Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΡΑΟΥΛ ΜΠΡΑΒΟ...


Ενα από τα πρόσωπα που συζητήθηκε αρκετά για την αγωνιστική του αλλαγή προς το καλύτερο αλλά και τις αντιδράσεις του είναι ο Ραούλ Μπράβο. Ο Ισπανός είχε δοθεί πέρυσι δανεικός από τον Βαλβέρδε αφού δεν του έκανε φέτος όμως γύρισε στον Ολυμπιακό και είναι αναντικατάστατος. Ο ίδιος δηλώνει ότι δεν άλλαξε κάτι στον εαυτό του:

''Δεν έχω αλλάξει εγώ. Απλώς φέτος με πιστεύουν και με βάζουν να παίξω. Εγώ κάνω αυτό που έκανα πάντα. Δεν έγινα ξαφνικά καλύτερος. Δεν νιώθω την ανάγκη να δώσω απαντήσεις σε κανέναν. Δεν εμφανίστηκα από το πουθενά. Είμαι χρόνια επαγγελματίας ποδοσφαιριστής σε υψηλό επίπεδο και κάθε φορά που παίζω, προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό''.
"Τίποτα απ' όλα όσα έχουν γραφτεί κατά καιρούς δεν με έχει αγγίξει. Ποτέ δεν κοροΐδεψα κανέναν. Την πρώτη μου χρονιά αντιμετώπισα ένα σοβαρό τραυματισμό και εξαιτίας αυτού έχασα μεγάλο μέρος της σεζόν. Στα παιχνίδια που πήρα μέρος, έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό και πιστεύω ότι βοήθησα τον Ολυμπιακό. Και πέρυσι όποτε με χρησιμοποίησε ο προπονητής μου, προσπάθησα για το καλύτερο. Απλώς, δε με χρησιμοποιούσε συχνά και γι' αυτό δεν είχα την ευκαιρία να δείξω τι μπορώ να προσφέρω".
"Σίγουρα, το πρωτάθλημα είναι ο πρώτος στόχος του Ολυμπιακού, όμως θέλουμε και την πρόκριση στην επόμενη φάση. Θέλουμε να κάνουμε μεγάλες νίκες στη συγκεκριμένη διοργάνωση. Να δώσουμε χαρές στον κόσμο που μας συμπαραστέκεται συνεχώς και παντού. Μπορούμε να τα καταφέρουμε και πιστεύω ότι θα το κάνουμε".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες