Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

Έλλη Κοκκίνου: «Ποιον αφορά η προσωπική μου ζωή;»


Στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» μίλησε η Έλλη Κοκκίνου για τον έρωτα, την προσωπική της ζωή αλλά και τις συνεργασίες της στο χώρο της μουσικής.

«Γενικότερα δεν μιλάω για την προσωπική μου ζωή — αν με δουν, με είδανε, αν δεν με δουν, δεν με είδανε. Να βγω να κάνω δηλώσεις;» είπε η Έλλη Κοκκίνου και συμπλήρωσε: «Ποιος ο λόγος να πω ότι είμαι με κάποιον ή δεν είμαι; Ποιον αφορά η προσωπική μου ζωή;»...

Η Έλλη μίλησε όμως και για τη συνεργασία της με τον Βασίλη Καρρά: «Πάντα είχα τρελό άγχος στις πρεμιέρες μου, από τότε που έκανα πρεμιέρα όμως στη Θεσσαλονίκη με τον Βασίλη Καρρά, όπου δεν είχα άγχος, νομίζω ότι όσο θα δουλεύω μαζί του δεν θα έχω άγχος!», είπε η 40χρονη τραγουδίστρια και συμπλήρωσε: «Η συνεργασία μου με τον Βασίλη είναι καταπληκτική και μακάρι να καταφέρω να αντέξω στο χώρο, όσα χρόνια είναι ο Βασίλης. Είναι σαν τον μπαμπά μας, ο οποίος μας συμβουλεύει όλους!».



Δεν θα μπορούσε όμως να μη μιλήσει και για τη συνεργασία με τον Φοίβο: «Ο Φοίβος είναι εγγύηση, είναι σταθμός. Είναι ο άνθρωπος που μου έδωσε μία δεύτερη ευκαιρία για να αποδείξω αν μπορώ να κάνω κάποια πράγματα και να τα αποδεχτεί ο κόσμος και μου έδωσε ένα τραγούδι το οποίο θα το αγαπήσει ο κόσμος!».



Η Έλλη αναφέρθηκε και στο νέο της εγχείρημα, την τηλεόραση: «Η τηλεόραση είναι κάτι εντελώς καινούριο για μένα, γελάσαμε πάρα πολύ, δέσαμε πολύ καλά μεταξύ μας. Είμαστε τρία διαφορετικά άτομα, από διαφορετικούς χώρους αλλά δέσαμε με κοινό στοιχείο το χιούμορ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες