Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

''ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ''...


Η Πατρίτσια Ντ΄Αντάριο, η οποία πέρασε μια νύχτα με τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι στην κατοικία του στη Ρώμη, δήλωσε στην τηλεόραση ότι ο ιταλός πρωθυπουργός γνώριζε ότι είναι συνοδός πολυτελείας.




"Ο Μπερλουσκόνι γνώριζε ότι είμαι συνοδός πολυτελείας. Και δεν ήμουν η μόνη εκείνο το βράδυ, ούτε το προηγούμενο", τόνισε η νεαρή γυναίκα σε συνέντευξή της στην εκπομπή "Annozero" του ιταλικού τηλεοπτικού δικτύου Rai2, χθες το βράδυ.

"Είχα την εντύπωση ότι βρισκόμουν σε χαρέμι. Υπήρχε μόνον ο πρωθυπουργός και ο (Τζιαμπάολο) Ταραντίνι καθώς και είκοσι κορίτσια, αυτό είναι όλο. Είμαι ευτυχής που βρέθηκα με τον πρωθυπουργό και μού έδειξε ενδιαφέρον", τόνισε η Ντ΄Αντάριο.

Στη διάρκεια της ανάκρισής του ο Ταραντίνι, επιχειρηματίας που κατηγορείται για διαφθορά στο Μπάρι, είπε ότι σε δεκαοχτώ πάρτυ του Μπερλουσκόνι στα σπίτια του στη Ρώμη και τη Σαρδηνία, στο διάστημα από το Σεπτέμβριο του 2008 ως τον Ιανουάριο του 2009, είχε φέρει μαζί του 30 γυναίκες έτοιμες να προσφέρουν τις ερωτικές τους υπηρεσίες. "Τις παρουσίαζα ως φίλες μου και δεν ανέφερα το γεγονός ότι μερικές φορές τις πλήρωνα", τόνισε.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες