Επίθεση από μέλη της οργάνωσης Χρυσής Αυγής δέχθηκε το απόγευμα της Πέμπτης η καλλιτέχνις Σοφία Παπάζογλου στο σταθμό του Μετρό στην Κατεχάκη. Η οργάνωση αρνείται την ευθύνη.Η ίδια κατήγγειλε ότι συγκεντρωμένα μέλη της οργάνωσης μοίραζαν φυλλάδια και την εφημερίδα του κόμματος τους. Εκείνη- όταν της έδωσαν- τα έριξε στον κάδο των απορριμμάτων, προκαλώντας την έντονη αντίδραση των μελών της Χρυσής Αυγής.
Η κ. Παπάζογλου υποστηρίζει ότι οι συγκεντρωμένοι της επιτέθηκαν φραστικά, ενώ ένας εξ αυτών της έριξε καυστικό σπρέι στο πρόσωπο.
Οι υπάλληλοι του Μετρό- αυτόπτες μάρτυρες του συμβάντος- κάλεσαν ασθενοφόρο και το θύμα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς".
Άνδρες της ΕΛ.ΑΣ μετέβησαν στο νοσοκομείο προκειμένου η κ. Παπάζογλου να δώσει κατάθεση για το περιστατικό.
Η Χρυσή Αυγή, με ανακοίνωσή της, αρνείται ότι μέλη της ευθύνονται για την επίθεση.

1 σχόλια:
Όξω το φασισταριό από την ζωή μας.
Δημοσίευση σχολίου