
Σε λίγες ώρες (ξημερώματα Τρίτης 02:00-conn-x tv) ο Ολυμπιακός δίνει άλλο ένα ιστορικό φιλικό με αντίπαλο ομάδα από το ΝΒΑ.ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΨΑΞΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝΕ!!!Οπως είναι φυσικό με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η προσωπική αναμέτρηση ανάμεσα στον σπουδαίο Σακίλ και τον Ελληνα …κλώνο του, Σοφοκλή Σχορτσιανίτη!!!!

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου