Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ FISICHELLA...


Λίγα 24ωρα πριν το ιταλικό GP, εκεί όπου θα κάνει το ντεμπούτο του με την ομάδα της Ferrari, o Giancarlo Fisichella παρουσιάστηκε επίσημα στον Τύπο σε μια λιτή τελετή που έγινε στο Maranello και μίλησε για πρώτη φορά ως πιλότος της Scuderia.


Ας δούμε αναλυτικά τι απάντησε στις ερωτήσεις που του έθεσαν οι δημοσιογράφοι...

Πότε έμαθες ακριβώς ότι θα τρέξεις με τη Ferrari;
«Μέχρι την τετάρτη βράδυ έβλεπα το όνομά μου αλλά δεν είχα ακόμα καμία επικοινωνία ήλπιζα αλλά δεν το σκεφτόμουν... Όταν με κάλεσε όμως ο manager μου, τότε το όνειρο έγινε πραγματικότητα».

Πώς ένιωσες όταν έπρεπε να αφήσεις την ομάδα με την οποία πήγες τόσο καλά τον τελευταίο καιρό;
«Σίγουρα ήταν πολύ δύσκολο, η ομάδα μου είχε δώσει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, και αυτό παρά λίγο να δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Αλλά αυτές οι ευκαιρίες συμβαίνουν μια φορά και δεν χάνονται».

Σίγουρα όταν υπέγραψες το συμβόλαιο, στο πίσω μέρος του μυαλού σου, έχεις ένα μονοθέσιο για του χρόνου;
«Καταρχάς έχω υπογράψει ένα συμβόλαιο για να είμαι τρίτος του χρόνου. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν πιθανότητες να οδηγήσω σε κάποια άλλη ομάδα δανεικός».

Σκέφτεσαι ότι μπορείς να κερδίσεις στη Μonza;
«Αυτό που σκέφτομαι είναι να πάω καλά, να πάρω όσους περισσότερους βαθμούς μπορώ. Βήμα βήμα».

Σας πήρε κανείς τηλέφωνο; Ο Τrulli για παράδειγμα, ένας άλλος Ιταλός που θα ήθελε να οδηγήσει;
«Να σας πω την αλήθεια, μόνο ο Βarrichelo, που μου έστειλε μήνυμα και είπε ότι ήταν πολύ χαρούμενος και ότι οι 'γέροι' είναι πάντα εκεί. (είναι φίλοι με τον Βarrichelo, ο Raikkonen δεν τον έχει πάρει ακόμα, ούτε έχουν καν ιδωθεί)».

Η Ferrari ήταν για σένα ένα απραγματοποίητο όνειρο;
«Πίστευα ότι δεν θα τα κατάφερνα, ειδικά στα 36 μου χρόνια, οδηγώντας μάλιστα σε μια ομάδα η οποία δεν μου έδινε πολλά (έκτος από τον τελευταίο αγώνα)... τελικά έγινε!».

Όλοι σκέφτονται ότι είσαι ένα ταλέντο που ποτέ δεν του δόθηκαν οι ευκαιρίες να δείξει αυτά που μπορεί. Εσύ το πιστεύεις;
«Δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ το παρελθόν... Κοιτάω αυτές τις 5 μέρες».

Μιλούσαμε με τον Giardina, τον άνθρωπο που ήταν μαζί σου στα πρώτα βήματα της καριέρας σου και μας είπε ότι αν στην αρχή είχες να διαλέξεις μεταξύ 5 αγώνων στη Ferrari και 226 αγώνες σε άλλη ομάδα θα διάλεγες μάλλον τη Ferrari...
«(Γελώντας) Σίγουρα είμαι υπερήφανος για αυτό που έχω κάνει ως τώρα, και κατά πάσα πιθανότητα θα διάλεγα την καριέρα μου... έτσι και αλλιώς αυτή είναι που με έφτασε εδώ να τρέξω αυτούς τους αγώνες».

Τι νομίζεις ότι πρέπει να κάνεις για να φέρεις τη Ferrari στα μέτρα σου;
«Καταρχάς πρέπει να οδηγήσω το μονοθέσιο για να δω τι πρέπει να κάνω. Έτσι και αλλιώς και η Force πήγαινε πολύ καλά, ειδικά στο Spa. Πιστεύω ότι η Ferrari θα είναι ακόμα καλύτερη, ειδικά με το KERS βγαίνοντας από τις στροφές».

Είσαι σε καλύτερη κατάσταση από τη Roma; (είναι οπαδός της ιταλικής ομάδας)
«Ναι, νιώθω σε πολύ καλή φόρμα, είμαι έτοιμος να οδηγήσω τη Ferrari».

Δεν νομίζεις ότι θα έπρεπε να τρέξεις σε 7 αντί για 5 GP;
«Όχι δεν το νομίζω. Ο πρόεδρος πήρε τη σωστή απόφαση να δώσει στον Luca το τιμόνι μετά το ατύχημα, τον ξέρω από μικρό και είναι πολύ γρήγορος οδηγός. Δεν κατάφερε να δείξει την αξία του, είχε λίγες μέρες για να προετοιμαστεί, καινούργια πίστα, όλα εναντίον του δηλαδή...»

Μίλησες με τον Massa;
«Μίλησα με τον Massa όταν ήμασταν με τον Stefano αμέσως μετά τις υπογραφές. Ήταν πολύ ικανοποιημένος, είπε ότι ήταν η σωστή απόφαση που θα οδηγήσω για την Ferrari. Εγώ του είπα ότι λυπήθηκα πολύ για αυτό που του έτυχε, ελπίζω να επανέλθει αμέσως, και όποτε θέλει το μονοθέσιό του, μπορεί να το πάρει αμέσως, είναι δικό του, και ελπίζω να φέρω τα αποτελέσματα που θα έφερνε αυτός. Όλα τα καλά αποτελέσματα μου θα είναι αφιερωμένα σε αυτόν. Κάποιος έπρεπε να το οδηγήσει το μονοθέσιο, χαίρομαι που είμαι εγώ».

Κοιμάσαι με το τιμόνι για να το μάθεις;
«(Γέλια) Είναι αλήθεια ότι μου τύπωσαν το τιμόνι για να το μάθω. Μου μετακίνησαν μερικά γράμματα, χρώματα για να τα βάλω όπως θέλω. Το τιμόνι βασίζεται στο τιμόνι των Raikkonen και Massa. Είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που είχα στη Force India, και όχι μόνο για το KERS. Με περισσότερα χρώματα και διακόπτες».

Μίλησες με τον Michael (Schumacher);
«Θα τον δω αύριο Valelunga σε μια εκδήλωση της FIA. Ξέρω ότι έδωσε θετική γνώμη για μένα, και δεν βλέπω την ώρα για να μιλήσουμε».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες