Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΛΟΥΤΣΙΑΝΟ ΓΚΑΛΕΤΙ:''ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΟ''...


Το έχει πει ξανά στο παρελθόν και ο Λουτσιάνο Γκαλέτι θέλησε να το επαναλάβει για ακόμη μία φορά, σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε σε ελληνικό περιοδικό. Ο εκ των αρχηγών του Ολυμπιακού ξεκαθάρισε πως δεν θα μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό του να αγωνίζεται με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, όπως έκανε ο συμπατριώτης του και φίλος του, Σεμπάστιαν Λέτο. «Δεν το συζητώ καν, δεν θα επέλεγα ποτέ τον Παναθηναϊκό», τόνισε ο Αργεντινός άσος.



«Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Ολυμπιακό αισθάνθηκα ότι αυτή η ομάδα θα ήταν κάτι ιδιαίτερο για μένα και την οικογένειά μου. Νιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την επιλογή μου και δεν φαντάζομαι ποτέ τον εαυτό μου σε άλλη ομάδα. Σε καμία περίπτωση εγώ δεν θα επέλεγα τον Παναθηναϊκό. Είναι αδύνατον και δεν θέλω καν να το συζητάω. Ο Σεμπάστιαν Λέτο είναι φίλος μου, αλλά η φιλία μας δεν συνδέεται με το ποδόσφαιρο», ήταν τα πρώτα λόγια του Γκαλέτι στο περιοδικό «Hello».

«Ηθελα να πηδήξω από την εξέδρα στο γήπεδο»

Οσο για την παρατεταμένη απουσία του από της αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας του, λόγω τραυματισμού, επεσήμανε: «Υπήρξαν στιγμές που ήθελα να πηδήξω από την εξέδρα στο γήπεδο για να βοηθήσω την ομάδα μου…». Για τον νέο του προπονητή, τον Ζίκο, δήλωσε: «Ολοι οι παίκτες πιστεύουμε πολύ στις γνώσεις του», ενώ στο τέλος αποκάλυψε πως θα γίνει για τρίτη φορά μπαμπάς: «Περιμένω πώς και πώς να γεννηθεί η τρίτη κόρη μου. Η οικογένειά μου είναι πάνω από όλα».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες