ομάδα από την εξέδρα τι σκέφτεσαι;

"Είναι κάποια πράγματα που δεν μπορείς να τα ξαναζήσεις. Καλώς ή κακώς δεν τα ξαναζείς. Η αγωνία που ζεις μέσα από τους αγωνιστικούς χώρους έχει τελειώσει".



Ο Κετσπάγια σε ήθελε στην ομάδα, είχε γίνει επίσημη πρόταση για να επιστρέψεις;

"Με ήθελε, αλλά η ομάδα δεν έκανε επίσημη κίνηση επειδή ήξερε την απόφασή μου, η οποία ήταν ξεκάθαρη. Δεν υπήρχε περίπτωση να επιστρέψω".

"Ξεκάθαρη η απόφασή μου"

Όσο για το αν έχει μετανιώσει για την απόφασή του, δεδομένου του ότι δεν έχει βρεθεί ακόμα ο αντικαταστάτης του δηλώνει:

"Όχι. Δεν έχει να κάνει με την απόφασή μου. Έγιναν σημαντικές προσπάθειες για να αποκτηθεί κάποιος παίκτης αλλά δεν έγινε. Δεν μπορώ να γνωρίζω και τι ακριβώς έχει συμβεί. Η ομάδα έκανε ό,τι μπορεί αλλά τα πράγματα δε γίνονται πάντα έτσι όπως τα θέλουμε".

Στη συνέχεια μας εξηγεί το λόγο που καθυστερεί η ανάληψη του πόστου που πρόκειται να αναλάβει:

"Είναι σε συζήτηση, ακόμα δεν έχουμε καταλήξει κάπου, έχουμε καλές σχέσεις με τη διοίκηση και το βλέπουμε το θέμα. Είχαμε επαφές, έγιναν συζητήσεις αλλά έγιναν αλλαγές στον προπονητή και στο τιμ".

Για πάντα ερυθρόλευκος

Το κεφάλαιο Τζόλε στον Ολυμπιακό είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα. Οι ιστορίες ποιυ εξελίσσονται σε αυτό είναι ονειρεμένες. Και όπως μας λέει και ο ίδιος: Μόνο το ότι έχουμε κατακτήσεις 12 πρωταθλήματα τα λέει όλα. Σε αυτή τη διάρκεια είχαμε πάρα πολύ όμορφες στιγμές. Έπεσα και στην καλή εποχή του Ολυμπιακού. Οι κακές στιγμές είναι ελάχιστες. Αφού, μετά και από τις ήττες είχαμε δεχτεί το χειροκρότημα του κόσμου.

Το 1996 ο τότε ισχυρός άντρας της ΑΕΚ, Μιχάλης Τροχανάς, ήθελε να πάρει τον Τζόρτζεβιτς στην ΑΕΚ. Τότε η ιστορία θα είχε άλλη τροπή, όμως κάποια πράγματα ήταν γραφτά να συμβούν. Ο Σέρβος όπως εξηγεί είχε δώσει το λόγο του και όσο περισσότερα και να ήταν τα χρήματα της κιτρινόμαυρης διοίκησης δεν θα μπορούσαν με τίποτα να τον εξαγοράσουν.

"Η ΑΕΚ είχε μπει έντονα για την απόκτησή μου, με τον Τροχανά. Μου είχε κάνει μια πολύ καλή πρόταση, αλλά είχα δώσει το λόγο μου στον Ολυμπιακό και δεν μπορούσα να τον πάρω πίσω παρά την πίεση της ΑΕΚ. Ήμουν ξεκάθαρος στην απόφασή μου".

Τι άλλο θα μπορούσε να τον βγάλει εκτός τροχιάς από τη συλλογή τίτλων; Η πρόκληση του εξωτερικού. Όμως… "προτάσεις υπήρχαν στα πρώτα χρόνια που ήμουν σε καλή ηλικία, οι οποίες ήταν αρκετά καλές. Η ομάδα δεν ήθελε να συζητήσει το ενδεχόμενο πώλησης μου. Στη συνέχεια δέθηκα με την ομάδα. Οι ανανεώσεις που ήρθαν στην πορεία με ικανοποιήσουν σε αυτό που ήθελα. Δεν το μετάνιωσα ποτέ".

Σε περίπτωση που τώρα συμβεί κάτι ανάλογο και προσπαθήσει μια ομάδα και πιο συγκεκριμένα ο Παναθηναϊκός να εκμεταλλευτεί τις γνώσεις σου θα πήγαινες;

"Είμαι τόσα χρόνια στον Ολυμπιακό, δεν έχω σκεφτεί κάτι τέτοιο και δε νομίζω και ο Παναθηναϊκός να μου κάνει τέτοια πρόταση ποτέ".



Υπάρχει κάποιο παράπονο που δεν έπαιξες στην Εθνική Ελλάδας; Μιας και θα μπορούσες να έχεις πάρει και το Ευρωπαϊκό το 2004 στην Πορτογαλία;

"Δεν είχα περιθώρια. Δεν έχω αρνηθεί. Περίμενα να γίνει η ενοποίηση και να πάρω την ελληνική υπηκοότητα, αλλά υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση και εγώ έπρεπε να παίξω στην εθνική Σερβίας. Δεν μου δόθηκε η ευκαιρία για να αποδείξω το μεγάλο μου ενδιαφέρον να παίξω για την Ελλάδα. Αλλά δεν μπορούμε να λέμε ότι θα έπαιρνα το ευρωπαϊκό, γιατί αν ήμουν εγώ θα μπορούσε να μην το έχει πάρει η εθνική, ή θα μπορούσα το 2006 να έχω πάρει το μουντιάλ με τη Σερβία".

Το παρελθόν υπάρχει για να δίνει τροφή και κίνητρο στο μέλλον. Πόσο μάλιστα όταν τα χρόνια που έχουν περάσει έχουν σημαδευτεί από μεγάλες επιτυχίες. Μία από αυτές ήταν και η πρόκριση στους 8 του Champions League. Ποιες διαφορές υπάρχουν της τότε ομάδας με τη σημερινή;

"Στηρίζεται στο ομαδικό παιχνίδι και στη λειτουργία της ομάδας. Πράγμα που για την Ευρώπη είναι καλό στοιχείο. Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα χρόνια, μπορούμε να πούμε ότι υπήρχαν περισσότερες ατομικές προσπάθειες. Αυτό που είδα προχθές (4/11) στο παιχνίδι με τη Σταντάρ Λιέγης μου άρεσε".

"Μια χαρά είναι η ομάδα"

Γενικότερα το σημερινό Ολυμπιακό πώς τον βλέπεις;

"Μια χαρά είναι. Μπήκε στους ομίλους του Champions League, είναι κοντά να περάσει στην επόμενη φάση, στο πρωτάθλημα είναι πρώτος μαζί με τον Παναθηναϊκό, μόνο που αποκλείστηκε νωρίς στο Κύπελλο, αλλά εκπλήξεις γίνονται σε αυτό το θεσμό. Γενικότερα κινείται στη συνηθισμένη πορεία που έχουμε συνηθίσει".

Τζόλε δε βρίσκεται. Ένας παίκτης θα έπρεπε να έχει αποκτηθεί για να καλύψει στο μέτρο του δυνατού το δικό σου κενό; Γιατί δεν έχει κάτι τέτοιο;

"Δε λείπω και 2 χρόνια. Είναι μικρό το χρονικό διάστημα που έχω αποχωρήσει. Προσπάθησαν αλλά δεν τους βγήκε, συμβαίνει και αυτό, αλλά από εκεί και πέρα βλέπουμε. Φαίνεται ότι υπάρχουν ελλείψεις. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το Σοϊλέδη. Υπάρχει εμπιστοσύνη στους νέους, πρέπει να υπολογίζονται αλλά χρειάζεται υπομονή και στήριξη".

Πού κρίνεις ότι πρέπει να ενισχυθεί η ομάδα;

"Είναι εύκολο να λέμε για ελλείψεις αλλά νομίζω ότι κατάλληλοι για να το κρίνουν αυτό είναι ο πρόεδρος και ο προπονητής. Αυτός είναι που κάνει τα σχέδια και βγάζει τον προϋπολογισμό".

Ο Κετσπάγια για άλλους χαρακτηρίστηκε ως ρίσκο και για άλλους ως μια εύλογη κίνηση. Ο Τζόρτζεβιτς πώς την είδε αυτή την κίνηση;

"Με όλους τους προπονητές και τους παίκτες παίρνεις ρίσκο. Με αυτό που είχε δείξει στην Κύπρο, έδειξε ότι πρόκειται για μια καλή κίνηση. Προσπάθησε όσο μπορούσε αλλά δεν του βγήκε. Δεν είναι σωστό να του χρεώνουμε τα πάντα, ενώ έχει φύγει. Δεν ταίριαζε και έγινε αλλαγή. Για να είμαστε και ειλικρινείς υπήρχαν και περιορισμένες λύσεις, λόγω των τραυματιών. Στην προετοιμασία υπήρχαν πολλοί που έλλειπαν λόγω τραυματισμού".

Την επιλογή Ζίκο πώς την κρίνεις;

"Κακά τα ψέματα το Σεπτέμβριο δεν είναι εύκολο να βρεις προπονητή. Είναι πολύ καλή λύση, απ’ την πλευρά ότι ταιριάζει με τη φιλοσοφία του Ολυμπιακού. Ξέρει την Ευρώπη και τη φιλοσοφία της".

Θα ήθελες να στείλεις κάποιο μήνυμα στον κόσμο της ομάδας;

"Πέρασα τόσα ωραία πράγματα. Τους ευχαριστώ πολύ για όλα. Αγάπησα πολύ την ομάδα και θα βρίσκομαι κοντά πάντα, όσο μπορώ".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες