
Τη μετατροπή της Ηλείας σε πρότυπο νομό πράσινης ανάπτυξης, που θα αποτελέσει το πρόκριμα για ανασυγκρότηση ολόκληρης της χώρας, εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, από την Αρχαία Ολυμπία, όπου βρέθηκε το πρωί της Κυριακής (11/10).
Κατά τη διάρκεια ανοιχτής σύσκεψης που είχε με τοπικούς φορείς στο δημαρχείο της Αρχαίας Ολυμπίας, περιοχή που όπως είχε υποσχεθεί προεκλογικά, θα επισκεπτόταν πρώτη ως πρωθυπουργός, ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε ότι θα καταθέσει άμεσα το επικαιροποιημένο νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ, για την ολοκληρωμένη ανασυγκρότηση και ανάπτυξη της περιοχής.
Η Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη, η οποία συνόδευσε τον πρωθυπουργό στην Αρχαία Ολυμπία, τόνισε ότι η αποκατάσταση της Ηλείας αποτελεί προτεραιότητα.
Η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κατερίνα Μπατζελή, έκανε λόγο για αναγέννηση της γεωργίας, που «δεν θα διεκδικεί σπατάλη χρηματοδοτικών πόρων, αλλά τη σωστή διαχείρισή τους».
Ακόμη, ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, ανέφερε ότι η περιοχή συνδυάζει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του πολιτισμού, του αθλητισμού και του τουρισμού, μεταξύ των οποίων απαιτούνται συνέργειες.
Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, δεσμεύτηκε ότι θα εποπτεύσει ο ίδιος την προετοιμασία της αντιπυρικής περιόδου και τόνισε : «Δε θα υποστούμε ποτέ ξανά τέτοια καταστροφή», όπως εκείνη του 2007.
Τέλος, ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, τόνισε ότι θα προχωρήσουν άμεσα τα αντιπλημμυρικά και αντιδιαβρωτικά έργα, καθώς επίσης και η ενίσχυση των οδικών, λιμενικών και άλλων υποδομών.

1 σχόλια:
ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΕΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ,ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ!
Δημοσίευση σχολίου