Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ...


Ο Γιούρκας Σεϊταρίδης, που τραυματίστηκε στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Λεβαδειακό, δεν συμπεριλαμβάνεται τελικά στις επιλογές του Οτο Ρεχάγκελ για τα παιχνίδια μπαράζ με την Ουκρανία για την πρόκριση στα τελικά του Μουντιάλ. Εκτός έμεινε και ο Πατσατζόγλου, ενώ κλήθηκε ο Μήτρογλου.

Ο τελευταίος έκανε δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΠΟ, τονίζοντας:

"Είμαι χαρούμενος που ο κ. Ρεχάγκελ με κάλεσε στην Εθνική Ανδρών. Θέλω να βοηθήσω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα σε δύο δύσκολα και κρίσιμα ματς. Εκτός του κ. Ρεχάγκελ, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους κ. Νιόπλια, Ιορδανίδη, Κοκκολάκη. Είναι εκείνοι που πίστεψαν σε μένα από την αρχή, με κάλεσαν στην Εθνική Νέων και με βοήθησαν να δείξω τις δυνατότητές μου".

Παράλληλα ο ομοσπονδιακός τεχνικός κάλεσε τους Καραγκούνη, Τοροσίδη, Μάκο, Χαριστέα, Χαλκιά παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν το τελευταίο διάστημα και πλέον θα περιμένει να δει αν θα μπορεί να τους υπολογίζει για τα δύο ματς. Εκτός αποστολής έμεινε και ο Φωτάκης, για αγωνιστικούς λόγους.

Αναλυτικά οι παίκτες που κλήθηκαν: Σηφάκης, Χαλκιάς, Τζόρβας, Βύντρα, Μόρας, Κυργιάκος, Σπυρόπουλος, Τοροσίδης, Παπασταθόπουλος, Αβραάμ Παπαδόπουλος, Τζιόλης, Μάκος, Κατσουράνης, Καραγκούνης, Πλιάτσικας, Νίνης, Χαριστέας, Σαλπιγγίδης, Γκέκας, Σαμαράς, Μήτρογλου, Κουτσιανικούλης.

H αποστολή θα συγκεντρωθεί την Τρίτη στις 12:30 και θα πραγματοποιήσει την πρώτη προπόνηση την ίδια ημέρα στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά (18:00, κλειστή για τους φιλάθλους και τα ΜΜΕ).


Μήτρογλου: "Να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις"
Με αφορμή την κλήση του στην Εθνική Ομάδα Ανδρών, ο Κώστας Μήτρογλου δήλωσε στο epo.gr: «Είμαι χαρούμενος που ο κ. Ρεχάγκελ με κάλεσε στην Εθνική Ανδρών. Θέλω να βοηθήσω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα σε δύο δύσκολα και κρίσιμα ματς. Εκτός του κ. Ρεχάγκελ, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους κ. Νιόπλια, Ιορδανίδη, Κοκκολάκη. Είναι εκείνοι που πίστεψαν σε μένα από την αρχή, με κάλεσαν στην Εθνική Νέων και με βοήθησαν να δείξω τις δυνατότητές μου».




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες