Νέα-Αποκαλύψεις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ελλειμα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ελλειμα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πώς το πλεόνασμα έγινε έλλειμα...

Μόλις λίγες μέρες μετά το αποκαλυπτικό δημοσίευμα του www.koutipandoras.gr, αναφορικά με τον κυβερνητικό μύθο περί πλεονάσματος στον κρατικό προϋπολογισμό, η ΤτΕ ήρθε πανηγυρικά να μας επίβεβαιώσει.
Σε χθεσινή της ανακοίνωση η ΤτΕ υποστήριξε ότι ο κρατικός προϋπολογισμός το πρώτο οκτάμηνο του έτους όχι μόνο δεν παρουσιάζει πλεόνασμα, αλλά αντίθετα είναι ελλειματικός κατά 3,2 δισ. ευρώ. Πριν από μερικές μέρες το www.koutipandoras.gr και ο Κώστας Βαξεβάνης κατέρριπταν το μύθο του κ. Σαμαρά περί πλεονάσματος στον προϋπολογισμό.

Προσπαθούν να συγκαλύψουν το σκάνδαλο της ΕΛΣΤΑΤ;

Προσπαθούν να συγκαλύψουν το σκάνδαλο της ΕΛΣΤΑΤ;
Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις που έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το τεράστιο παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες των Ελλήνων και στόχο έχει την υποδούλωση της χώρας στους διεθνείς δανειστές. Ο οικονομικός στραγγαλισμός και η εκτέλεση εν ψυχρώ ενός ολόκληρου Έθνους μέσω όχι του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και ο αμφιλεγόμενος ρόλος της ΕΛΣΤΑΤ αναδεικνύουν εδώ και καιρό το οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης που αποκάλυψε η Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κα. Ζωή Γεωργαντά.

Η αλήθεια για το έλλειμμα του 2009...

Η αλήθεια για το έλλειμμα του 2009Πως η κυβέρνηση Παπανδρέου έριξε στα βράχια την οικονομία και έπειτα μιλούσε για "τιτανικό". Το Newsbomb αποκαλύπτει ένα προς ένα τα μεγέθη που ο κύριος Στουρνάρας προσπαθεί σήμερα να χρεώσει στην κυβέρνηση Καραμανλή, με προφανή στόχο να προστατεύσει την κυβέρνηση Παπανδρέου που συνέχισε το ολέθριο έργο Σημίτη. Η έρευνα αυτή αποκαλύπτει και την μεταγενέστερη σκοπιμότητα διόγκωσης του ελλείμματος από την ΕΛΣΤΑΤ, ώστε Παπανδρέου - Παπακωνσταντίνου να βγουν από το κάδρο των ευθυνών.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥ 2009! (αναδημοσίευση από 9/2012)

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ…
Όταν η ΕΛΛΗΝΙΔΑ που αποκάλυψε τον ρόλο της ΕΣΤΑΤ στο πραγματικό και όχι το πλασματικό έλλειμα του κράτους, που οδήγησε δια χειρός Γιώργου Παπανδρέου και Γιώργου Παπακωνσταντίνου, τη χώρα μας στο ΔΝΤ και τον ελληνικό λαό στην φτώχεια και την απόγνωση, εμπιστεύεται στα attikanea μια αποκάλυψη που θα ταράξει και τους εδώ υπηρέτες του ΔΝΤ, αλλά και το ίδιο το ΔΝΤ, τότε μόνο τιμή περιποιεί για μας η εμπιστοσύνη της.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥ 2009!

GEORGANTA+ZOH+ELSTAT.JPEG

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ…
Όταν η ΕΛΛΗΝΙΔΑ που αποκάλυψε τον ρόλο της ΕΣΤΑΤ στο πραγματικό και όχι το πλασματικό έλλειμα του κράτους, που οδήγησε δια χειρός Γιώργου Παπανδρέου και Γιώργου Παπακωνσταντίνου, τη χώρα μας στο ΔΝΤ και τον ελληνικό λαό στην φτώχεια και την απόγνωση, εμπιστεύεται στα attikanea μια αποκάλυψη που θα ταράξει και τους εδώ υπηρέτες του ΔΝΤ, αλλά και το ίδιο το ΔΝΤ, τότε μόνο τιμή περιποιεί για μας η εμπιστοσύνη της.

AΕΠ, χρέος και έλλειμμα: απλή αριθμητική και απλές αλήθειες

AΕΠ, χρέος και έλλειμμα: απλή αριθμητική και απλές αλήθειες
Το να βρει κανείς τον ελληνικό προϋπολογισμό δεν είναι καθόλου δύσκολη υπόθεση –αρκεί να έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Αν προσφύγει στα νουμεράκια του ελληνικού προϋπολογισμού, οι διαπιστώσεις θα είναι άμεσες. Ας δούμε, λοιπόν, από κοινού τα σχετικά νουμεράκια:
Αλήθεια Νο 1: Εισπράττουμε περί τα 40 δισεκατ. ευρώ τον χρόνο και ξοδεύουμε περί τα 60 δισεκατ. ευρώ. Κατ’ αναλογίαν, είναι σαν να βγάζω 1.000 ευρώ τον μήνα και να χαλάω 1.500
Αλήθεια Νο 2: Χρωστάμε περί τα 360 δισεκατ. ευρώ, με έσοδα 40 δισεκατ. ευρώ. Κατ’ αναλογίαν, είναι σαν να βγάζω 12.000 ευρώ τον χρόνο και να χρωστάω 108.000
Αλήθεια Νο 3: Μόνον οι ετήσιοι τόκοι για τα δάνεια που έχουμε ήδη πάρει (και φάει, εννοείται) είναι χοντρικά 20 δισεκατ. Κατ’ αναλογίαν, είναι σαν να βγάζω 1.000 ευρώ τον μήνα και για τόκους στεγαστικού δανείου (χωρίς το κεφάλαιο) να δίνω περί τα 500 ευρώ.
Αλήθεια Νο 4: Για να λειτουργούμε κανονικά ως χώρα, πρέπει κάθε μήνα να βρίσκουμε τα κάτωθι ποσά: 1,20 δισεκατ. ευρώ, που είναι τα –παραπάνω– έξοδά μας (έλλειμμα)· 2,20 δισεκατ., που είναι οι τόκοι των δανείων· 3,40 δισεκατ. που είναι χοντρικά το κεφάλαιο των δανείων· Σύνολο, 80 δισεκατ. ευρώ. τον χρόνο. Αναλογικά, είναι σαν να βγάζω 12.000 ευρώ τον χρόνο και για να διατηρούμαι στην ζωή (και εκτός φυλακής) να πρέπει να βρίσκω ακόμη 24.000 ευρώ σε ετήσια βάση.
Ανακεφαλαίωση: α) Είμαι ένας εργαζόμενος που βγάζω 1.000 ευρώ τον μήνα, β) Οι προσωπικές μου ανάγκες είναι περίπου 1.500 ευρώ τον μήνα, γ) Τα δάνειά μου ανέρχονται σε 1.500 ευρώ τον μήνα, δ) Μού λείπουν, δηλαδή, 2.000 ευρώ τον μήνα και χρωστάω ακόμη 108.000 ευρώ. Με βλέπετε να κρατάω το σπίτι μου για πολύ καιρό ακόμα; Με έσοδα 1.000 και έξοδα 3.000 ευρώ τον μήνα, η μόνη επιλογή μου ήταν να καλύπτω το διχίλιαρο με νέο δανεισμό. Μέχρι τώρα οι τράπεζες με κάλυπταν. Από εδώ και πέρα σταματάει η χρηματοδότηση, οπότε ας εξετάσουμε τις επιλογές που έχω ως εργαζόμενος, οι οποίες είναι βασικά τέσσερις:
Επιλογή Νο 1: Να βρω δεύτερη και τρίτη δουλειά, αυξάνοντας έτσι τα έσοδά μου (ανάπτυξη)
Επιλογή Νο 2: Να περικόψω τις ανάγκες μου και να μειώσω τα έξοδά μου (περικοπές)
Επιλογή Νο 3: Να διαπραγματευτώ με την τράπεζα το δάνειό μου με επέκταση και μείωση των δόσεων (αναδιάρθρωση)
Επιλογή Νο 4: Να πουλήσω κομμάτι της περιουσίας μου για να ξεχρεώσω μέρος του δανείου μου (ιδιωτικοποιήσεις).
Βασικά μπορώ να χρησιμοποιήσω από μία έως και τέσσερις επιλογές –όσο περισσότερες, τόσο γρηγορότερα θα ξεμπλέξω απ’ όλα αυτά. Σε αυτό το σημείο αξίζει να δούμε τις συμβουλές των κομμάτων στον εργαζόμενο της ιστορίας μας: ΠΑΣΟΚ: Ο εργαζόμενος δεν χρειάζεται να βρει δεύτερη δουλειά, πρέπει να περικόψει 100 ευρώ από τα έξοδά του και να αναδιαρθρώσει το χρέος του. Δυστυχώς, μάλλον θα αναγκαστεί να πουλήσει και κάτι. ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Ο εργαζόμενος χρειάζεται και δεύτερη δουλειά ως ημιαπασχόληση, αναδιάρθρωση χρέους και πώληση περιουσίας, χωρίς καμμία περικοπή εξόδων. ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Ο εργαζόμενος πρέπει να δουλεύει λιγότερο στην πρώτη δουλειά που έχει, να αυξήσει τα έξοδά του, να μην πουλήσει τίποτα και να φεσώσει την τράπεζα (Με τον τρόπο αυτόν η Παπαρήγα, ο Τσίπρας και ο Λαφαζάνης έχουν την εντύπωση ότι θα πάρουν την ρεβάνς τους από την ιστορία…).
Μια που έρχονται εκλογές, πολύ σύντομα μάλλον, ας απαντήσουμε μερικές ερωτήσεις που όλοι έχουν και θα κληθούν να απαντήσουν στις κάλπες. Εξάλλου, είναι τα πράγματα που θα ακούμε όλη μέρα στα κανάλια:
Ερώτηση Νο 1: Τί είναι επιτέλους αυτό το ΑΕΠ και γιατί παίζει τόσο σημαντικό ρόλο; Έχει καμμία σχέση με τα έσοδα; Απάντηση: Το ΑΕΠ είναι στην ουσία ο τζίρος που κάνει η οικονομία σε έναν χρόνο. Τα έσοδα είναι τα καθαρή κέρδη που μένουν από τον τζίρο αυτό. Σύμφωνα με την ΕΕ, η Ελλάδα μαζεύει λιγότερα έσοδα σε ποσοστό 6% του ΑΕΠ σε σχέση με το μέσον όρο της ΕΕ, δηλαδή περίπου 14 δισεκατ. ευρώ. Γι αυτό μιλάνε όλοι για διαλυμένο φοροεισπρακτικό μηχανισμό, γι αυτό οι ξένοι “τα έχουν πάρει” μαζί μας.
Ερώτηση Νο 2: Θα πέσουν οι φόροι αν στην κυβέρνηση βγει ο Σαμαράς ή κάποια άλλη συγκυβέρνηση; Απάντηση: Όχι, κυρίως γιατί θα το απαιτήσουν οι ξένοι. Θα πουν, μαζέψτε πρώτα τα 14 δισεκατ. που είπαμε παραπάνω και μετά το συζητάμε. Στην καλύτερη περίπτωση, θα υπογραφεί ένα μνημόνιο που μακροπρόθεσμα και υπό προϋποθέσεις θα ρίχνει τον ΦΠΑ και τους υπόλοιπους φόρους (σε 2-3 χρόνια και αν μαζευτούν έσοδα). Με την λύση αυτή, πάντως, συμφωνεί σε μεγάλο βαθμό και ο Αντ. Σαμαράς, αλλά όχι κάποιοι άλλοι μέσα στην ΝΔ που “ονειρεύονται” μιαν Ελλάδα εκτός Ευρώπης.
Ερώτηση Νο 3: Υπάρχει περίπτωση με οποιαδήποτε κυβέρνηση να βγούμε από το μνημόνιο; Απάντηση: Ναι, αν η κυβέρνηση αυτή έχει αποφασίσει να καταργήσει την κοινοβουλευτική δημοκρατία, να απομονωθεί από τις διεθνείς αγορές και να επιστρέψει στην δραχμή με ισοτιμία 1 ευρώ = 1.100 δραχμές.
Ερώτηση Νο 4: Πρέπει να πιστέψω κάποιον πολιτικό που θα μού υποσχεθεί αυξήσεις (συντάξεων κλπ) πριν τις εκλογές; Απάντηση: Όχι, συνεχίζουμε να τρώμε 20 δισεκατ. περισσότερα από αυτά που βγάζουμε κάθε χρόνο. Η επόμενη αύξηση γενικώς θα έρθει όταν το ποσό αυτό μηδενιστεί και γίνουμε ανεξάρτητοι (υπολογίστε σε τουλάχιστον 6-8 χρόνια).
Ερώτηση Νο 5: Τί πρεπει να κάνουμε για να σωθούμε; Απάντηση: Έχει απαντηθεί στο δεύτερο μέρος. Το σημαντικότερο είναι να διαλυθεί ο κομματισμός και αυτό είναι το δυσκολότερο. Κυρίως γιατί δεν το θέλει ο απλός πολίτης. Οι περισσότεροι είναι ταγμένοι σε κόμματα και αυτό δύσκολα αλλάζει. Το πελατειακό πολιτικό σύστημα είναι πανίσχυρο ακόμα και προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατηθεί.
Απομένει έτσι ένα τελευταίο ερώτημα: πώς θα τα καταφέρει; Η απάντηση είναι εξόχως δύσκολη, γιατί όλα εξαρτώνται από το ποσοστό εθνικής ευθύνης που έχουν οι κορυφαίοι πολιτικοί μας. Αν είναι αρκετά μεγάλο, πιθανότατα από τον Απρίλιο και μετά ίσως αρκετοί συμπατριώτες μας θα αρχίσουν να χαμογελούν. Αν όχι, θα γίνουμε οι περιθωριακοί της Ευρώπης, κάτι σαν την τσιγγάνικη συνοικία έξω από την πόλη. Η ζωή αυτών που “προνόησαν” τα τελευταία 30 χρόνια θα σωθεί, οι υπόλοιποι θα αργοπεθαίνουν. Μεγάλο μέρος, κυρίως των νέων, θα φύγει από την χώρα. Μαζί τους και η πολιτική τάξη που μάς έφερε εδώ, εξ αιτίας της οργής των ανθρώπων που κατά τα άλλα την στήριξαν 35 χρόνια…


Αποκαλύψεις – βόμβα για το φούσκωμα του ελλείμματος από το ΠΑΣΟΚ


Αποκαλύψεις – βόμβα που μπορούν να προκαλέσουν θύελλα αν ερευνηθούν σωστά και οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη, κάνει ο πρώην αντιπρόεδρος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, Ν. Λογοθέτης, στην κατάθεση η οποία περιλαμβάνεται στη δικογραφία που εστάλη στη Βουλή. Οι αποκαλύψεις ενισχύουν την πρόταση που κάνουν η ΝΔ αλλά και πολλοί άλλοι, ότι η έρευνα για τις ευθύνες του κ. Παπανδρέου, του κ. Παπακωνσταντίνου και άλλων σχετικά με το «φούσκωμα» του ελλείμματος και με το πώς μπήκαμε στο Μνημόνιο, πρέπει να ερευνηθούν από μια Βουλή που θα προκύψει από εκλογές. Κι όχι από την παρούσα Βουλή που και θνησιγενής είναι και πασοκοκρατείται.

Όπως καταθέτει λοιπόν ο κ. Λογοθέτης, ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ, Ανδρέας Γεωργίου, ήταν “πρόθυμος να λάβει και γραπτώς οδηγίες από τον επικεφαλής της Eurostat, Radermacher “. Υπήρχε μάλιστα μυστική επικοινωνία με e-mails μεταξύ Γεωργίου και Radermacher για το πώς έπρεπε να υπολογιστεί το έλλειμμα του 2009.

Ο αντιπρόεδρος της Αρχής λέει ότι από την αρχή ο κ. Γεωργίου έκανε πέρα όλους τους υπολοίπους, δεν έδινε λογαριασμό σε κανένα και επικρατούσε ενός ανδρός αρχή για θέματα όπως ο υπολογισμός του ελληνικού ελλείμματος και του χρέους.
Στην κατάθεσή του λέει: «Η πλήρης άρνηση του κ. Γεωργίου για κοινοποίηση των στοιχείων στο Συμβούλιο και η παντελής αδιαφάνεια σχετικά με το ύψος (που έχει βαπτιστεί πολλές φορές πρώτα 12,5%, μετά ως 12,7%, 13,6%, και τώρα 15,7%) παραπέμπει τον οποιοδήποτε σκεπτόμενο πολίτη στην υποψία ότι δεν υπάρχουν τελικά επαρκή και αξιόπιστα στοιχεία και ότι η απόφαση για το ύψος του ελλείμματος ενδεχομένως να ήταν αυθαίρετη…».


«…Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μας δεν εξηγήθηκε ποτέ ο λόγος της αυθαίρετης και βεβιασμένης, χωρίς στατιστική μελέτη, ένταξης συγκεκριμένων ΔΕΚΟ στους φορείς της γερμανικής κυβέρνησης… Σχετικά με τα swaps τον Δεκέμβριο 2010 αποκαλύφθηκε επιστολή (8.10.2010) του κ. Radermacher προς τον πρόεδρο της ΕΛΣΤΑΤ σχετικά με τα Goldman Sachs swaps, όπου αποδεικνύεται η επιστολή καθοδήγησης και περιγράφονται με λεπτομέρειες οι προτάσεις της Eurostat για ποσοτική αναθεώρηση προς τα πάνω του ελληνικού χρέους για κάθε έτος από το 2001 και μετά. Η επιστολή τελειώνει υπενθυμίζοντας στον κ. Γεωργίου την επιθυμία του να λάβει γραπτώς την καθοδήγησή τους (δηλαδή της Εurostat) πριν από την ολοκλήρωση των προσαρμογών».
Περιγράφει επίσης ένα συγκλονιστικό γεγονός:

«Στις 8.9.2010 ένα πολύ αρνητικό δημοσίευμα του ιδίου του Radermacher εμφανίστηκε στο Bloomberg σχετικά με την καθυστέρηση της Ελλάδας να αποκαλύψει τις “μυστικές” συμφωνίες με τα swaps ώστε να αποκαλυφθεί το πραγματικό χρέος! Ως αποτέλεσμα του δημοσιεύματος ήταν να εκτιναχτούν τα spreads δεκαετών ομολόγων στις 980 μονάδες. Αναρωτιέται κανείς ποιον συνέφερε η εκτίναξή τους εκείνη τη δεδομένη στιγμή; Αυτή ήταν η δεύτερη εκτίναξη των spreads σε αυτά τα ύψη, η πρώτη είχε συμβεί λίγο πριν από την υπογραφή του μνημονίου τον Μάρτιο 2010».

Επίσης ο κ. Λογοθέτης περιγράφει ένα τσακωμό που είχε με τον κ. Παπακωνσταντίνου ο οποίος τον απείλησε ότι αν δεν παραιτηθεί άμεσα θα τον κατέστρεφε επαγγελματικά: ««Στην ερώτησή μου αν έγινα ξαφνικά εχθρός της Ελλάδας επειδή τόλμησα να αμφισβητήσω τον τρόπο υπολογισμού του ελλείμματος ο κ. Παπακωνσταντίνου αντέδρασε έντονα λέγοντας “με φοβίζετε κ. Λογοθέτη υπονοείτε δηλαδή ότι φουσκώσαμε επίτηδες το έλλειμμα;”. Ο κ. Παπακωνσταντίνου έδωσε τέλος στη συνάντησή μας δηλώνοντάς μου ότι “αν δεν υπέβαλα την παραίτησή μου από την ΕΛΣΤΑΤ ως τα μεσάνυχτα της ιδίας ημέρας, ο ίδιος θα προωθούσε το θέμα στη Βουλή, θα το μάθαιναν όλα τα ΜΜΕ και ως συνέπεια θα καταστρεφόμουν επαγγελματικά και θα μάτωνε η Ελλάδα…».


Αυτά λέει λοιπόν ο κ. Λογοθέτης ο οποίος μαζί με τα άλλα μέλη του ΔΣ επιχειρήθηκε από στελέχη της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να εμφανιστούν ως γραφικοί, επικίνδυνοι, εχθροί της πατρίδας. Ενώ ο κ. Παπακωνσταντίνου, ο μεγαλύτερος γκαφατζής στην ιστορία (ή μήπως εντολοδόχος;) ήταν …πατριώτης.

Αποδεικνύεται επίσης ότι η έρευνα πρέπει να φτάσει μέχρι τέλους. Διότι αν υπήρξαν πρόθυμοι Έλληνες πεμπτοφαλαγγίτες που έπαιξαν το παιχνίδι της τρόικας και έβαλαν τη χώρα σε τόσο μεγάλη περιπέτεια θα πρέπει το ελάχιστο να πάνε στη φυλακή.


antinews

Ποινικές ευθύνες σε Παπανδρεου-Παπακωνσταντίνου εισηγούνται οι οικονομικοί εισαγγελείς!

Θα αποδοθούν ευθύνες σε Παπανδρέου- Παπακωνσταντίνου για το έλλειμμα του 2009;

Ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες σε Παπανδρέου για το έλλειμμα του 2009



Τη Δευτέρα αναμένεται να φτάσει στη Βουλή από την εισαγγελία του Αρείου Πάγου ο φάκελος με την υπόθεση των καταγγελιών για τεχνητή διόγκωση του ελλείμματος το 2009 από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, προκειμένου η χώρα να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και στην Τρόικα.


Το ζητούμενο από τη Βουλή είναι να αποφασίσει το Σώμα αν υπάρχει λόγος να κινηθεί η διαδικασία του νόμου περί ευθύνης υπουργών για τον τότε πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου.

Οι οικονομικοί εισαγγελείς Γρηγόρης Πεπόνης και Σπύρος Μουζακίτης έχουν στείλει το σχετικό φάκελο στους προϊσταμένους τους καθώς μέσα από τις μαρτυρικές καταθέσεις που συγκέντρωσαν κατά τη διερεύνηση της υπόθεσης προέκυψαν ενδεχόμενες ποινικές τους ευθύνες.





Πηγή: iefimerida

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η EUROSTAT ΕΒΛΕΠΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 12,7%!

6/12/2009 Το CDS του ΤΤ είχε ήδη πουληθεί, σύμφωνα με τον Στρως Καν όλα είχαν συμφωνηθεί για την ένταξη στο ΔΝΤ, είχε λήξει και η βρωμερή μεθόδευση με το Τ10… Η βόμβα είχε τοποθετηθεί. Κάποιος έπρεπε να την απασφαλίσει. Ο πυροκροτητής θα ήταν το έλλειμμα. Πως όμως;

Αφού ο ίδιος ο Προβόπουλος δήλωσε στους ηγεμόνες στις 8/10/2009 ότι το... έλλειμμα θα ήταν κάτω από το 10%!! Με στοιχεία του γ’ τριμήνου! Μία δήλωση που έγινε παρουσία ΟΛΩΝ των πρωτοκλασάτων της νέας κυβέρνησης, αλλά “εξαφανίστηκε”! Δείτε ακριβώς τι είχε πει: Ο Γ. Προβόπουλος, μετά τη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου και τη συμμετοχή του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλου και των υπουργών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και κ. Λ. Κατσέλη τόνισε ότι τα στοιχεία για την οικονομία είναι ανησυχητικά, όμως υπογράμμισε πως ευελπιστεί ότι το έλλειμμα του προϋπολογισμού δεν θα ξεπεράσει το 10% του ΑΕΠ φέτος!! Συμπληρώνει το Euro2day: Πηγές της ΤτΕ διευκρίνιζαν ότι η εκτίμηση για έλλειμμα στην περιοχή του 9% – 10% αφορά στα στοιχεία του γ΄ τριμήνου. Οι ίδιες πηγές πρόσθεταν ότι αν ληφθούν άμεσα μέτρα υπάρχει η δυνατότητα να συγκρατηθεί η διεύρυνση του ελλείμματος το τελευταίο τρίμηνο. Από την πλευρά του, ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου χαρακτήρισε πολύ σοβαρή την κατάσταση της οικονομίας, επισημαίνοντας ότι θα ασχολείται προσωπικά με όλα τα συναφή θέματα ο ίδιος ο πρωθυπουργός. Πως λοιπόν μετά από αυτή την ξεκάθαρη δήλωση, περάσαμε στην Οργουελική πραγματικότητα με τις “δήθεν δηλώσεις Προβόπουλου ότι ενημέρωσε τον Καραμανλή και αυτός το απέκρυψε”; Μα η ενημέρωση αυτή είναι επίσημη, μετά την πτώση του Καραμανλή και της κυβέρνησης του! Το πλέον συγκλονιστικό είναι πως με το έλλειμμα κάτω από το 10%, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΕ! Ο στόχος του προϋπολογισμού για έλλειμμα 9,1% του ΑΕΠ να επιτευχθεί σε κάθε περίπτωση, ανεξαρτήτως του πόσο θα κλείσει τελικά το έλλειμμα του 2009. (Καθημερινή, 6/12/2009) Εκεί λοιπόν, στις 16 του Οκτώβρη, ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ Γεωργίου, ΕΝΕΡΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ, στέλνει το e-mail στον επικεφαλής του Διεθνούς Ταμείου Πολ Τόμσεν, με το οποίο τον ενημέρωνε για την άμεση ανάγκη τροποποίησης του ιδρυτικού νόμου της Ανεξάρτητης Ελληνικής Αρχής!! Σήμερα, μετά τις αποκαλύψεις του ΗΡΩΑ Λογοθέτη και της ΗΡΩΙΔΑΣ Γεωργαντά, γνωρίζουμε τον λόγο. Το ΔΝΤ (και όχι η Eurostat) μεθόδευσε την χάλκευση να γίνει μέσω της ελεγχόμενης πλέον ΕΛΣΤΑΤ, αφού παραγκώνιζαν θεσμικά τα “ενοχλητικά” μέλη του ΔΣ! Όπως κραυγαζαμε από τον Οκτώβρη του 2009. Η μεθόδευση ήταν για την υπαγωγή της χώρας στην κατοχή του ΔΝΤ με τον παράλληλο πλουτισμό “κάποιων” μέσω των CDS. Ο Σόρος είχε ηδη επισκεφθεί τον πρωθυπουργό! Πως είμαστε τόσο βέβαιοι ότι η Eurostat είχε μαύρα μεσάνυχτα για τις μεθοδεύσεις; Διαβάστε το ντοκουμέντο που γράφτηκε στις 6/12/2009. Ειδικά εσείς κύριοι της Νέας Δημοκρατίας που επιμένετε να αντιμετωπίζετε τον κύριο Παπανδρέου και τον κύριο Παπακωνσταντίνου ως “συνομιλητές” και ζητάτε ατράνταχτα στοιχεία: “το έλλειμμα του 2009 μπορεί να είναι τελικά μικρότερο από 12,7% του ΑΕΠ. Η Eurostat διατυπώνει επιφυλάξεις ως προς τον τρόπο που καταγράφηκαν στο έλλειμμα του 2008 και του 2009 οι δαπάνες για εξόφληση των χρεών των νοσοκομείων. Θεωρεί ότι θα έπρεπε να κατανεμηθούν και στα ελλείμματα του 2006 και 2007. Εάν τελικά το επιβάλει, το έλλειμμα του 2009 ενδεχομένως να είναι μικρότερο. Σε αυτήν την περίπτωση,θα ασκηθούν πιέσεις για μικρότερο έλλειμμα και το 2010.” Ολόκληρο το άρθρο εδώ: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_06/12/2009_382184 Την συνέχεια την γνωρίζουμε όλοι. Όπως γνωρίζουμε και την κατάληξη που πρέπει να έχουν αυτοί που βύθισαν την Ελλάδα σε αυτόν τον απίστευτο εφιάλτη. στον επικεφαλής του Διεθνούς Ταμείου Πολ Τόμσεν, με το οποίο τον ενημέρωνε για την άμεση ανάγκη τροποποίησης του ιδρυτικού νόμου της Ανεξάρτητης Ελληνικής Αρχής.
http://anti-ntp.blogspot.com/

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις από την αρχή