Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ-ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Όπως είχε γίνει γνωστό τις προηγούμενες ημέρες ο Πάμπλο Γκαρσία ανανέωσε το συμβόλαιο του με τον ΠΑΟΚ. Η ΠΑΕ ανακοίνωσε και επίσημα την επέκταση του συμβολαίου του για άλλα δύο χρόνια.
Ας δούμε την ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και μετά την συνέντευξη που παραχώρησε στο libero fm 107,4...
Ο Ουρουγουανός αμυντικός χαφ θα αγωνίζεται με την φανέλα του Δικεφάλου έως το καλοκαίρι του 2012, και μάλιστα δέχτηκε μείωση στις ετήσιες απολαβές του!

Από 550.000 ευρώ που ήταν η αμοιβή του τώρα θα είναι 400.000, με τον έμπειρο μέσο να δείχνει και έτσι την μεγάλη του επιθυμία να παραμείνει στους "ασπρόμαυρους".

Μετά από αυτήν την εξέλιξη ο Δικέφαλος "δένει" έναν από τους καλύτερος παίκτες του φετινού πρωταθλήματος με τον Γκαρσία που έχει φορέσει μεταξύ άλλων τις φανέλες των Μίλαν Και Ρεάλ Μαδρίτης να είναι πολύ πιθανόν να "κρεμάσει τα παπούτσια" του στον ΠΑΟΚ

Σε δήλωσή του σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του ο Γκαρσία τόνισε "Κάποια πράγματα είναι πιο σημαντικά απ' τα λεφτά του συμβολαίου, όπως η αγάπη του κόσμου για μένα και την οικογένειά μου...".

Η ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρε χαρακτηριστικά: "Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι ο Pablo Garcia ανανέωσε το συμβόλαιό του μέχρι τον Ιούνιο του 2012".

Στην αρχική ερώτηση για την ανανέωση του συμβολαίου του, ο Πάμπλο Γκαρσία τόνισε τα εξής :

«Μένω γιατί περνάει καλά η οικογένειά μου, είμαι ευχαριστημένος από τον ΠΑΟΚ και από την δουλειά που γίνεται. Σήμερα βέβαια είναι μία πολύ περίεργη ημέρα για εμένα αφού από την μία εγώ ανανεώνω για να παραμείνω στον ΠΑΟΚ και από την άλλη φεύγει ο καλός μου φίλος ο Μπισέρα. Είναι γλυκόπικρη η γεύση λοιπόν, η χαρά από την παραμονή αλλά και η λύπη γιατί φεύγει ο κολλητός μου. Θα ήθελα να ξέρουν όλοι πάντως πως είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα και μένω, αγαπώ τον ΠΑΟΚ και πιστεύω πως έκανα την καλύτερη επιλογή.

Ερωτηθείς για τους λόγους που παρέμεινε με μειωμένες αποδοχές, είπε :

"Κάποια πράγματα στην ζωή δεν εξαγοράζονται με τα χρήματα. Αυτό που εγώ ζω εδώ στην Θεσσαλονίκη και στον ΠΑΟΚ δεν έχει τιμή.Ευχαριστώ τον κόσμο του ΠΑΟΚ που αγαπάει με αυτό τον τρόπο εμένα και την οικογένειά μου. Είμαι ευτυχισμένος και χαρούμενος εδώ και τελικά η απόφαση να μείνω ήταν πολύ γρήγορη, δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ πολύ. Όλο αυτό το διάστημα νοιώθω την αγάπη του κόσμου για μένα και την οικογένεια μου, αισθάνομαι την αγάπη και θέλω από την πλευρά μου να δώσω κι εγώ κάτι πίσω και στον κόσμο και στην ομάδα. Όπως είπα δεν έχουν όλα τιμή, αυτό που βιώνω εδώ δεν μπορείς να υπολογιστεί με τίποτε, λαμβάνω τεράστια αγάπη και υποστήριξη και θέλω να το ανταποδώσω. Όταν ήρθα αρχικά εδώ δεν περίμενα με τίποτε πως θα ήταν έτσι η κατάσταση, ήρθα σε μια πόλη που με αγαπούν και όπως αποδείχθηκε ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσα να κάνω. Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα και νομίζω ότι το αποδεικνύει συνεχώς αυτό, θα έχω να λέω πως έφυγα από την Ευρώπη αγωνιζόμενος σε μια πραγματικά μεγάλη ομάδα, το πιστεύω αυτό"

Μιλώντας για την πορεία του ΠΑΟΚ στο πρωτάθλημα, ο Ουρουγουανός μέσος τόνισε :

«Πρέπει να συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά, κάθε ημέρα να δουλεύουμε για να βελτιωνόμαστε. Ας κοιτάμε παιχνίδι με το παιχνίδι να κερδίζουμε και μετά όλα τα άλλα θα έρθουν. Έτσι κάνουμε άλλωστε στον ΠΑΟΚ, πρέπει να κερδίζουμε κάθε Κυριακή και θα έρθουν όλα μετά, να δουλεύουμε σκληρά και να είμαστε σοβαροί αλλά κυρίως να κοιτάμε μόνο τον εαυτό μας και πως θα γίνουμε καλύτεροι και όχι τι κάνουν οι άλλοι, έτσι θα συνεχίσουμε την καλή μας πορεία. Νομίζω έτσι όπως πάμε πως είμαστε στην καλύτερη κατάσταση και να για πάμε ψηλότερα και καλύτερα χρειάζεται μόνο δουλειά. Πιστεύω στους συμπαίκτες μου και στην διοίκηση της ομάδας, είναι άνθρωποι που γνωρίζουν καλά το ποδόσφαιρο και είναι σίγουρο ότι θα πάμε καλύτερα στην συνέχεια»

Σε ερώτηση για τον πανηγυρισμό του μετά το τέλος του αγώνα στο «Γ. Καραϊσκάκης» είπε τα εξής :

«Αυτά που έλέγα δεν μπορώ να τα επαναλάβω στο ραδιόφωνο γιατί έχουν και μερικές βρισιές, ήταν κακά λόγια και θα σας κλείσουν το ραδιόφωνο αν τα πούμε τώρα(γέλια). Ήταν ένα ξέσπασμα, ήμουν πολύ χαρούμενος για την νίκη και πραγματικά δεν ήξερα τι να αισθανθώ, σκεφτόμουν και τον κόσμο της ομάδας πόσο χαρούμενος θα ήταν για την νίκη και τι θα έκανε εκείνη την ώρα, όλα μαζί».

Όσο για το ενδεχόμενο να πετύχαινε γκολ στο δοκάρι που είχε λίγο πριν το τέλος:

«Το σίγουρο είναι ότι αν έβαζα το γκολ ο ΠΑΟΚ θα έμενε με δέκα παίκτες γιατί όλα και κάποια μαλ...α θα έκανα. Τέλος πάντως θέλαμε πάρα πολύ αυτό το παιχνίδι που έπρεπε να κάνουμε ότι καλύτερο για να κερδίσουμε. Θυμάμαι πολύ καλά όταν πήγα στην θύρα 4 που μου έλεγαν ότι δεν έχουμε κερδίσει ένα μεγάλο ντέρμπι στην Αθήνα. Αυτό με είχε ενοχλήσει. Να όμως που το καταφέραμε»

Τέλος, για την συμμετοχή του στο διαφημιστικό σποτ για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ είπε:

«Ναι το είπα αλλά δεν θυμάμαι πως το είπα στα Ελληνικά. Τώρα που μένω για δύο χρόνια υπόσχομαι ότι θα μάθω και Ελληνικά»

Είναι αξιοσημείωτο ότι οι ακροατές του σταθμού έστελναν συνεχώς sms στην διάρκεια της κουβέντας και εξέφραζαν την λατρεία τους στο πρόσωπο του Πάμπλο Γκαρσία, μερικά από αυτά που διαβάστηκαν του έκαναν μεγάλη εντύπωση, όπως αυτό που ένας ακροατής του είπε : "αν δεν συμφωνούσε η γυναίκα σου να μείνεις θα σου έδινα την δική μου" με τον Πάμπλο Γκαρσία να σχολιάζει : "Με σκότωσε τώρα αυτός, δεν ξέρω τι να πω" ενώ σε άλλο sms ένας ακραοτής θυμήθηκε ότι την τελευταία φορά που ο Πάμπλο Γκαρσία είχε μιλήσει στον Libero 107,4 είχε σκοράρει στην αμέσως επόμενη αγωνιστική και τον ρώτησε : "να σε παίξω σκόρερ anytime στο στοίχημα με τον Ατρόμητο;" για να απαντήσει ο Πάμπλο Γκαρσία : "το μόνο που με νοιάζει είναι να κερδίζει η ομάδα, τίποτε άλλο, οπότε άστο".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες