Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΞΟΡΓΙΣΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ Η ΡΟΜΠΑ...


Το ξέραμε ότι όποιος φοράει τη φανέλα με την αλογοτροφή στο στήθος αρχίζει να εμφανίζει προβληματική συμπεριφορά, αλλά κατάντημα σαν αυτό του Βαζε-Λέτο δεν το είχαμε ματαξαναδεί.


Αρκετοί δικοί μας στο παρελθόν άφησαν το λιμάνι για την ομάδα του Κολωνακίου, όμως, η ξεφτίλα δεν έχει όρια απ ότι φαίνεται....Να μας πει ο Μελισσανίδης της Αργεντινής, τελικά πότε έλεγε αλήθεια; Ο λόγος σου συμβόλαιο και γλύφουμε όπου τα τσεπώσουμε, έτσι βιρτουόζε της... κωλοτούμπας; Πήγε, λέει ο Μελισσανίδης της Αργεντινής, στην μεγαλύτερη ομάδα (γελάει κάθε πικραμένος) της χώρας και μια από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές (εδώ γελάνε και τα τσιμέντα...).

Στον μεγαλύτερο πελάτη της ομάδας που μέχρι πέρσι φορούσε τη φανέλα της πήγες ρε κατακαημένε, σε αυτούς που κυνηγάνε το πρωτάθλημα με το... ντουφέκι. Εχεις και καλύτερους συμπαίκτες έ;

Επειδή είσαι και πολύ τσαμπουκάς, ναούμε, με τα μπουκάλια του νερού στον πάγκο, όπως μας έδειξες πέρσι, έλα στο Καραϊσκάκη να βάλεις γκολ και να πάρεις το...διπλό

Και φρόντισε μέχρι τότε να μας «φτιάξεις» ακόμα περισσότερο για να έχεις... έξτρα περιποίηση.


ΤΙ ΛΕΕΙ Ο.... ΒΑΡΥΜΑΓΚΑΣ ΤΩΡΑ

- Στην Αργεντινή είπες πως δεν θα έκανες ποτέ το πέρασμα στον μεγάλο αντίπαλο. Στην Ελλάδα πάντως το έπραξες…

«Ναι, αλλά δεν είναι το ίδιο. Καθόλου μάλιστα. Στη Λανούς έμεινα πολλά χρόνια και δέθηκα με την ομάδα, την αγάπησα. Στον Ολυμπιακό έμεινα για 10 μήνες και δεν έγινα ποτέ οπαδός του, δεν δέθηκα μαζί του».

Στον Παναθηναϊκό πως νιώθεις;

«Υπέροχα. Είμαι πολύ χαρούμενος, ευτυχισμένος θα έλεγα. Όλοι μου φέρονται με τον καλύτερο τρόπο και νιώθω μέλος μιας οικογένειας».

- Είπες ότι βρήκες τα πράγματα καλύτερα απ’ ότι τα περίμενες. Δηλαδή;

«Είναι πολύ διαφορετικά να βλέπεις μια ομάδα απ’ έξω, όπως συνέβαινε πέρσι, και εντελώς διαφορετικό να τη ζεις από μέσα. Μου έχει κάνει φοβερή εντύπωση η οργάνωση της ομάδας. Όλοι όσοι δουλεύουν στο σύλλογο κάνουν πολύ καλή δουλειά. Οι συμπαίκτες μου είναι εξαιρετικοί και ο κόσμος πάντα μαζί μας. Ειλικρινά σας λέω πριν γνωρίσω τα πράγματα από μέσα νόμιζα ότι -βάσει της βαθμολογίας- ο Παναθηναϊκός ήταν σαν σύλλογος πιο κάτω από την προηγούμενη ομάδα μου. Διαπίστωσα όμως ότι είναι πολύ πιο πάνω και ανήκει στις πραγματικά μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες».

- Σκέφτεσαι να κερδίσει ο Παναθηναϊκός το ντέρμπι με δικό σου γκολ;

«Ναι. Θα ήταν πολύ ωραίο αυτό. Αλλά το σημαντικό είναι να κερδίσουμε, όχι να βάλω γκολ εγώ. Αν τώρα υπάρξει συνδυασμός, θα είναι το τέλειο».


ΚΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΡΙΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΛΟΓΟΤΡΟΦΗΣ

..."Πριν από περίπου δύο εβδομάδες με ενημέρωσαν οι εκπρόσωποί μου ότι επικοινώνησε μαζί τους ο Παναθηναϊκός για μένα. Μου μετέφεραν ότι με θέλουν στην ομάδα τους και πως προσφέρουν πολλά χρήματα. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, τους είπα ότι δεν θέλω να πάω στον Παναθηναϊκό".

"Δεν γίνεται αυτό. Αγαπάω τον Ολυμπιακό και αν συνεχίσω στην Ελλάδα θα γίνει μόνο για χάρη του. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα για μένα πλην του Ολυμπιακού. Πέρασα μια εξαιρετική χρονιά, κέρδισα τα πάντα και δέθηκα με το σύλλογο και τους οπαδούς μας. Δεν θα μπορούσα να το κάνω ποτέ αυτό. Είναι σαν να φεύγεις από την Μπόκα και να πηγαίνεις στη Ρίβερ".

"Το έχω πει δεκάδες φορές και το επαναλαμβάνω. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Αυτό έχω πει στους μάνατζέρ μου. Αν δεν επιστρέψω στη Λίβερπουλ, κάτι που φαντάζει πολύ δύσκολο, θέλω να κάνω μεταγραφή στον Ολυμπιακό. Περιμένω να με ενημερώσουν για την εξέλιξη του θέματός μου. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να τα βρει ο Ολυμπιακός με τη Λίβερπουλ για να συνεχίσω στην Ελλάδα".

" Υπάρχει επίσημη πρόταση για μένα από την Ιταλία. Ομάδα; Όχι δεν μπορώ να σας πω. Αν είναι η Γιουβέντους; Όχι, δεν είναι από τη Γιουβέντους. Επαναλαμβάνω όμως ότι προτεραιότητά μου είναι ο Ολυμπιακός".

Χωρίς άλλα σχόλια....

ΚΟΠΕΛΑ ΗΣΟΥΝ,ΚΟΠΕΛΑ ΘΑ ΣΑΙ ΜΩΡΗ ΠΟΥΣΤ....!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΚΑΡΙΟ-ΛΕΤΟ!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες