Ηταν λοιπόν, κάτι περισσότερο από μια «εικονική συναυλία». Ηταν τελετουργικό σε κοινή θέα κι επίδειξη επιβολής και δύναμης. Μεταδόθηκε παντού, σ’ όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς και σ’ όλες τις πλατφόρμες streaming. Αυτό το γεγονός και μόνο ήταν μια ισχυρή ένδειξη της καθαρής δύναμης ελέγχου των ανθρώπινων μαζών, πίσω από την προπαγανδιστικά στημένη συναυλία. Επιπλέον, ο κατάλογος των μαριονετών διασημοτήτων που εμφανίστηκαν κατά την διάρκεια αυτής της εκδήλωσης, ήταν απλά συγκλονιστικός για τις ανθρωπόμαζες, με πρωταγωνιστές όπως η Lady Gaga, η Billie Eilish, Taylor Swift και Celine Dion.
Φυσικά και δεν αφορούσε την μουσική, σε καμία περίπτωση. Η μουσική ήταν εκεί, σαν προκάλυμμα, για να προσελκύσει το αγελαίο ανθρώπινο ζώο. Μεταξύ των παραστάσεων, υπήρχαν συγκεκριμένα μηνύματα που προέρχονταν από τις μαριονέτες, επαναλαμβανόμενα και υπνωτιστικά. Γιατί, ας μην κοροϊδευόμαστε, η Lady Gaga ήταν το μπροστινό πρόσωπο της εκδήλωσης, αλλά δεν ήταν ο νους πίσω απ’ αυτό, ούτε κατά διάνοια, δεν διαθέτει ούτε την ικανότητα ούτε την νοημοσύνη για κάτι τέτοιο. Απλός αχυράνθρωπος είναι κι αυτή όπως όλες οι διασημότητες κάθε είδους. Ούτε να αναπνεύσουν από μόνοι τους δεν τους επιτρέπεται.
Το «Μαζί στο σπίτι» ήταν μια καλοστημένα προπαγανδιστική, μαζική εκστρατεία marketing από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και το σύνολο του συστήματος των ελίτ-αχυράνθρωπων πίσω απ’ αυτόν. Η Lady Gaga τέθηκε στην πρώτη γραμμή αυτής της εκδήλωσης, διότι το πρόσωπό της και το όνομά της πωλούν περισσότερο στις άνοες αγέλες των ανθρωπόζωων, από το πρόσωπο και το όνομα του Tedros Adhanom Ghebreyesus, που είναι ο γενικός διευθυντής του ΠΟΥ των φαρμακοβιομηχανιών, του Μπιλ Γέιτς, του Ροκφέλερ, του Σορος, του Μπέζος, του Μασκ ή του Μπάφετ που είναι κάποιοι από τους βασικούς ελίτ-αχυράνθρωπους παίχτες.
Ο Edward Bernays ανιψιός του Φρόιντ, θεωρήθηκε ο ιδρυτής του καταναλωτικού πολιτισμού, που σχεδιάστηκε κυρίως για να στοχεύει στην εικόνα του υποκειμένου ή και στην έλλειψή της, με σκοπό να μετατρέψει ένα «θέλω» σε μία αχρείαστη ανάγκη. Αυτή η ιδέα χρησιμοποιήθηκε πρωτίστως σε προϊόντα όπως τα τσιγάρα και η coca cola. Ο Bernays σημείωσε στο βιβλίο του Propaganda που έγραψε το 1928 πως «Η Προπαγάνδα είναι το εκτελεστικό χέρι μίας αόρατης δύναμης».
Γι’ αυτό η σκόπιμη εδραίωση των καλοπληρωμένων από τις ελίτ «Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης» μετατράπηκε σε «Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης και Προπαγάνδας» όπου επέτρεψαν σε ολόκληρο το Πολυεθνικό Εταιρικό Κατεστημένο (φαρμακευτικό, πολεμικό, μουσικό, εκπαιδευτικό, διατροφικό, θρησκευτικό, πολιτικό, αθλητικό κλπ) να συγχωνευτεί με τις κυβερνήσεις και να τις μετατρέψει σε δικά τους φερέφωνα. Πλέον τοποθετούν την δική τους Προπαγάνδα σε αυτά (ταινίες, τηλεόραση και τεχνητά δημιουργημένες ειδήσεις). Κυριολεκτικά αυτές οι διανοητικές πόρνες έχουν αναγάγει τα hoaxes και τα fake news σε προπαγανδιστική τέχνη υψηλής μορφής.
Μέσα από αυτά τα κανάλια παρά-πληροφόρησης περνούν τα μηνύματα που φέρουν το «πέπλο της αλήθειας» επειδή σε βομβαρδίζουν ταυτόχρονα από παντού. Με αυτό τον τρόπο εδραιώνεται το ψεύτικο ως αληθινό, δίνοντας ουσία στην ύπαρξη της Προπαγάνδας. Ετσι λοιπόν, για άλλη μια φορά, αμέτρητες διάσημες μαριονέτες στρατολογήθηκαν για να πουν συγκεκριμένα προπαγανδιστικά μηνύματα, επειδή είναι τα καλύτερα οχήματα για να μεταδώσουν τα μηνύματα της αληθινής ελίτ προς τις ανθρωπόμαζες.
Η προφανέστερη αλλά η πιο ύπουλη τεχνική Mind Control είναι ο έλεγχος του νου μέσα από το πανοπτικό εκπαιδευτικό σύστημα ώστε να καταφέρουν να «μορφώσουν» με φυσικό τρόπο τα παιδιά των ανθρώπων. Αυτή η τεχνική υπήρξε κεντρικός άξονας των δικτατορικών, κομμουνιστικών και φασιστικών κοινωνιών κάθε εποχής. Η Charlotte Iserbyt, με το βιβλίο της «The Deliberate Dumbing Down of America«, αποκάλυψε τεχνικές Mind Control βαθιά ριζωμένες σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα του πλανήτη, αξίζει να το μελετήσεις. Μέσα από την εκπαιδευτική πλύση εγκεφάλου σε μικρή ηλικία και την κατασκευή υπηκόων στο παγκόσμιο εκπαιδευτικό σύστημα, είναι εύκολο μετά να πιστεύουν οι αγέλες των ανθρωπόζωων ότι η Lady Gaga είναι τραγουδίστρια και διοργανώνει εκδηλώσεις σαν αυτή.
One World. Together at Home. Το ίδιο το λογότυπο συνοψίζει το προπαγανδιστικό μήνυμα της εκδήλωσης: Η εξουσία φυλακίζει τους ανθρώπους μέσα στα σπίτια τους. Στην κορυφή οι λέξεις «Ένας Κόσμος» και η έκκληση για μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Ενώ το event ήταν δήθεν προγραμματισμένο να είναι «παρήγορο» και «καθησυχαστικό» υπήρχε κάτι απόκοσμο στο να βλέπεις αμέτρητες διάσημες μαριονέτες με νεκρή κι αδιάφορη ματιά και μηχανιστικό άψυχο ύφος στα πρόσωπά τους, να επαναλαμβάνουν τα ίδια συνθήματα-μιμίδια, να ψέλνουν τα ίδια ρυθμικά μάντρα και να τραγουδούν για τον έπαινο των ίδιων ισχυρών μαριονετών-ελίτ οργανώσεων.
Αυτά είναι μερικά από τα μηνύματα που κοινοποιούνταν προς τις αγέλες των ανθρωπόζωων, στην εκδήλωση.
Δημιουργία ενός «Πολιτισμού COVID»
Η πιο προφανής και ενοχλητική πτυχή του «Μαζί στο Σπίτι» ήταν ο εορτασμός ενός «πολιτισμού COVID». Πράγματι, έχουμε δει κι ακούσει τα καλοπληρωμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης κι αποχαύνωσης της αγέλης, να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, για να ομαλοποιήσουν έναν κόσμο όπου η φυλακή, ο περιορισμός, η απομόνωση και η βιντεοδιάσκεψη θα είναι ο νέος κανόνας, στην νέα κανονικότητα. Ενώ η κοινωνική αποστασιοποίηση υποτίθεται ότι είναι ένα ακραίο, απάνθρωπο και πολύ προσωρινό μέτρο έκτακτης ανάγκης για την πρόληψη της εξάπλωσης κάποιας θανατηφόρας ασθένειας, το «Μαζί στο σπίτι» προωθεί έναν μόνιμο τρόπο ζωής, την αποκαλούμενη ως «νέα κανονικότητα».
Και, για να αποδείξει ότι «δεν είναι και τόσο κακό» η χρήση των τηλεδιασκέψεων προωθείται συνεχώς για τα πάντα. Στον θλιβερό κόσμο που παρουσιάζεται στο «Μαζί στο Σπίτι» όλες οι πτυχές της ζωής, συμπεριλαμβανομένων των τεχνών, της οικογένειας, των επιχειρήσεων και της εκπαίδευσης, μπορούν να εκπληρωθούν μέσω τηλεδιάσκεψης. Στον «θαυμαστό νέο κόσμο» (με και χωρίς εισαγωγικά) οι ανθρώπινες συνδέσεις, οι επικοινωνίες, τα συναισθήματα, οι εκφράσεις, οι λέξεις… όλα αυτά που κάνουν τον άνθρωπο, άνθρωπο κι όχι μηχανή ή ανθρωπόζωο, πλέον εξαρτώνται από μια σύνδεση στο διαδίκτυο. Η αληθινή ελίτ θέλει όλες οι ανθρώπινες επικοινωνίες να καταγράφονται, να παρακολουθούνται να ελέγχονται και να κατευθύνονται σύμφωνα με τις δικές τους ατζέντες.
Μία από αυτές είναι να εκπαιδευτεί και να αποκτήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη, συνείδηση κι αυτεπίγνωση. Ετσι οι ανθρωπόμαζες πρέπει να μείνουν φυλακισμένοι στο σπίτι τους -ειδικά αφού δεν υπάρχουν κανονικές φυλακές για όλους- φοβισμένοι κι ανασφαλείς, μπροστά στο μαύρο κουτί του διαδικτύου να εκπαιδεύουν την Νέα Τεχνητή Νοημοσύνη που θα τους αντικαταστήσει.
Η διδασκαλία των παιδιών μέσω των μαύρων οθονών δεν απεικονίζεται ως μέτρο έκτακτης ανάγκης, έσχατης ανάγκης. Στο «Μαζί στο Σπίτι» ορίστηκε ως ένα νέο είδος εκπαίδευσης της νέας κανονικότητας. Η όλη ιδέα της στέρησης των παιδιών από την ανθρώπινη επαφή και την ανάπτυξή τους σε ένα περιβάλλον, όπου ο καθένας μπορεί να είναι ένας πιθανός βιολογικός κίνδυνος, είναι τρομακτική. Ενώ οι περισσότεροι ελπίζετε ότι τα σημερινά παιδιά θα ξεχάσουν αυτήν την παρανοϊκή εποχή που ζούμε, φαίνεται ότι η αληθινή ελίτ θέλει να ορίζουν ως κανονικότητα αυτή ακριβώς την παράνοια και πασχίζουν να τα διαμορφώσουν γύρω απ’ αυτήν.
Μάλιστα ετοιμάζονται να φορέσουν φίμωτρο-μάσκα ακόμη και στα νήπια κι αυτό το αίσχος το ορίζουν επίσης ως «νέα κανονικότητα» με το πρόσχημα του «αόρατου εχθρού».
Μερικά από τα μηνύματα που απευθύνονται σε παιδιά στο «Μαζί στο Σπίτι» ήταν δόλια κι εξαιρετικά ύποπτα. Αλλωστε είναι γνωστή η σελίδα της Céline Dion, celinununu.com που φαινομενικά προωθεί την «ισότητα» και την ομοιομορφία των παιδιών, για να χωρέσει και τα 65+ φύλα που προωθεί η νέα κανονικότητα. H μαριονέτα Celine Dion, η οποία μετατράπηκε από τραγουδίστρια σε fashion icon, κυκλοφόρησε μια συλλογή gender neutral παιδικών ρούχων σε συνεργασία με το brand παιδικών ρούχων «Νununu». Το όνομα της συλλογής είναι «CELINUNUNU» και αποσκοπεί στο να σταματήσει τα στερεότυπα μεταξύ αγορίστικων και κοριτσίστικων παιδικών ρούχων, στην κατάργηση της ΦΥΣΗΣ, περί φύλων. Στο βίντεο της καμπάνιας, η Celine μπαίνει μέσα σε ένα νοσοκομείο και πασπαλίζει νεογέννητα μωρά με μαύρο glitter. Τα μωρά και το δωμάτιο, που μέχρι στιγμής έφεραν στα ρούχα και στους τοίχους ροζ χρώμα για τα κορίτσια και μπλε για τα αγόρια, ντύνονται στα ρούχα της νέας συλλογής όπου είναι ασπρόμαυρα, με έντονα λογότυπα, γράμματα, σλόγκαν της νέας κανονικότητας και έχουν ως βασικό σύμβολο τον σταυρό, αλλά και τα αστέρια, το ουράνιο τόξο, νεκροκεφαλές και λοιπά σύμβολα της ελίτ.
Η διάσημη μαριονέτα Abby Cadabby από την οδό Σουσάμι μίλησε στα παιδιά. Η μαριονέτα είπε: «Πολλοί από εμάς έχουμε μεγάλα συναισθήματα αυτή την στιγμή. Το ξέρω ότι εγώ έχω. Και δεν πειράζει. Γιατί είμαστε όλοι μαζί σ’ αυτό. Οταν έχω μεγάλα συναισθήματα, μπορώ να δώσω στον εαυτό μου μια μεγάλη αγκαλιά. Μια αυτο-αγκαλιά».
Στην συνέχεια, η Abby Cadabby έδειξε στα παιδιά πώς να δώσουν στον εαυτό τους μια «αυτο-αγκαλιά» βάζοντας τα χέρια τους γύρω από τον εαυτό τους. Αυτό δεν είναι παρήγορο. Αυτό είναι ένα Οργουελιανό σύστημα που διδάσκει στα παιδιά να ζουν χωρίς ανθρώπινη επαφή.
Οι μουσικές παραστάσεις ήταν επίσης για την ένταξη της ζωής στην απομόνωση-φυλακή. Για να αποδείξει το σημείο ότι οτιδήποτε μπορεί να επιτευχθεί μέσω τηλεδιάσκεψης, ορισμένες παραστάσεις συνδύαζαν αρκετές διαφορετικές τροφοδοσίες καμερών. Και τα αποτελέσματα ήταν … Τρομερά.
Σε μια «παράσταση», ο Μaluma ήταν έξω τραγουδώντας, ενώ ο κιθαρίστας που έπαιζε την μουσική, ήταν σε ένα υπόγειο κάπου αλλού.
Αν είσαι λάτρης της μουσικής, αυτής που μιλάει μέσα σου, αυτομάτως αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπήρχε απολύτως καμία χημεία ή συνέργεια σε αυτές τις παραστάσεις. Δεν υπήρχε συναίσθημα. Κάθε ον ήταν εντελώς αποσυνδεδεμένο από το άλλο. Κατά κάποιο τρόπο, αυτές οι παραστάσεις έδειξαν τέλεια πώς οι αγέλες, ως ανθρωπόζωα μπορούν να, αποσυνδέονται ο ένας από τον άλλο λόγω των περιορισμών που δήθεν σχετίζονται με τον COVID. Και αυτό είναι που θέλουν οι ελίτ.
Για να το κατανοήσεις, πολλά μηνύματα από μαριονέτες-διασημότητες πραγματικά δόξαζαν την νέα πραγματικότητα με την ζωή του κλειδώματος/καραντίνας/φυλακής/απομόνωσης, με ευγνωμοσύνη. Αυτό το meme της «ευγνωμοσύνης» για την φυλάκιση στα σπίτια μας εκφωνήθηκε από τους Beckhams κι επαναλήφθηκε μηχανικά από διάφορες άλλες διασημότητες.
Η διάσημη μαριονέτα Ντέιβιντ Μπέκαμ είπε: «Αν υπάρχει μια χρυσή επένδυση σε αυτήν την κατάσταση του «μένουμε σπίτι» είναι, ότι μπορούμε να περάσουμε πολύ χρόνο με την οικογένειά μας. Και γι’ αυτό είμαστε ευγνώμονες».
Οι ίδιες ακριβώς λέξεις χρησιμοποιήθηκαν από άλλες διάσημες μαριονέτες, όπως τον ράπερ Common. «Είμαστε ευγνώμονες». Ετσι θέλησαν να βάλουν ένα θετικό πρόσημο στο αναγκαστικό κλείδωμα – φυλάκιση στα σπίτια όλων των ανθρώπων του πλανήτη, με πρόσχημα μια γρίπη!!!
Αλλες διάσημες μαριονέτες όπως η Amy Poehler, είπε ότι «οι άνθρωποι είναι πραγματικά τυχεροί όταν είναι απομονωμένοι, φοβισμένοι κι ανασφαλείς, στο σπίτι, εξαρτώμενοι από μια σύνδεση στο διαδίκτυο». Η Amy Poehler είπε: «Ενώ οι περισσότεροι από εμάς είναι προστατευμένοι στο σπίτι, φανταστείτε αν δεν είχατε κι αυτήν την επιλογή, να είσαστε ευγνώμονες».
Ενδιαφέρον γεγονός: Οι λέξεις «κλείδωμα» και «περιορισμός» δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ κατά την διάρκεια της εκπομπής. Αντ’ αυτού, η έκφραση «προστατευμένοι στο σπίτι» χρησιμοποιείτο αποκλειστικά και μονότονα. Γιατί; Επειδή το «περιορίζεται» συνεπάγεται εξαναγκασμό από μια εξωτερική δύναμη, ενώ το «προστατευμένοι» μεταφέρει ζεστασιά και προστασία στα αγελαία μυαλά όταν τα χειραγωγούν με mind control σε τελετουργία κοινής θέας. Επίσης, πρέπει να αγαπά κανείς το γεγονός ότι εκατομμυριούχοι και δισεκατομμυριούχοι λένε στους σκληρά εργαζόμενους πολίτες ότι τουλάχιστον, δεν είναι άστεγοι και έχουν ιντερνέτ και τροφή.
Είναι αυτονόητο αυτές οι μαριονέτες των διασημοτήτων προωθούν το μοντέλο της νέας κανονικότητας «περιορισμένος στο σπίτι» αντί του «φυλακισμένος στο σπίτι;» Επειδή αυτοί που οργάνωσαν το «Μαζί στο σπίτι», ευδοκιμούν από αυτήν την κατάσταση, όπως οι μύγες στα σκατά. Οσο περισσότερο διαρκεί, τόσο περισσότερο μπορούν να προωθήσουν ανενόχλητοι την ατζέντα τους οι χειριστές τους.
Προώθηση της Αληθινής Παγκόσμιας Ελίτ.
Ο κύριος στόχος του «Μαζί στο Σπίτι» ήταν να θέσει στο επίκεντρο ισχυρές Πολυεθνικές όπως ο ΠΟΥ και ο ΟΗΕ. Λένε στον κόσμο: «Αναλαμβάνουμε αυτήν την κατάσταση».
Και το «Μαζί στο σπίτι» ήρθε σε μια πολύ βολική στιγμή για τον ΠΟΥ, που ήταν κυνηγημένος από διάφορες κυβερνήσεις για τον περίεργο και παρανοϊκό χειρισμό του, της πανδημίας. Η πιο καταδικαστική κατηγορία: Ο ΠΟΥ άσκησε πιέσεις κατά των ταξιδιωτικών απαγορεύσεων από την Κίνα προς τον υπόλοιπο κόσμο, στην αρχή της επιδημίας, ενώ κάλλιστα ο ιός θα μπορούσε να έχει μείνει στην Κίνα. Η Κίνα χρησιμοποίησε πραγματικά τον ΠΟΥ για να κρατήσει ανοιχτά τα σύνορα της Αυστραλίας και της Ευρώπης. Ετσι, μετά την εξωπραγματική διευκόλυνση της εξάπλωσης του ιού κι εκτός της Κίνας, ο ΠΟΥ χρησιμοποιεί τώρα το «Μαζί στο σπίτι», για να προπαγανδίσει τις πολιτικές του.
Αλλά ποιος ακριβώς είναι ο ΠΟΥ; Εδώ είναι οι κορυφαίοι 10 μεγαλύτεροι συνεισφέροντες του.
Δεδομένου ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες πρόσφατα ανέστειλαν τις πληρωμές τους προς τον ΠΟΥ, ο μεγαλύτερος χρηματοδότης της οργάνωσης είναι τώρα το Ιδρυμα Bill και Melinda Gates. Ενας άλλος σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στον ΠΟΥ, είναι η Συμμαχία GAVI (πρώην Παγκόσμια Συμμαχία για τα Εμβόλια και την Ανοσοποίηση) και οι δύο αυτοί οργανισμοί αποτελούν επίσης μέρος του ID2020, ενός οργανισμού που υποστηρίζει την χρήση εμβολίων για την εφαρμογή ενός παγκόσμιου συστήματος ψηφιακής ταυτότητας, χρησιμοποιώντας τατουάζ ή μικροτσίπ.
Κάτω βλέπουμε ένα στιγμιότυπο οθόνης από την επίσημη ιστοσελίδα του ID2020 που δείχνει ότι η Microsoft του Bill Gates και το Ιδρυμα Rockefeller, είναι οι σημαντικοί συνεισφέροντες. Και οι τρεις αυτές οργανώσεις έλαβαν επαίνους κατά την διάρκεια του «Μαζί στο σπίτι».Φυσικά, ο Μπιλ Γκέιτς έπρεπε να είναι στο «Μαζί στο σπίτι» όπου για να τον παρουσιάσει, ο παρουσιαστής Stephen Colbert είπε: «Ενα από τα πιο δύσκολα πράγματα για την τρέχουσα δοκιμασία μας είναι, ότι δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα διαρκέσει. Σε τέτοιες στιγμές, στρέφομαι σε έναν από τους πιο έξυπνους τύπους που ξέρω, τον Μπιλ Γκέιτς.» Ο Colbert ρωτά στην συνέχεια τον Gates, έναν τύπο της τεχνολογίας, που έχει μηδενικά προσόντα ή οποιαδήποτε σχέση με την δημόσια υγεία: «Πόσο καιρό θα τα αντιμετωπίζουμε όλα αυτά;»
Η απάντηση του Μπιλ Γκέιτς ήταν: «Το τελικό τέλος θα έρθει, όταν θα έχουμε ένα εμβόλιο που θα προστατεύει όλους μας, όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Υπάρχουν πολλά υποψήφια εμβόλια που υποστηρίζουμε σήμερα και είμαι αισιόδοξος ότι, μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, ένα από αυτά θα βγει. Και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα βγει για όλους στον κόσμο.»
Με άλλα λόγια: Καμία ελευθερία χωρίς εμβόλιο. Αυτό το θέμα επαναλαμβάνεται από πολλά άτομα κατά την διάρκεια όλης της μετάδοσης.
Ο David D. Ho χρησιμοποίησε την όποια, αξιοπιστία του ως ιατρός για να προωθήσει το ίδιο μήνυμα.
Ο David D. Ho είπε: «Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η επιστήμη θα τα καταφέρει. Αλλά η δουλειά μας θα πάρει χρόνο. Σας παρακαλώ, κερδίστε μας αυτόν τον χρόνο. Ο κόσμος πρέπει να λειτουργήσει σαν ένας τώρα. Ας μείνουμε στο σπίτι, να ισοπεδώσουμε την καμπύλη μαζί και να δώσουμε στους επιστήμονες τον χρόνο να αναπτύξουν λύσεις σε αυτήν την πανδημία.»
Με άλλα λόγια: Καμία ελευθερία χωρίς εμβόλιο.
Ο ηθοποιός Henry Golding χρησιμοποιήθηκε για να επαινέσει τον GAVI. Λέει: «Μόλις το εμβόλιο είναι έτοιμο, ο GAVI θα βεβαιωθεί ότι θα είναι διαθέσιμο σε όποιον το χρειάζεται».
Καθ’ όλη την διάρκεια της εκδήλωσης, τα μηνύματα ήταν τόσο επαναλαμβανόμενα και προσεκτικά διατυπωμένα, που πιθανότατα κολυμπούσαμε σε νευρογλωσσικό χώρο προγραμματισμού. Ενώ τα περισσότερα μηνύματα άρχισαν ευχαριστώντας τους εργαζομένους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης (πρέπει να ξεκινήσουν με κάτι για το οποίο όλοι μπορούν να συμφωνήσουν), τα μηνύματα γρήγορα κινήθηκαν προς την λεπτή προώθηση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης μέσω της χρήσης συγκεκριμένων φράσεων.
Ο Τέντρος Γκεμπρεγιέσους του ΠΟΥ είχε να πει κι αυτός μια λέξη, αφού επέτρεψε να ξεφύγει ο ιός από την Κίνα. «Σήμερα, είμαστε μαζί σαν ένας. Το COVID-19 μας πήρε τόσα πολλά, αλλά μας έδωσε επίσης μια μοναδική ευκαιρία να αφήσουμε κατά μέρος τις διαφορές μας και να σπάσουμε τα εμπόδια. Ηθελα να ευχαριστήσω την Lady Gaga, τα Ηνωμένα Εθνη, τον φίλο μου Hugh Evans, που μας έφεραν κοντά ως έναν κόσμο, μαζί στο σπίτι».
Ενας κόσμος + να σπάσουμε τα εμπόδια + Ηνωμένα Έθνη = Παγκόσμια κυβέρνηση.
Ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών αναφέρθηκε επίσης στον κόσμο. «Μαζί θα νικήσουμε αυτόν τον ιό και θα ανοικοδομήσουμε μαζί έναν δικαιότερο κόσμο, ως ενωμένοι πολίτες του κόσμου και των Ηνωμένων Εθνών.»
Παγκόσμιοι πολίτες + Ηνωμένα Έθνη = Παγκόσμια κυβέρνηση.
Οι μαριονέτες Μισέλ Ομπάμα και Λόρα Μπους εμφανίστηκαν μαζί με ένα παγκοσμιοποιητικό και προπαγανδιστικό μήνυμα. «Απόψε στεκόμαστε με τους ανθρώπους του κόσμου. Οι επόμενες ημέρες δεν θα είναι εύκολες, αλλά αυτή η παγκόσμια οικογένειά μας, είναι ισχυρή».
Φυσικά, η μαριονέτα Οπρα πήρε διαταγή να είναι εκεί και το μήνυμά της ήταν σύμφωνο με όλους τους άλλους, αλίμονο. «Απόψε, στεκόμαστε ως ένας κόσμος ενωμένος στον αγώνα μας, για να απαλλαγούμε από τον κόσμο αυτής της ασθένειας. Ενας κόσμος. Ενωμένοι.»
Το φυλακισμένοι «Μαζί στο σπίτι» φρόντισε επίσης να δοξάσει λεπτομερώς τις Πολυεθνικές στην καρδιά της ελίτ.
Προώθηση Πολυεθνικών και Οργανισμών.
Το Μαζί στο σπίτι προώθησε Πολυεθνικές που συνδέονται στενά με την παγκόσμια ελίτ. Μεταμφιεσμένα ως μηνύματα «ευχαριστώ για την υποστήριξή σας» αυτές οι διαφημίσεις πραγματικά δόξασαν μερικές από τις ισχυρότερες οργανώσεις στην Γη. Οχι μόνο κυριαρχούν πλήρως στις αντίστοιχες βιομηχανίες τους παγκόσμια, αλλά συμμετέχουν επίσης σε ελίτ συγκεντρώσεις, όπως οι συναντήσεις Bilderberg και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ για την διαμόρφωση παγκόσμιων πολιτικών.
Cisco. Μια προβολή και δωρεάν διαφήμιση για την προώθηση της Cisco και την υποστήριξή της προς τον ΠΟΥ. Η Cisco Systems είναι μια τεράστια πολυεθνική κοινοπραξία που διαμόρφωσε το διαδίκτυο και την τεχνολογία, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα. Τα τελευταία χρόνια, η Cisco κατηγορήθηκε ότι βοήθησε την Κίνα και την Ινδία να λογοκρίνουν το διαδίκτυο, ενώ επιτρέπει στην NSA μια πρόσβαση μέσω κερκόπορτας στα τείχη προστασίας της.
Pepsico. Είναι μια Πολυεθνική που κατέχει μια μακρά λίστα των εμπορικών σημάτων και αλυσίδες εστιατορίων. Εν ολίγοις, είναι μία από τις λίγες εταιρείες, που τροφοδοτούν τον κόσμο σήμερα με επεξεργασμένα και μεταλλαγμένα τρόφιμα.
Η Johnson & Johnson κατέχει μια μακρά λίστα των φαρμακευτικών και καταναλωτικών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Band-Aid, Tylenol, Προϊόντα μωρού johnson, Neutrogena, Clean & Clear και Acuvue. Αυτή την στιγμή αναπτύσσει ένα εμβόλιο για τον COVID-19 σε χρόνους ρεκόρ. Επίσης, έχει πληρώσει μερικά δις σε διάφορα δικαστήρια για τα καταστροφικά και δηλητηριώδη προϊόντα της. Η αποκάλυψη ότι η εταιρεία Johnson & Johnson ήξερε για δεκαετίες πως ένα από τα προϊόντα της, το οποίο σχετίζεται με την φροντίδα βρεφών περιέχει αμίαντο, έχει προκαλέσει όχι μόνο παγκόσμια οργή, αλλά και βροχή αγωγών εναντίον της. Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, μια σειρά έγγραφα της εταιρείας, ανάμεσα στα οποία καταθέσεις σε δικαστήρια, αποδεικνύουν ότι η Johnson & Johnson απέκρυπτε για δεκαετίες (τουλάχιστον από το 1971 ως το 2000) το γεγονός ότι η βρεφική της πούδρα (Johnson baby powder) περιέχει επικίνδυνες ποσότητες αμιάντου.
Rockefeller. Αυτό το ίδρυμα, το οποίο ιδρύθηκε από τον John D. Rockefeller Sr. διαμόρφωσε τον κόσμο όπως τον γνωρίζουμε σήμερα. Είναι αυτό που εξοστράκισε στο πεδίο της «εναλλακτικής ιατρικής» αρχέγονους και φυσικούς θεραπευτικούς τρόπους προς όφελος της πατέντας και της κερδοσκοπίας από τις φαρμακοβιομηχανίες. Είναι το Ιδρυμα που είναι κύρια υπεύθυνο για την εκτόξευση των αυτοάνοσων, τις νεοπλασίες, τα εμβόλια-φαρμάκια και την απουσία θεραπειών.
Για πάνω από έναν αιώνα, το Ιδρυμα χρηματοδότησε μια σειρά ισχυρών οργανισμών, όπως το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων και βοήθησε στην προώθηση ολόκληρων τομέων άχρηστων σπουδών όπως οι κοινωνικές επιστήμες, η ψυχιατρική, η προπαγάνδα και η ευγονική. Ενα ολόκληρο βιβλίο θα μπορούσε να γραφτεί εξηγώντας την βαθιά επίδραση του Ιδρύματος Rockefeller, στην κοινωνία σήμερα. Ωστόσο, ένα μόνο απόσπασμα από το βιβλίο «Απομνημονεύματα» του David Rockefeller, πηγαίνει κατευθείαν στον πυρήνα.
«Για περισσότερο από έναν αιώνα, ιδεολογικοί εξτρεμιστές σε κάθε άκρο του πολιτικού φάσματος, έχουν καταληφθεί από καλά δημοσιοποιημένα περιστατικά, όπως η συνάντησή μου με τον Κάστρο για να επιτεθεί στην οικογένεια Rockefeller, για την υπερβολική επιρροή που ισχυρίζονται ότι ασκούν πάνω από τους αμερικανικούς πολιτικούς και οικονομικούς θεσμούς. Μερικοί πιστεύουν ακόμη και ότι είμαστε μέρος μιας μυστικής κλίκας που εργάζονται ενάντια στα καλύτερα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών, χαρακτηρίζοντας την οικογένειά μου και εμένα ως διεθνιστές και της συνωμοσίας με άλλους σε όλον τον κόσμο, για την οικοδόμηση μιας πιο ολοκληρωμένης παγκόσμιας πολιτικής και οικονομικής δομής, έναν κόσμο, αν θέλετε. Αν αυτή είναι η κατηγορία, στέκομαι ένοχος και είμαι περήφανος γι’ αυτό.» Ντέιβιντ Ροκφέλερ, Απομνημονεύματα.
Οι διάσημες μαριονέτες λοιπόν, χρησιμοποιήθηκαν για να επαινέσουν αυτές -κι άλλες- οργανώσεις. Ενα εξόχως κι απόκοσμα θλιβερό θέαμα.
Σε ένα σκετς, ο Jimmy Kimmel ευχαρίστησε την Apple (αλίμονο) για την γενναιόδωρη δωρεά της στον ΠΟΥ. Ευχαρίστησε επίσης την Apple για το «babysitting που πρόσφερε στα παιδιά του, για τον περασμένο μήνα. Ενώ αυτό προοριζόταν δήθεν για αστείο, θέλουν πραγματικά να μεγαλώσουν τα παιδιά μέσα από τις οθόνες τους.
Αργότερα, ο Τζίμι Φάλον ευχαρίστησε το Bloomberg Philanthropies και τον Μάικ Μπλούμπεργκ –τον ελίτ δισεκατομμυριούχο που κατέχει έναν όμιλο Μέσων Μαζικής Αποβλάκωσης. Εν ολίγοις, όλο αυτό το πράγμα ήταν μια ξεδιάντροπη τελετουργία σε κοινή θέα για την παγκόσμια αληθινή ελίτ. Και όχι αγαπητέ, τα ονόματα που αναφέρονται στο άρθρο και όσοι συμμετείχαν σε αυτή την εκδήλωση ΔΕΝ ανήκουν στην αληθινή ελίτ, είναι απλές μαριονέτες. Η αληθινή ελίτ δεν βρίσκεται σε κοινή θέα για κανέναν απολύτως λόγο. Μόνο οι μαριονέτες της.
Το «Μαζί στο Σπίτι» έκανε στυγνή προπαγάνδα χρησιμοποιώντας τις διάσημες μαριονέτες Billie Eilish, Taylor Swift και Lady Gaga. Αλλά ήταν κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή συναυλία. Ηταν η προπαγανδιστική προβολή της νέας κανονικότητας, όπου χρησιμοποιώντας μαριονέτες-διασημότητες για να τραγουδήσουν τους επαίνους τις και την προβολή της. Αφορούσε επίσης σκληρή κι εξόφθαλμη προπαγάνδα για να εμφυτεύσει στις ανθρωπόμαζες, να αγκαλιάσουν και να αποδεχτούν την νέα, φτηνή ζωή τους φυλακισμένοι στο σπίτι τους (ουπς, σόρυ, «προστατευμένοι») και να το αποδεχθούν ως μία φυσιολογική νέα πραγματικότητα. Να αποδεχτούν ότι η φυλάκιση, η τρομοκρατία και ο εμβολιασμός που θα ακολουθήσει με τρέχα γύρευε τι, είναι κάτι φυσιολογικό και πρέπει να είναι οι αγέλες των ανθρωπόζωων ευγνώμονες γι’ αυτό.
Ηταν επίσης για αμαρτωλές οργανώσεις όπως ο ΠΟΥ, που μπαίνει στο κέντρο κατά την διάρκεια αυτής της τεχνητά κατασκευασμένης κρίσης, περισσότερο οικονομικής παρά οτιδήποτε άλλο, και επιτρέποντας στους συνεισφέροντες και υποστηρικτές του, όπως το Ιδρυμα Bill και Melinda Gates και τα λοιπά εγκληματικά ιδρύματα, να αποκτήσουν θέσεις εξουσίας στο μυαλό των ανθρώπινων ζώων.
Τι γίνεται με τους δήθεν «δημοκρατικά εκλεγμένους αξιωματούχους» με τις κυβερνήσεις; Που ήταν; Απλά δεν έχουν θέση στην νέα κανονικότητα, στον «Ενα Κόσμο» τους.
Αν αυτό σε αναστατώνει, να θυμάσαι ότι μπορείς πάντα να αγκαλιάσεις τον εαυτό σου και να αισθανθείς ευγνωμοσύνη μέσα στην φυλακή σου, μέχρι να σου σερβίρουν το εμβόλιο τους.
@Ηω Αναγνώστου – 2020
*terrapapers
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου