Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΤΡΙΚ ΜΠΕΒΕΡΛΙ...


Ο Πάτρικ Μπέβερλι, μιλάει για τη δυναμική και αναγνώριση των «ερυθρολεύκων» στο παγκόσμιο μπάσκετ και δηλώνει έτοιμος να βαδίσει στα χνάρια του Ντέιβιντ Ρίβερς και να οδηγήσει την ομάδα στην κορυφή σε Ελλάδα και Ευρώπη. «Για να διασκεδάσουμε τους αγώνες με τον Παναθηναϊκό, πρέπει να κερδίζουμε πιο συχνά!» σχολιάζει ο 21χρονος πόιντ γκαρντ!
Οι έγκυρες πληροφορίες που συνοδεύουν τον θαυματουργό και βραχύσωμο πλέι μέικερ κάνουν λόγο για εξαιρετική επιλογή που θα αποτελέσει μία εκ των ευχάριστων αποκαλύψεων του εφετινού Ολυμπιακού... Η συνέχεια στο παρκέ και επί της οθόνης...



-Όταν το πριν από λίγους μήνες υπέγραφες στον Ολυμπιακό, ήξερες σε ποια ομάδα θα ερχόσουν;
Δεν υπάρχει παίκτης που να έχει παίξει στην Ευρώπη και να μην έχει ακούσει το όνομά του. Εδώ, πλέον, ο Ολυμπιακός είναι τόσο γνωστός στην Αμερική, που, αν ρωτήσεις κάποιον άνθρωπο του ΝΒΑ σχετικά με το ποια είναι η πιο ανερχόμενη ομάδα στην Ευρώπη, δεν θα δυσκολευτεί να απαντήσει... Στη διάρκεια της περυσινής σεζόν, που έπαιζα στην Ουκρανία, έμαθα πολλά για τις ομάδες που κυριαρχούν στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και μέσω internet παρακολουθούσα στενά την εξέλιξη της Ευρωλίγκα, στην οποία ο σύλλογος πρωταγωνίστησε κι έφτασε μέχρι και το Final Four. Όταν το καλοκαίρι πληροφορήθηκα το ενδιαφέρον της ελληνικής ομάδας, δεν χρειάστηκε να σκεφτώ σχεδόν καθόλου, πριν αποδεχτώ την πρότασή της. Σήμερα νοιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την επιλογή μου, αισθάνομαι ευλογημένος που αποτελώ μέλος της και ανυπομονώ να ξεκινήσουν οι αγώνες...

-Ποια είναι η άποψή σου για τη δυναμικότητα της ομάδας σου;
Νομίζω ότι έχουμε ένας πλήρες ρόστερ που συνδυάζει το νεανικό ενθουσιασμό και το ταλέντο με την ποιότητα και την εμπειρία που χαρακτηρίζουν τους παίκτες. Δηλαδή, θέλω να πω ότι δεν μας λείπει κανένα από τα κομμάτια του παζλ και, πλέον, εναπόκειται σε μας για να το φτιάξουμε! Οι στόχοι είναι πολύ υψηλοί και η πίεση μεγάλη, ωστόσο, αυτό είναι σε ένα βαθμό πολύ καλό γιατί έτσι δεν έχουμε το περιθώριο να χαλαρώσουμε... Ήδη έχουμε συμπληρώσει σχεδόν ενάμιση μήνα μαζί ως ομάδα, έχουμε αρχίσει να «δένουμε» ως σύνολο και πιστεύω ότι θα παρουσιαστούμε απολύτως έτοιμοι στην πρεμιέρα της χρονιάς...

-Γνωρίζεις ότι σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα είσαι από την αρχή της χρονιάς ενεργός και στο ελληνικό πρωτάθλημα;
Από την αρχή μού είχαν πει ότι θα είμαι ο 7ος ξένος της ομάδας και ότι πιθανόν να μην αγωνίζομαι στο ελληνικό πρωτάθλημα, λόγω του περιορισμού των έξι αλλοδαπών, αλλά έκτοτε δεν έχω ακούσει τίποτε σχετικό... Εγώ προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό στις προπονήσεις και τα φιλικά παιχνίδια και να ακολουθώ τις οδηγίες του προπονητή μου... Από 'κει και πέρα δεν ξέρω τι θα γίνει... Μακάρι, πάντως, να παίξω σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια γιατί αυτό θα με βοηθήσει πολύ στο να βρω έναν σταθερό ρυθμό... Θέλω πολύ να προσφέρω σε αυτή την ομάδα που μου έδωσε μία τόσο σπουδαία ευκαιρία να δείξω την αξία μου στο υψηλότερο επίπεδο της Ευρώπης και να αποδείξω ότι είμαι παίκτης-νικητής!

-Δείχνεις, πάντως, να έχεις κερδίσει τις εντυπώσεις...
Όταν ήρθα, προσπάθησα να πείσω τους προπονητές μου ότι είμαι κατ' αρχήν επαγγελματίας παρά το νεαρό της ηλικίας μου και κατά δεύτερον ένας μπασκετμπολίστας που δουλεύει σκληρά και μπορεί να προσφέρει σε πολλούς τομείς... Αφού μου λέτε ότι το τεχνικό τιμ είναι ικανοποιημένο από την έως τώρα παρουσία μου, φαίνεται ότι βαδίζω προς στην σωστή κατεύθυνση...

-Σε ποιους τομείς πιστεύεις ότι θα φανείς χρήσιμος;
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός του αθλήματος για να καταλάβει ότι η ομάδα διαθέτει πολλά επιθετικά εργαλεία, οπότε δε νομίζω ότι θα χρειαστεί να προσπαθήσω πολύ στον επιθετικό τομέα... Εκεί που η βοήθεια μου θα φανεί περισσότερο χρήσιμη, είναι στον τομέα της καθοδήγησης των συμπαικτών μου, της οργάνωσης του παιχνιδιού και της αμυντικής προσήλωσης... Ελπίζω κι εύχομαι να έχουμε μία... special χρονιά!

-Πολλοί άνθρωποι της ομάδας, πάντως, έχουν αρχίσει ήδη να σε παρομοιάζουν με τον Ντέϊβιντ Ρίβερς...
Να σας πω την αλήθεια δεν τον έχω ακουστά... Αλλά, αφού μου λέτε ότι ήταν ο ηγέτης του Ολυμπιακού στην κατάκτηση του πρώτου και μοναδικού triple crown στην ιστορία του, τότε η σύγκριση με τιμά αφάνταστα! Μακάρι να του μοιάσω και στις επιτυχίες...

-Έχεις προλάβει να εγκλιματιστείς στην ομάδα;
Νομίζω αρκετά... Είναι σημαντικό που έχω συμπαίκτες δύο συμπατριώτες μου με εμπειρία από το ΝΒΑ! Ειδικότερα η παρουσία του «Chilie» (σ.σ. Τσίλντρες) είναι πολύ βοηθητική γιατί βρίσκεται για δεύτερη χρονιά στην ομάδα, ξέρει καλά πράγματα και καταστάσεις γύρω από το πρωτάθλημα και τη ζωή στην Ελλάδα και σίγουρα οι συμβουλές του είναι πολύτιμες... Επίσης με έχει ήδη βοηθήσει πολύ ο «Paps» (σ.σ. εννοούσε τον Παπαλουκά), που είναι ένας πόιντ γκαρντ διεθνούς ακτινοβολίας με μεγάλη αναγνώριση και πιστεύω ότι η συνύπαρξή μας θα βελτιώσει πολύ το παιχνίδι μου...

-Να υποθέσουμε ότι έχεις προλάβει να ενημερωθείς για την σημασία της αντιπαλότητας με τον Παναθηναϊκό...
Ξέρω ότι αυτά τα παιχνίδια είναι πάρα πολύ σημαντικά και από την έκβασή τους θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό πόσο αποτελεσματικοί θα είμαστε στην εφετινή χρονιά. Έμαθα ότι πέρυσι χάσαμε τους 6 από τους 8 αγώνες που παίξαμε εναντίον τους και αυτό πρέπει πάση θυσία να αλλάξει και να αρχίσουμε να κερδίζουμε πιο συχνά... Έχω ακούσει διάφορες ιστορίες για αυτά τα παιχνίδια και από ό,τι έχω καταλάβει στη διάρκεια αυτών των αγώνων θα γίνεται μεγάλη φασαρία. Εύχομαι να είναι διασκεδαστικά και να κερδίσουμε...

-Το ΝΒΑ βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού σου; Τα δικαιώματά σου ανήκουν στην Μαϊάμι Χιτ...
Από τον περασμένο Ιούνιο, οπότε και με επέλεξαν στον 2ο γύρο του ντραφτ, οι άνθρωποι του Μαϊάμι έχουν επιδείξει μεγάλο ενδιαφέρον για μένα και μάλιστα εκπρόσωποί τους ταξίδεψαν στο Σαν Αντόνιο και στο Κλίβελαντ για να με δουν να παίζω με τη φανέλα του Ολυμπιακού και να με ρωτήσουν για το πώς αισθάνομαι στο νέο μου περιβάλλον. Μου είπαν ότι με υπολογίζουν αρκετά για την επόμενη σεζόν και ότι θα έρθουν στην Ευρώπη για να με παρακολουθήσουν στη διάρκεια της εφετινής χρονιάς...


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες