Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΚΟΚΚΙΝΟΣ Ο ΙΜΠΑΓΑΣΑ...


ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο ΙΜΠΑΓΑΣΑ...Την φανέλα του Ολυμπιακού για τα επόμενα 2 χρόνια , θα φορά ο Αριέλ Ιμπαγάσα, μετά από ανακοίνωση που εξέδωσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.

«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού μεσοεπιθετικού Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας δύο ετών»

Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, ο Αργεντινός μέσος τόνισε:



«Είμαι χαρούμενος που ήρθα εδώ. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες και τους οπαδούς της ομάδας. Έχω έρθει για να κερδίσω και ελπίζω να είναι μια καλή εμπειρία για μένα. Ήξερα τους Ραούλ Μπράβο και Γκαλέτι. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο και έβλεπα πολλά παιχνίδια. Ξέρω πως δεν κερδίσαμε το πρωτάθλημα πέρυσι και φέτος θέλω να νικήσουμε τον αντίπαλό μας που είναι ο Παναθηναϊκός. Έχω παίξει στην Ελλάδα αντίπαλος του Παναθηναϊκού και είχα βάλει και γκολ. Είναι σημαντικό για μένα να τον ξανανικήσω. Από χθες που είμαι εδώ έχω δει τους οπαδούς που είναι χαρούμενοι και ελπίζω να είμαστε όλοι στον ίδιο δρόμο για να κερδίσουμε πάλι τίτλους».

Ο Ιμπαγάσα αναχώρησε για την πατρίδα του, και θα επιστρέψει την Τρίτη, προκειμένου να ενσωματωθεί στις προπονήσεις της νέας του ομάδας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες