Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΙΝΑΣ ΚΛΕΙΖΑ...


Για τους στόχους του με τον Ολυμπιακό και τις μονομαχίες με τον ΠΑΟ αναφέρθηκε ο άσος του Θρύλου Λίνας Κλέιζα.

Ο Λιθουανός με δηλώσεις του στον "Πρωταθλητή" εμφανίστηκε χαρούμενος για την μεταγραφή του στους ερυθρόλευκους.




Για το εάν μπορούσε να είναι πιο ανταγωνιστικός στο ΝΒΑ...

"Ναι ήταν εφικτό να αποδειχθούμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί. Αυτό που συνέβη στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου που ήμασταν κοντά στο σκορ ήταν απλά απίστευτο. Δεν μπορώ να καταλάβω, το Κλίβελαντ δεν χρειαζόταν έτσι κι αλλιώς βοήθεια για να πάρει τη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό".

Για τους διαιτητές...

"Δεν μπορώ να καταλάβω! Κάποιες στιγμές οι αποφάσεις τους ήταν τόσο... ντροπιαστικές. Θέλω να πιστεύω ότι έγινε λόγω απειρίας και έλλειψης εικόνων από αληθινούς αγώνες ΝΒΑ. Ένα έχω να πω με την εμπειρία που έχω όλα αυτά χρόνια: Το ΝΒΑ έχει απόλυτη ανάγκη τους διαιτητές τους επαγγελματίες διαιτητές του. Θα του λείψουν".

Για την ψυχολογία των συμπαικτών του εκεί...

"Όχι δεν νομίζω ότι είναι εκεί το θέμα. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να μπεις στο γήπεδο απέναντι σε τέτοιους αντιπάλους και να κάνεις το παιχνίδι σου, με διαφορετικούς κανονισμούς και έπειτα από διαδοχικά ταξίδια. Χρειάζεται χρόνο για να προσαρμοστείς σε όλα αυτά και να παίξεις στο 100% των δυνατοτήτων σου. Αφήνουμε πίσω την εμπειρία στις ΗΠΑ, έχουμε μεγάλα παιχνίδια που έρχονται στο άμεσο μέλλον, πρέπει να κερδίζουμε συνέχεια".

Για τον μπασκετικό του προορισμό...

"Γνωρίζετε ποιος είναι ο προορισμός μου αυτή τη στιγμή. Ο Ολυμπιακός! Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και πολύ ικανοποιημένος με όλα όσα βρήκα στην ομάδα. Ήταν μία μεγάλη, πολύ μεγάλη απόφαση για την καριέρα μου. Όλα είναι τέλεια στον Ολυμπιακό, απίστευτη οργάνωση και κλίμα και το μόνο που έχουμε να κάνουμε εμείς οι παίκτες είναι να νικήσουμε".

Για το εάν μπορεί να οδηγήσει την ομάδα στις επιτυχίες...

"Ελπίζω ότι θα αποδειχθώ σημαντικός για τον Ολυμπιακό. Έχουμε πολλούς καλούς παίκτες, δουλεύουμε μαζί ως ομάδα και έχουμε μεγάλη επιθυμία για επιτυχίες".

Για το τι γνωρίζει για τα ντέρμπι "αιωνίων"...

"Πολλά πράγματα! Έχω ακούσει για αυτά τα παιχνίδια, ξέρω τους παίκτες που έχουν και πιστεύω ότι οι αγώνες με τον Παναθηναϊκό θα έχουνε μεγάλο ενδιαφέρον! Νομίζω ότι όλοι οι παίκτες έχουμε μεγάλα κίνητρα όταν παίζουμε σε ντέρμπι όπως αυτό! Περιμένω αυτά τα παιχνίδια πως και πως και μου αρέσει να πάρω την εμπειρία από το ελληνικό ''ελ κλάσικο'' ".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες