
Ντέρμπι μόνο στη... συνείδηση του κόσμου πραγματοποιήθηκε στη δεύτερη ημέρα του πρωταθλήματος επιτραπέζιας αντισφαίρισης της Α1 κατηγορίας, καθώς η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού νίκησε με 4-0 τον Παναθηναϊκό.
Μετά την ήττα στην πρεμιέρα από την ομάδα του Ταύρου με 4-1, οι ερυθρόλευκες επικράτησαν άνετα επί της αντίστοιχης ομάδας του Παναθηναϊκού, κάνοντας επίδειξη ισχύος.
Οι πρωταθλήτριες Ελλάδας με αυτό το αποτέλεσμα έστειλαν το μήνυμα ότι και φέτος δύσκολα θα χάσουν τον τίτλο.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 2 αγώνες):
ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1. Π.Κ.Δ. Ταύρου 4
2. Δ.Α.Ο. Ταύρου 3
. Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. 3
. Α.Ε. Αθηνά Μαγκουφάνας 3
5. Α.Σ. Πέρα Αθηνών 2 -1αγ.
. Χ.Α.Ν. Θεσσαλονίκης 2
7. Παναθηναϊκός Α.Ο. 1 -1αγ.
* Ο Α.Ο. Πεύκης αποχώρησε από το πρωτάθλημα και υποβιβάζεται στην Α2 κατηγορία.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου