Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ: "ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ"


Με καλεσμένο τον Πέτρο Κωστόπουλο στην εκπομπή της σήμερα, η Φαίη Σκορδά μαζί με το σύζυγό της Γιώργο Λιάγκα αποφάσισε να ανακοινώσει πως είναι έγκυος.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο γνωστός εκδότης πήγε με το ζεύγος στην κουζίνα για τους μαγειρέψει ξιφία με ζυμαρικά...
Καθώς έκοβε τον ξιφία είπε στη Φαίη: «Εσύ τώρα μείνε μακριά», και εκείνη ρώτησε γιατί. «Δεν τα έχουμε πει αυτά, βρε Φαίη;» παρενέβη τότε ο σύζυγός της. «Α! Νόμιζα ότι εννοούσε για τη μυρωδιά», απάντησε αμήχανα εκείνη.

Με τη γνωστή του αμεσότητα, ο Πέτρος Κωστόπουλος ρώτησε τότε τη Φαίη Σκορδά αν είναι έγκυος και εκείνη διστακτικά απάντησε: «Με ταμπλό δεν βγήκαμε να πούμε ότι είμαι έγκυος αλλά...» και συμπλήρωσε: «Δεν το λες μέχρι τους πρώτους 3-4 μήνες μέχρι να "δέσει" το μωρό, όπως λέει η γιαγιά μου», ενώ ο σύζυγός της, Γιώργος Λιάγκας, βιάστηκε να πει: «Δεν το κρύβουμε όμως» συμπληρώνοντας πως «'Εχει αρχίσει να φαίνεται».



Λίγο πριν από το τέλος της εκπομπής, το θέμα της συζήτησης επέστρεψε στην εγκυμoσύνη της Φαίης Σκορδά, όταν ο γνωστός εκδότης τούς ρώτησε στα γαλλικά, αν γνωρίζουν αν το παιδί θα είναι αγόρι ή κορίτσι: «Γερό να είναι και ό,τι να είναι. Στο χωριό μου βεβαίως λέμε, "Γερό να είναι και να ουρεί όρθιο"» είπε γελώντας ο Γιώργος Λιάγκας και πρόσθεσε: «Πάντως είναι σίγουρο πως εγώ θέλω πιο πολύ δουλειά πάνω σε αυτό το θέμα από ότι η Φαίη, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που συμβαίνει τώρα σʼ εκείνη, και τι ανάγκες έχει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες