Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΙΛΟΣ ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ....


Τεόντοσιτς: "Δεν είμαι βλάκας"


Ο Μίλος Τεόντοσιτς παραχώρησε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της Wind και θέλησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους αναφορικά με τις δηλώσεις που έκανε προ ημερών. Ο Σέρβος πλέι μέικερ τόνισε πως έγινε λάθος στη μετάφραση και ουδέποτε υποστήριξε πως ήθελε να φύγει από τον Ολυμπιακό.



Η συνέντευξη του Τεόντοσιτς αναλυτικά...

Τα πράγματα στη θέση τους έβαλε ο Μίλος Τεοντόσιτς, με συνέντευξη που έδωσε στο wind.com.gr. Ο γκαρντ του Ολυμπιακού αναφέρθηκε στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας, στη νέα σεζόν με τους ερυθρόλευκους, αλλά και στις πρόσφατες δηλώσεις του στη Σερβία...

- Οι δηλώσεις που έκανες στη Σερβία σχολιάστηκαν αρκετά... Τελικά ήθελες ή δεν ήθελες να φύγεις από τον Ολυμπιακό;
"Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Είναι σαφές ότι η αλήθεια χάθηκε στη μετάφραση και όχι μόνο. Διότι αλλιώς τα είπα και αλλιώς μεταφέρθηκαν. Πρώτα απ' όλα θεωρώ πως όσα γράφτηκαν στην πατρίδα μου ήταν διαφορετικά σε σχέση με όσα είπα και κυρίως όσα εννοούσα. Και βέβαια αυτό είχε ως συνέπεια, να γραφτούν και στην Ελλάδα δηλώσεις που δεν έκανα. Δεν είμαι βλάκας να πω κάτι ή και να αφήσω υπονοούμενο εναντίον του Ολυμπιακού ή του προπονητή μου. Ποτέ δεν σκέφτηκα να φύγω από την ομάδα, το αντίθετο ήθελα και θέλω πολύ να είμαι μέλος της ομάδας. Ακόμα και στις δύσκολες στιγμές, ήθελα να αποδείξω πως έχω θέση στον Ολυμπιακό και μπορώ να βοηθήσω την ομάδα".

- Μέσα σε λίγους μήνες τα πάντα άλλαξαν για σένα. Τον Ιανουάριο έχασε τη θέση στην Α1 και τον Σεπτέμβρη οδήγησες τη Σερβία στη δεύτερη θέση της Ευρώπης...
"Αλλο ο Ολυμπιακός, άλλο η Εθνική Σερβίας. Είχα πει και πριν από λίγο καιρό, πως την προηγούμενη σεζόν έκανα λάθη και στην ουσία τιμωρήθηκα γι αυτά. Πέρασα δύσκολες στιγμές, που με βοήθησαν να συνειδητοποιήσω ορισμένα πράγματα. Ομως αυτά πέρασαν. Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα μου και μου έδειξε πως με εμπιστεύεται. Κι αυτό το έκανε πριν από το Ευρωμπάσκετ. Με την Εθνική Σερβίας έκανα το καθήκον μου, όμως έχει διαφορά η Α1 και η Ευρωλίγκα, με το Ευρωμπάσκετ. Η ψυχολογία μου είναι καλή, πιστεύω στον εαυτό μου, αλλά οι εμφανίσεις στην Πολωνία δεν πρόκειται να μου εξασφαλίσουν κάτι. Το μόνο που μπορεί να μου εξασφαλίσει θέση στον Ολυμπιακό είναι η δουλειά. Ξέρω ότι κανείς δεν πρόκειται να με αδικήσει, αν κάνω αυτό που πρέπει. Θέλω να δικαιώσω όσους με πίστεψαν και κυρίως τον Παναγιώτη και τον Γιώργο Αγγελόπουλο, τους δύο προέδρους μας, που έδωσαν τόσα λεφτά πριν από δύο χρόνια για να με φέρουν στην Ελλάδα. Είναι οι πρώτοι που πίστεψαν σε μένα και θέλω να τους το ανταποδώσω κάποια στιγμή".

- Από το Σάββατο μπήκες στην προετοιμασία του Ολυμπιακού. Εντυπώσεις;
"Υπάρχει μία σημαντική διαφορά σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια. Πλέον δεν ξεκινάμε από το μηδέν. Υπάρχει ένας κορμός, μία βάση παικτών, που γνωρίζει την φιλοσοφία του κόουτς Γιαννάκη. Αυτό σημαίνει ότι κερδίζουμε χρόνο. Οι καινούργιοι παίκτες δούλεψαν από την αρχή της προετοιμασίας με το προπονητικό τιμ και έμαθαν πολλά και τώρα που είμαστε όλοι στη θέση μας, μπορούμε να προχωρήσουμε ένα βήμα πιο μπροστά. Δεν θέλω να πω πολλά, δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις, ούτε να πω πως ήρθε η ώρα για τίτλο. Η ώρα για τίτλο έχει ήδη περάσει καιρό τώρα. Εχουμε ήδη αργήσει. Αυτό που έχω να πω είναι ότι ο Ολυμπιακός θα είναι καλύτερος σε σχέση με πέρυσι. Είπαμε, υπάρχει κορμός, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ήρθαν παίκτες σε καίριες θέσεις και κάλυψαν τα κενά. Αυτό ο συνδυασμός εγγυάται ότι θα είμαστε καλύτεροι και ότι δεν θα χρειαστούμε τον ίδιο χρόνο για να βρούμε τα πατήματά μας και τους αυτοματισμούς μας".



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες