Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ:"ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΜΟΥ"


Στην εκπομπή «Μεσημεριανό Express» μίλησε η Σάσα Μπάστα με αφορμή τη μεγάλη κόντρα της με τη Τζούλια Αλεξανδράτου. Μεταξύ άλλων, εξήγησε πως όσα είπε για εκείνη η Τζούλια έχουν ενοχλήσει τόσο την ίδια όσο και την οικογένειά της, και μίλησε για τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα όταν ακόμα ήταν ένα από τα «κορίτσια του Θέμου»...
Για τη φράση της «Η Τζούλια είναι πορνοστάρ» που επανέφερε στο προσκήνιο τη μεγάλη κόντρα τους: «Είπα κάτι που λέει όλος ο κόσμος. Ήταν η πρώτη φορά που αναφέρθηκα σε εκείνη. (…) Εγώ δεν ασχολήθηκα με την κυρία αλλά εκείνη με μένα. Απʼ όλη την Ελλάδα, η δική μου δήλωση την πείραξε».



Για τις επόμενες κινήσεις της στο θέμα της διαμάχης της με την Τζούλια: «Θα μιλήσουν για μένα οι δικηγόροι μου. (…) Θα μιλήσω σύντομα με ένα δελτίο Τύπου από την πλευρά μου».




Για την πρώτη της αντίδραση, όταν έμαθε ότι η Τζούλια την αποκάλεσε «ιερόδουλη»: «Ειδοποιήθηκα κατά τη διάρκεια της δουλειάς. Δεν μπορώ να σας εξηγήσω πώς ένιωσα όταν άκουσα τέτοια πράγματα για το όνομά μου, ότι είμαι ιερόδουλη».



Για την οικογένειά της και την αντίδρασή τους σε όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες μέρες με την Τζούλια Αλεξανδράτου: «Τους πείραξε πολύ όλο αυτό. Είμαστε δεμένοι, σαν μια γροθιά. (…) Το καλό είναι που έχω μια τέτοια οικογένεια που με στηρίζει τόσο πολύ. Με έχει αξιώσει ο θεός να βγάζω περισσότερα λεφτά και να τους βοηθάω. (…). Από την πρώτη φωτογράφιση που έκανα, πλήρωσα την εγχείρηση της μητέρας μου».



Για τον εαυτό της και τη δουλειά της: «Όταν είχα έρθει στην Αθήνα είχα κάποιους στόχους που έχω πετύχει και με το παραπάνω. Ήταν να έχω ένα αυτοκινητάκι, ένα σπιτάκι και ένα σκυλάκι. Είμαι ευγνώμων και ευχαριστώ το Θεό για όσα μου έχουν έρθει. Όχι μόνο για μένα, αλλά και για την οικογένειά μου. Από το Posidonio, έγινα "κορίτσι του Θέμου" και συνέχισα να τραγουδάω. Δεν το άφησα. Είμαι διασκεδάστρια. Ξέρω ότι δεν έχω καμιά φωνάρα. Είμαι σε καλά μαγαζιά και περνάμε καλά με τον κόσμο. (…) Όταν δούλευα στον Θέμο έδινα πανελλήνιες. Δεν σταματάνε όλα όταν ανάβουν τα φώτα. Γιατί, όταν σβήνουν, μένουν στη ζωή μας λίγοι άνθρωποι. Θέλω κάποια στιγμή να φύγω και να κάνω την οικογένειά μου. (…) Οι άνθρωποι που με γνωρίζουν ξέρουν ποια είμαι και τι κάνω. Αν φέτος δεν δούλευα τόσο πολύ, θα πήγαινα σε μια σχολή που είχα κάνει αίτηση. Όπως με τα αγγλικά που δεν ξέρω και κάθομαι τώρα και μαθαίνω. (…) Είμαι χωριατοπούλα (σ.σ.: ένας από τους χαρακτηρισμούς που της απέδωσε η Τζούλια με το προχθεσινό δελτίο Τύπου της) και δεν το κρύβω και δεν με ενοχλεί καθόλου. Μου αρέσει που είμαι από ένα χωριό της Ξάνθης -ούτε καν μέσα από την Ξάνθη- γιατί αυτοί οι άνθρωποι μου έχουν δώσει ήθος και αρχές».



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες