Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΚΟΥΜΠΙΤΣΑ:''ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΝΩ''...


Μία από τις σημαντικότερες μετακινήσεις ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν είναι αυτή του Robert Kubica. Μετά από τρεις σεζόν στην BMW Sauber, ο Πολωνός θα περάσει στο στρατόπεδο της Renault αντικαθιστώντας τον Fernando Alonso, που με τη σειρά του θα πάει στη Ferrari. Μία μετακίνηση που όπως παραδέχεται ο Kubica, αποτελεί μεγάλη πρόκληση.




«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι μέλος της Renault την επόμενη αγωνιστική σεζόν και ανυπομονώ για τη νέα αυτή πρόκληση. Θα είναι μεγάλη διότι συμβαίνουν τόσα στη Renault και πέρασε δύσκολες στιγμές τους τελευταίους μήνες. Πιστεύω όμως ότι μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά του χρόνου και γενικότερα στο μέλλον, προσπαθώντας να γίνουμε μία 'διαφορετική' ομάδα. Υπήρχαν πολλοί παράγοντες που επηρέασαν την απόφαση μου. Προσπάθησα να μαζέψω πολλές πληροφορίες για τη γαλλική ομάδα. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η Renault κέρδισε τίτλους πριν από μερικά χρόνια, άρα ξέρουν πώς να κερδίσουν και έχουν τη σωστή νοοτροπία σε ό,τι αφορά στους αγώνες. Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιλογή μου», σχολίασε ο Kubica.

Ο Πολωνός αναφέρθηκε και σε όσα επηρέασαν την τελική του απόφαση. Ένα από αυτά ήταν και η επιβεβαίωση ότι η Renault θα παραμείνει αρκετά χρόνια ακόμα στη Formula 1...

«Η Renault πέρασε δύσκολες στιγμές που έθεσαν υπό αμφισβήτηση το μέλλον της. Από τη στιγμή όμως που παραμένει στο σπορ, στόχος της είναι μόνο η κορυφή. Από τη στιγμή που η παρουσία της στη Formula 1 εξασφαλίστηκε, τότε η δική μου απόφαση ήταν πολύ εύκολη», ξεκαθάρισε ο Πολωνός.

Επίσης, ο Kubica αναφέρθηκε και στο θέμα του teammate του και όπως είπε, η επιλογή του είναι κάτι που δεν έχει σχέση με τον ίδιο...

«Υπάρχουν ονόματα έμπειρων οδηγών τους οποίους η Renault εξετάζει για την επόμενη σεζόν. Δεν θα προσπαθήσω να την επηρεάσω για τον teammate μου για το 2010. Για να είμαι ειλικρινής, θα καλωσορίσω οποιοδήποτε από τα ονόματα έχω ακούσει. Νομίζω ότι όλοι τους μπορούν να κάνουν καλή δουλειά. Ίσως να έχω κάποια προσωπική προτίμηση αλλά αυτή θα βασίζεται στις προσωπικές σχέσεις άρα δεν θα εμπλακώ στο θέμα», υποσχέθηκε ο Kubica.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες