Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

IBITΣ:ΑΔΙΚΗ Η ΑΠΟΒΟΛΗ


Aδικη χαρακτήρισε την αποβολή του στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό ο Βλάνταν Ιβιτς, που αποκάλυψε τι είπε στον διαιτητή, τι με τον Κατσουράνη κατά τη διάρκεια του αγώνα, ενώ για το παιχνίδι, σχολίασε...

«Προσπαθήσαμε και μετά την ισοφάριση είχαμε δύο καλές ευκαιρίες».


«Δεν υπάρχει χέρι στην φάση της αποβολής μου. Βάζω τον ώμο και η μπάλα βρίσκει καθαρά εκεί. Ο διαιτητής όμως μου δείχνει κίτρινη κάρτα. Την πρώτη κάρτα την δέχτηκα διότι σε ένα από τα πολλά φαουλ που έδινε ο διαιτητής στον Παναθηναϊκό του είπα ‘’Δεν είναι δυνατόν όποτε φωνάζουν για φαουλ, εσύ να τους το δίνεις’’. Τότε αυτός έκρινε ότι έπρεπε να πάρω κάρτα».

Ο διάλογος με τον Κατσουράνη

«Λίγο πριν την αποβολή μου, ο Κατσουράνης μου είχε κάνει ένα σκληρό φαουλ από πίσω και εκεί δεν του έδωσε κάρτα. Μάλιστα, ο ίδιος ο Κατσουράνης μου είπε ότι έπρεπε να έχει δεχτεί την κάρτα».

Για το ματς: «Προσπαθήσαμε και μετά την ισοφάριση είχαμε δύο καλές ευκαιρίες. Μια με τον Βιερίνια και μια με τον Κουτσιανικούλη, αλλά δεν τα καταφέραμε. Ο Παναθηναϊκός έχει καλούς παίκτες, αλλά εμείς κάναμε λάθος στο δεύτερο γκολ που δεχτήκαμε».

Για το ότι έπαιξε ως επιθετικός: «Είχα πολλά χρόνια να παίξω σε αυτή τη θέση. Θυμάμαι ότι είχα παίξει εκεί στο πρώτο μου ματς στην Ελλάδα με την ΑΕΚ στην Καλαμαριά».



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες