Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΒΙΕΡΙΝΙΑ


Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ μίλησε για την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Δικέφαλο του Βορρά, τους εφετινούς στόχους της ομάδας του, ενώ αναφέρθηκε και στην ατμόσφαιρα του γηπέδου της Τούμπας...

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βιεϊρίνια στον sport103 FM:

Για την υπογραφή του νέου του συμβολαίου: «Νιώθω καλά. Είμαι χαρούμενος. Την περασμένη χρονιά είχα κάποιο πρόβλημα τραυματισμού και χρειάστηκα κάποιο χρόνο για να επανέλθω. Ωστόσο οι άνθρωποι της ομάδας με στήριξαν και με βοήθησαν. Αυτοί οι άνθρωποι πίστεψαν και θα τα δώσω όλα για αυτούς. Πλέον θέλω να συνεχίσω για αρκετά χρόνια κερδίζοντας κάποιους τίτλους με τον ΠΑΟΚ».

Για την έναρξη των συζητήσεων για το νέο του συμβόλαιο και τον ίδιο: «Όταν με ενημέρωσαν ότι θέλουν να επεκτείνω το συμβόλαιο μου ένιωσα χαρούμενος, γιατί αυτή οι άνθρωποι πιστεύουν σε έμενα και την ποιότητα μου. Αυτό είναι καλό καθώς το περασμένο καλοκαίρι έκαναν αγώνα για να μείνω στην ομάδα.

Γι' αυτά τα πρόσωπα δουλεύω κάθε μέρα για να βοηθήσω την ομάδα, αυτά τα πρόσωπα που έδωσαν τη δύναμη να συνεχίσω να δουλεύω. Γνωρίζω τις δυνατότητες μου και την ποιότητα μου και δουλεύω κάθε μέρα ώστε να βοηθάω την ομάδα. Μέχρι τώρα βοήθησα την ομάδα μου, πέτυχα κάποια γκολ αλλά το ότι υπέγραψα νέο συμβόλαιο δεν σημαίνει ότι θα σταματήσω την προσπάθεια ώστε να κάνω όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά μου βοηθώντας την ομάδα μου».

Για την αποδέσμευσή του από την Πόρτο και τον ερχομό του στον ΠΑΟΚ ως ελεύθερος ποδοσφαιριστής το περασμένο καλοκαίρι: «Είμαι ευχαριστημένος από την απόφαση μου να πιέσω την Πόρτο ώστε να παραμείνω στον ΠΑΟΚ. Γνώριζα ότι στην Πόρτο δεν θα έχω τις ευκαιρίες να παίξω και για αυτό το λόγο αναζήτησα κάποια ομάδα που θα μου έδινε αυτή την ευκαιρία. Αυτά τα οποία έζησα την προηγούμενη χρονιά με τον ΠΑΟΚ, με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Το ίδιο και η γνωριμία μου με τους κ.κ. Βρύζα, Σάντος και Κονσεισάο οι οποίοι πιστεύουν σε εμένα. Επαναλαμβάνω ότι είμαι ευχαριστημένος από την απόφαση που πήρα το καλοκαίρι».

Για το πόσα γκολ πιστεύει ότι θα σημειώσει στην φετινή χρονιά: «Το να πω πόσα γκολ θέλω να πετύχω είναι δύσκολο. Δεν μπαίνω στο παιχνίδι με το μυαλό μου στο γκολ, αλλά να βοηθήσω την ομάδα. Αν πετύχω ένα γκολ είναι καλό αλλά αν δώσω μια πάσα σε έναν φίλο μου και αυτός βάλει κάποιο γκολ για να νικήσει η ομάδα είναι ακόμη καλύτερο. Έχω πετύχει τέσσερα γκολ και ελπίζω να βάλω και κάποια ακόμη, αλλά η δουλειά μου είναι να δίνω την μπάλα σε ένα σέντερ φορ ώστε να πετύχει αυτός το γκολ. Ωστόσο αν μέχρι το τέλος της σεζόν πετύχω δέκα γκολ, θα είμαι χαρούμενος».

Για τους φετινούς στόχους της ομάδας του ΠΑΟΚ: «Όταν αρχίσαμε είχαμε ως στόχο να είμαστε στην τριάδα. Έχουμε την ποιότητα και δουλεύουμε κάθε εβδομάδα ώστε να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς για α φτάσουμε στη δεύτερη θέση. Αυτό είναι δύσκολο καθώς οι δύο πρωτοπόροι έχουν καλές ομάδες και εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές, ωστόσο εμείς έχουμε την ποιότητα και ελπίζω να πετύχουμε αυτό που κάναμε και στην περσινή σεζόν τερματίζοντας στη δεύτερη θέση».

Για το αν αισθάνεται ΠΑΟΚτσης: «Στο κινητό μου έχω τον ήχο που έχει όλος ο κόσμος το... ωωω ΠΑΟΚάρα».

Για την ατμόσφαιρα του γηπέδου της Τούμπας: «Για εμένα, το έχω ξαναπεί δεν έχω παίξει σε άλλο γήπεδο με την ατμόσφαιρα της Τούμπας και είναι σίγουρο ότι και οι άλλοι ποδοσφαιριστές θα θέλουν να αγωνίζονται σε αυτό το γήπεδο».




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες