Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΝΤΡΟΜΠΝΙΑΚ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ


Στο blog που έχει εγκαινιάσει η επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, έγραψε σήμερα ο Πρέντραγκ Ντόμπρνιακ. Ο 34χρονος Σέρβος αναφέρθηκε σε αρκετά… εξωαγωνιστικά ζητήματα. Πιο αναλυτικά έγραψε:
«Είναι για μένα πολύ ευχάριστη συγκυρία που βρέθηκα εδώ, στη Θεσσαλονίκη, την οποία έχω επισκεφτεί πολλές φορές. Μου αρέσει πάρα πολύ η πόλη. Μου αρέσει που υπάρχει η ίδια νοοτροπία και η κουλτούρα με την πατρίδα μου. Μου αρέσει που υπάρχει ζωή στην πόλη. Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά καφέ, μπαράκια, εστιατόρια, έχει τον κόσμο που είναι συνέχεια έξω κι αυτό μου αρέσει. Ο κόσμος είναι ευχάριστος, γελάει και έχω την αίσθηση ότι συμπαθεί όλους εμάς που είμαστε από τη Σερβία και το Μαυροβούνιο κι αυτό με κάνει να αισθάνομαι πολύ όμορφα που είμαι εδώ. Τα πάντα είναι τέλεια για μένα όσο αφορά την πόλη της Θεσσαλονίκης. Δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό, ούτε για να το σχολιάσω ούτε κάτι που θα πρέπει να το συνηθίσω, αλλά υπάρχει σίγουρα κάτι αστείο. Στην πατρίδα μου το, στο Μαυροβούνιο, δεν υπάρχει περίπτωση να πας για καφέ και να μην παραγγείλεις μαζί και Coca cola. Καφέ και Coca cola. Επειδή πίνω αρκετές φορές καφέ με το Γιώργο (Τσιάρα) και τον Πάνο (Καυκή), την πρώτη φορά που με έβλεπαν να πίνω καφέ και Coca Cola, είχαν ένα ύφος του στυλ «τι κάνεις αυτός ο βλάκας». Αυτό το ύφος το έκοψαν πλέον, αλλά συνεχίζουν να το έχουν όλοι οι σερβιτόροι όπου παραγγέλνω. Για μένα τα πάντα είναι τέλεια και στην ομάδα. Οι φίλαθλοι, ο κόσμος που δουλεύει για την ομάδα, όλοι είναι κοντά μας κι αυτό που εύχομαι είναι να μείνουν τα πράγματα στο ίδιο επίπεδο και να μην αντιμετωπίσει ο ΠΑΟΚ τα προβλήματα που ξέρω ότι αντιμετώπισε στο παρελθόν. Κι εμείς βεβαίως να τους φέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερες νίκες. Αυτή είναι η δουλειά μας… Αυτά είχα να πω για σήμερα και για πρώτη φορά σε αυτό το Blog. Θα τα πούμα ξανά σύντομα, αλλά πριν το επόμενο post, σας περιμένω, σας περιμένουμε όλοι μας στο γήπεδο, για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό»


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες