Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΖΕΝΣΟΝ ΜΠΑΤΟΝ...


Εκατοντάδες θαυμαστές του Jenson Button συγκεντρώθηκαν στο Kent το μεσημέρι της Τρίτης 20 Οκτωβρίου για να αποθεώσουν το νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1.

Ο Jenson Button ήταν καλεσμένος σε εκδήλωση χορηγού της Brawn GP και δεν περιορίστηκε στην υπογραφή αυτογράφων, αλλά οδήγησε και μία Mercedes SL AMG σε μία πρόχειρη πίστα.



«Επί 21 χρόνια, όσο δηλαδή είμαι στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ήθελα να στεφθώ Πρωταθλητής στην F1. Και πλέον το κατάφερα», δήλωσε ο 29χρονος Βρετανός στους δημοσιογράφους.

Ο Button σχολίασε το γεγονός ότι παρέμεινε μόλις μισή ώρα στο πάρτυ που διοργάνωσε η ομάδα του για την κατάκτηση των δύο τίτλων: «Επέστρεψα στο ξενοδοχείο, κάθισα στο κρεβάτι και αναλογίστηκα τι είχε συμβεί. Αφιέρωσα λίγο χρόνο στον εαυτό μου και αυτό με έκανε να νιώσω καλά. Άλλωστε έχω ακόμη μέρες μπροστά μου για να απολαύσω το συναίσθημα του να είσαι παγκόσμιος πρωταθλητής. Βέβαια η ζωή συνεχίζεται, οπότε θα προσπαθήσω να πετύχω ακόμη μεγαλύτερα πράγματα».

«Στη Βραζιλία ήθελα απλά να τελειώνω με τον τίτλο. Να τον κατακτήσω δηλαδή πριν τον τελευταίο αγώνα. Το γεγονός ότι εκκίνησα από τη 14η θέση έκανε δύσκολη την αποστολή μου, όμως το σιρκουί του Interlagos μου αρέσει πολύ», υποστήριξε ο Button, που απένειμε τα εύσημα στον Ross Brawn για το γεγονός ότι του εμπνέει εμπιστοσύνη.

Ακολούθησε ένας σύντομος απολογισμός της έως τώρα καριέρας του στη Formula 1: «Χρειάστηκε να περάσουν 10 χρόνια μέχρι να έχω στη διάθεσή μου ένα μονοθέσιο ικανό να κερδίζει αγώνες. Στο διάστημα αυτό εργάστηκα σκληρά και η F1 έγινε η ζωή μου. Όταν βρέθηκα στο χώρο για πρώτη φορά ήμουν ένας άπειρος οδηγός. Τότε νόμιζα ότι η αποστολή μου ήταν να δουλεύω μόνο τα Σαββατοκύριακα των GP. Έκανα λάθος. Συνειδητοποίησα ότι προκειμένου να έχεις μία πιθανότητα να νικήσεις θα πρέπει η Formula 1 να γίνει απλά η ζωή σου».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες