Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΩΣΤΑ ΣΛΟΥΚΑ...


Ο Κώστας Σλούκας πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση κόντρα στην Καβάλα, σημειώνοντας 15 πόντους, όντας απόλυτα εύστοχος στις επιθετικές επιλογές του.

Ο νεαρός πλέι-μέικερ μίλησε για το πώς βιώνει τη δεύτερη σεζόν του στον Ολυμπιακό, επισημαίνοντας πως όταν του δίνεται η ευκαιρία να παίξει, θέλει να είναι θετικό στοιχείο για την ομάδα.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Κώστα Σλούκα:


Πόσο δύσκολο είναι να παρουσιάζεσαι 100% έτοιμος όταν παίρνεις την εντολή να μπαίνεις στο παρκέ και να προσφέρεις άμεσα στον Ολυμπιακό;

"Είναι κυρίως θέμα συγκέντρωσης. Ξέρω πως όταν μου πει ο κόουτς Γιαννάκης να μπω στο γήπεδο, πρέπει να είμαι καλός απευθείας, από το πρώτο δευτερόλεπτο. Ένα λάθος ή μια κακή επιλογή, μπορεί να στοιχίσει στην ομάδα και να μην δικαιώσω την επιλογή του. Θέλω όταν παίζω να είμαι θετικό στοιχείο για τον Ολυμπιακό, προκειμένου να κερδίσω τον χρόνο συμμετοχής μου".

Στη 2η σεζόν σου στον Ολυμπιακό, δηλώθηκες και στην Ευρωλίγκα! Θεωρείς πως αυτό είναι μια πρόοδος;

"Σίγουρα! Είναι καλό για μένα και συνιστά πρόοδο το ότι έχω δικαίωμα συμμετοχής σε αυτή την μεγάλη διοργάνωση. Ευχαριστώ τους προπονητές μου για αυτό! Στον Ολυμπιακό γίνεται σημαντική δουλειά και σε ατομικό επίπεδο και αυτό το νιώθω κι εγώ προσωπικά".

Τελικά, τι πιστεύεις ότι είναι καλύτερο για ένα παίκτη σαν εσένα; Να έχει σταθερό χρόνο συμμετοχής σε μια μικρομεσαία ομάδα ή να παλεύει καθημερινά στις προπονήσεις απέναντι σε μεγάλους παίκτες, για να κερδίσει μια θέση και σταθερό χρόνο συμμετοχής;

"Εμπιστεύομαι τους προπονητές μου, γιατί γνωρίζω πως ότι κάνουν, είναι για το καλό της ομάδας. Τώρα έχω συνηθίσει αυτή την κατάσταση και μου αρέσει να προπονούμαι με σούπερ παίκτες! Στο ματς με την Καβάλα για παράδειγμα, ο προπονητής μου με έβαλε στο παιχνίδι και ήθελα να δείξω πως αξίζω μια θέση σε μια τόσο μεγάλη ομάδα. Κάθε μέρα στοχεύω να δίνω το 100% στην προπόνηση, για να είμαι έτοιμος όταν παίζω".

Στην Α1, όποτε έχεις κληθεί να παίξεις, αποδεικνύεις πως είσαι έτοιμος αγωνιστικά να ανταποκριθείς, άλλοτε θετικά, άλλοτε εντυπωσιακά! Με το χέρι στην καρδιά, πιστεύεις ότι μπορείς να πετύχεις το ίδιο αν… αύριο σε δούμε στο παρκέ σε ένα ντέρμπι της Ευρωλίγκα;

"Την απάντηση αυτή, την αφήνω σε όλους τους άλλους! Εγώ δουλεύω όσο περισσότερο μπορώ, για να είμαι κάθε μέρα και καλύτερος. Για να είμαι ειλικρινής, ναι, νιώθω ότι μπορώ να ανταποκριθώ και στο υψηλότερο επίπεδο της Ευρωλίγκα".

Στη Καβάλα έβαλες 15 πόντους με 5/5 σουτ και 3/3 τρίποντα! Αν ήσουν στο παρκέ σε κρίσιμο παιχνίδι Ευρωλίγκα ή σε ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, θα τα έπαιρνες αυτά τα σουτ;

"Στο μπάσκετ το μυστικό είναι να κάνεις σε κάθε κατάσταση την καλύτερη επιλογή. Όσα σουτ πήρα στην Καβάλα, ήταν όλα από σωστή κυκλοφορία της μπάλας και μετά από πάσες του Μπέβερλι και του Τεόντοσιτς. Ήμουν μόνος μου, ένιωθα πολύ καλά και σούταρα. Ναι, θα τα έπαιρνα και σε ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, αν ήμουν ελεύθερος και ήταν καλές επιλογές".

Ανήκεις σε μια ομάδα που παρότι κάνει πρωταθλητισμό, επενδύει συνέχεια σε ταλέντα. Φέτος, ήρθε και ο φίλος σου ο Παπανικολάου! Σας αρέσει που έχετε την ευκαιρία να γίνει η επόμενη generation Χ του Ολυμπιακού;

"Κάνουμε παρέα εδώ και πέντε χρόνια με τον Κώστα και είμαστε πολύ συχνά μαζί! Έχει τρομερό ταλέντο και μπορεί να βοηθήσει άμεσα τον Ολυμπιακό, αλλά όπως όλοι οι νεαροί σε ηλικία, θέλει δουλειά ακόμα (γέλια)!".

Ανήκεις σε αυτούς που πιστεύουν ότι ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος φέτος;

"Ναι, είμαστε πιο ολοκληρωμένοι από πέρυσι. Γιατί, διαθέτουμε τον ίδιο βασικό κορμό και τα περισσότερα παιδιά γνωρίζουν τις διοργανώσεις που παίρνουμε μέρος και τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Ο Τσίλντρες ας πούμε είναι πιο προσαρμοσμένος και αυτό φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού.

Πήραμε τον Κλέιζα που είναι ένα τρομερό τεσσάρι! Ο πιο πολύς κόσμος πιστεύω ότι δεν ξέρει τα απίστευτα προσόντα που έχει στην επίθεση ο Ουέιφερ! Είναι φοβερός! Απλά, δεν έχει προσαρμοστεί στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και στον τρόπο παιχνιδιού, γιατί έχει συνηθίσει στο αμερικάνικο στιλ. Ο χρόνος και οι εμπειρίες θα τον βοηθήσουν να δείξει ποιος είναι".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες