Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΜΙΚΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ:''ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ''...


O Mίκαελ Σουμάχερ δεν κάνει τίποτα τυχαία. Η συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό "Der Spiegel" δεν παραχωρήθηκε χωρίς λόγο τέτοια εποχή.

Ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Φόρμουλα 1 ομολόγησε για πρώτη φορά ότι έχει μετανιώσει λίγο την απόφαση που πήρε να σταματήσει πριν από τρία χρόνια. Δεν απέκλεισε δε την πιθανότητα να επιστρέψει ξανά στους αγώνες.


"Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχω ξεπεράσει τον πόνο που αισθάνομαι στο λαιμό μου μετά το ατύχημα που είχα με την αγωνιστική μοτοσικλέτα τον περασμένο Φεβρουάριο. Άρα θα μπορώ να οδηγήσω ξανά", υποστήριξε ο 40χρονος οδηγός.

Ο Σουμάχερ θα επιστρέψει νωρίτερα πίσω από το τιμόνι, καθώς θα συμμετάσχει στον αγώνα των πρωταθλητών (σ.σ. Rally of Champions) στο Πεκίνο το Νοέμβριο.

"Δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν, ούτε στον εαυτό μου. Έχω μετανιώσει λίγο που αποχώρησα πριν από τρία χρόνια, αλλά δεν έχω κανένα λόγο να ανακοινώσω ότι δεν θα επιστρέψω ξανά", εξήγησε και συμπλήρωσε "η ζωή που έχω τώρα με κάνει ευτυχισμένο, αλλά ποιός ξέρει τι μπορεί να γίνει τους επόμενους μήνες ή σε ένα χρόνο;".



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες