Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

Η ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΟΛΩΜΟΥ

Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε η Μαρία Σολωμού στο κυπριακό περιοδικό «Οmikron». Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στο δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου για την ερωτική της ζωή και αποκάλυψε τις «ατασθαλίες» που έχει κάνει στο παρελθόν.



Μερικά απο τα οσα είπε στη συνέντευξή της η Μαρία Σολωμού:
"Δεν έχω καμία ερωτική πρόταση, δεν μου την πέφτει κανείς. Άλλωστε, ποτέ δεν είχα και ιδιαίτερες ερωτικές προτάσεις, ποτέ δεν έπεφταν οι άντρες στα πόδια μου, ποτέ δεν με παρακάλεσε άντρας, ποτέ δεν με είδε κάποιος και να πέσει ξερός."

"Έζησα την περίοδο που η ξανθιά με το μπλε μάτι μεσουρανούσε. Ήμουνα σαν τη μύγα μες στο γάλα, ήμουνα το τρελό ασχημόπαπο. Όλοι αναρωτιόντουσαν «τι είναι αυτό με το σγουρό μαλλί και τη φρυδούμπα;», δεν υπήρχε αυτό το στυλ γυναίκας."

"Έχω πιει μέχρι θανάτου, έχω κάνει ναρκωτικά, έχω κάνει μία φορά one night stand και μετά έκανα σχέση και παιδί κι έτσι λέω να μην το ξαναδοκιμάσω."

"Κανονικά εγώ αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να σου δώσω μία άλλη συνέντευξη, να σου έλεγα τις μπούρδες που λένε οι περισσότεροι, αλλά θα δημοσιευθεί στην Κύπρο και δεν με νοιάζει. Δεν προσέχω, δεν μπορώ να είμαι διπλωμάτης, δεν μπορώ να σου σερβίρω «αυτό που πρέπει». "


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες