Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΙΝ ΓΚΡΙΡ...


«Δε μπορώ να πω αν αξίζαμε, αλλά σίγουρα έπρεπε να είχαμε κερδίσει κάτι». Αυτό δήλωσε ο Λιν Γκριρ στην ερώτηση αν άξιζε ο Ολυμπιακός να πάρει έναν τίτλο στα δύο χρόνια που βρέθηκε στην ομάδα, εκφράζοντας ακόμα την άποψή του για τον Γιαννάκη, τους Σχορτσανίτη-Τεόντοσιτς, τον Ουέιφερ, τις διαφορές των «ερυθρόλευκων» με τον Παναθηναϊκό, αλλά και τον... Λιν τον τρίτο!



Δείχνουν πολύ καλοί. Η ομάδα έχει πολύ βάθος, πολλούς παίκτες και ελπίζω ότι θα μπορούν να "δέσουν". Αν γίνει αυτό, τότε σίγουρα θα βρεθούν και πάλι στο φάιναλ-φορ», είπε αρχικά στην «Goal news», ενώ απάντησε σε μερικές ακόμα ερωτήσεις:

-Πως κρίνεις τον αντικαταστάτη σου Βον Ουέιφερ;

«Είναι καλός, πολύ δυναμικός στην επίθεση κι όταν μάθει το Ευρωπαϊκό μπάσκετ, θα αποτελέσει μια πολύ καλή προσθήκη».

-Κι αν τον συγκρίνουμε με σένα;

«Εγώ είμαι ο καλύτερος φίλε μου (γέλια)! Δεν μπορείς να συγκρίνεις ούτε τον Κόμπε μαζί μου. Αν με ρωτήσεις αν θα έπαιρνα εμένα ή τον Κόμπε σε μια ομάδα, θα διάλεγα τον εαυτό μου».

-Στα δύο χρόνια που έπαιξε, άξιζε ο Ολυμπιακός να πάρει έναν τίτλο;

«Δε μπορώ να πω αν αξίζαμε, αλλά σίγουρα έπρεπε να είχαμε κερδίσει κάτι. Υπήρχαν πολλά παιχνίδια, ιδίως εναντίον του Παναθηναϊκού τα οποία έπρεπε να κερδίσουμε. Αλλά η ουσία είναι ότι νίκησαν αυτοί. Αυτή είναι η πραγματικότητα».

-Ποιο ήταν το σημείο που έκανε τη διαφορά υπέρ του Παναθηναϊκού;

«Ουφ (ξεφυσάει). Ούτε καν που ξέρω. Ακόμα και τώρα που δεν είμαι στην ομάδα και μπορώ να σκεφτώ πιο καθαρά, δεν μπορώ να πω. Ο Παναθηναϊκός έπαιζε καλά για 40 λεπτά. Εμείς ξεκινούσαμε καλά, αλλά αυτοί είχαν διάρκεια κι έμεναν στο αγωνιστικό πλάνο που είχαν χαράξει».

-Με το φετινό ρόστερ, ο Ολυμπιακός μπορεί να ξεπεράσει τον Παναθηναϊκό;

«Θα σου πω ότι δείχνουν πραγματικά καλοί. Παίζουν με γρήγορο ρυθμό, σπρώχνουν τη μπάλα πιο γρήγορα και όπως και ο Παναθηναϊκός, πλέον οι παίκτες του Ολυμπιακού έχουν κάποια χρόνια μαζί. Αυτό θα τους βοηθήσει σε θέμα εμπειρίας».

-Η ομάδα θα έπρεπε να παίξει πιο γρήγορα πέρσι;

«Εμένα μου αρέσει να παίζω γρήγορα. Απ' ότι βλέπω ο κόουτς τους πιέζει να παίζουν πιο γρήγορα, οπότε ίσως έχει αλλάξει τη φιλοσοφία του φέτος».

-Κάποιες φορές ένιωσε πως επηρεαστήκατε από τη πολύ μεγάλη η πίεση για τη κατάκτηση ενός τίτλου;

«Όχι σε καμία περίπτωση. Δεν θεωρώ πως η πίεση είναι μεγάλο θέμα. Το ζητούμενο είναι απλά να βγεις στο παρκέ και να νικήσεις».

-Τώρα στη Φενέρ η πίεση είναι μικρότερη;

«Όχι γιατί και εκεί υπάρχει μεγάλη αντιπαλότητα. Πέρσι χάσαμε το πρωτάθλημα από την Εφές, άρα τα πράγματα είναι ίδια. Θέλουμε το πρωτάθλημα κι έχουμε χρόνια να πάμε στην οκτάδα της Ευρωλίγκα. Οπότε η πίεση είναι ανάλογη, ίσως και μεγαλύτερη».

-Ο Σοφοκλής και ο Τεόντοσιτς είχαν ένα εξαιρετικό καλοκαίρι. Μπορούν να συνεχίσουν σε ανάλογο ρυθμό στον Ολυμπιακό;

«Όλο το καλοκαίρι έδειχναν πολύ καλοί. Ο Σόφο είναι στη καλύτερη κατάσταση που τον έχω δει πιο ποτέ. Ο Μίλος είναι τώρα είναι πιο μεγάλος και έχει ωριμάσει».

-Μπορούν να είναι καλοί και με την ερυθρόλευκη φανέλα;

«Βέβαια. Είναι η ώρα τους, να δείξουν τι μπορούν να κάνουν».

-Βλέπεις κάποια στιγμή το... γιο σου να παίζει στον Ολυμπιακό;

«Ναι βέβαια. Εγώ θα τον υπέγραφα τώρα για δέκα χρόνια. Πείτε τον στον κύριο Αγγελόπουλο. Να υπογράψει τον Λιν τον τρίτο για δέκα χρόνια».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες