Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΓΚΑΡΣΙΑ:"ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ"


Την άποψη του για την πορεία του ΠΑΟΚ σε συνδυασμό με την δική του συμβολή στην φετινή πορεία της ομάδας του, εξέφρασε χθες το βράδυ ο Πάμπλο Γκαρσία με συνέντευξη που παραχώρησε στην Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης.
Τα βασικά στοιχεία και οι τοποθετήσεις του Ουρουγουανού άσου συνοψίζονται από τις παρακάτω δηλώσεις...

* Ήταν μία πολύ δύσκολη εβδομάδα για μένα. Έχω περάσει δύσκολες στιγμές. Η ζωή συνεχίζεται και αυτό θα ήθελε και η μητέρα μου από εκεί πάνω που βρίσκεται.
* Το να περάσεις μία τέτοια περιπέτεια δεν είναι το πιο εύκολο που υπάρχει. Υποστήριξα με την επίσκεψη μου τον πατέρα και τον αδερφό μου. Η ζωή συνεχίζεται. Δυσκολεύτηκα πολύ για να μπορώ να είμαι συγκεντρωμένος στο παιχνίδι. Δύσκολο το να είναι το μυαλό μου ήρεμο. Το προσπάθησα όμως.
* Σίγουρα πέρασαν πολλά πράγματα από το μυαλό μου όταν πήγα να εκτελέσω το φάουλ στο γκολ που πέτυχα με τον Παναθηναϊκό. Είπα αυτό θα κάνω. Θα στείλω την μπάλα μέσα στο τέρμα. Ζήτησα νοερά την βοήθεια της μητέρα μου. Όπως φάνηκε με βοήθησε.
* Σίγουρα το έκανα με την καρδιά μου αυτό που έκανα. Και είχα την τύχη με το μέρος μου. Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Ωραιότερο το γκολ του Μουσλίμοβιτς

* Το γκολ του Μουσλίμοβιτς ήταν πιο ωραίο! Το πιστεύω ακράδαντα. Ήταν μία πάσα 40 μέτρων του Λίνο, πολύ καλή, ο Ζλάταν έκανε φοβερό κοντρόλ σε δύσκολη θέση και έκανε το πλασέ όπως έπρεπε.
* Και το δικό μου δεν ήταν εύκολο, αλλά εγώ είχα και τη βοήθεια από τον ουρανό…
* Τι σημαίνει η νίκη επί του Παναθηναϊκού; Τρεις βαθμοί! Τρεις βαθμοί σημαντικοί. Αυτό που καταφέραμε είναι σημαντικό: βάζουμε το δάκτυλο πάνω σε αυτούς που ήταν μπροστά μας και μας νιώθουν. Πλέον έχει μεγάλο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα. Είμαστε και εμείς πολύ κοντά.
* Στο ποδόσφαιρο δεν περιμένεις να σου δώσουν κάτι. Μόνο μπορείς να το κερδίσεις μέσα στο γήπεδο. Το πρωτάθλημα το διεκδικείς και το κερδίζεις. Κοιτάμε τον εαυτό μας. Θέλουμε να κερδίζουμε όλα τα ματς. Πρέπει να κάνουν και οι άλλοι κάποιο λάθος.
* Μου το έχουν πει ότι για πρώτη φορά μετά 25 χρόνια η ομάδα είναι κοντά για το πρωτάθλημα. Εμείς πρέπει να χύσουμε αίμα μέσα στο γήπεδο για να κερδίσουμε παντού.
* Συνεχίζουμε αυτό που ξεκινήσαμε πέρυσι. Η ομάδα κάθε φορά είναι και καλύτερη. Όλοι προσπαθούμε και έχουμε μεγάλη υποστήριξη από τον κόσμο.
* Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι σε μία ομάδα σαν τον ΠΑΟΚ. Η ατμόσφαιρα που κάνει ο κόσμος μας, μας βοηθάει να βγάλουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Είναι μοναδικό αυτό που γίνεται με τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Το έχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπώ
* Είναι δύσκολο να πω τι έφταιγε στο ξεκίνημα της σεζόν και δεν ξεκινήσαμε καλά. Πιστεύω ότι μάλλον ήταν η διαδικασία ένταξης κάποιων παικτών στο κλίμα αλλά και η δική μας. Τώρα πονάνε περισσότερο εκείνοι οι βαθμοί που χάσαμε στην αρχή της σεζόν. Τώρα είμαστε σε μία πολύ καλή στιγμή και αυτό πρέπει να το κρατήσουμε για να πάμε ακόμη καλύτερα.

Πιθανότητες για τίτλο

* Σε ερώτηση για τον αν αδικείται ο ΠΑΟΚ από τη βαθμολογική του θέση και από κάποιες αποφάσεις των διαιτητών ο Γκαρσία είπε: «Σίγουρα λίγο από όλα έχουν επηρεάσει. Αυτά όμως είναι παρελθόν και εμείς πρέπει να κοιτάμε μπροστά. Να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο».
* Για το αν Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ έχουν τις ίδιες πιθανότητες για τον τίτλο, είπε: «Και οι τρεις έχουν πιθανότητες, αλλά ο Παναθηναϊκός έχει το πλεονέκτημα των δύο βαθμών. Εμείς πρέπει να τα δώσουμε όλα και παντού. Δεν μπορούμε να πάμε και να χάσουμε το Σάββατο στην Ξάνθη. Δεν επιτρέπεται να γίνει κάτι τέτοιο. Πρέπει να κοιτάμε τους κοντινούς στόχους που είναι κάθε ματς την κάθε αγωνιστική. Και να είμαστε ταπεινοί. Θεωρώ ότι στον ΠΑΟΚ είμαστε ταπεινοί. Δουλεύουμε σκληρά, και όπως είναι ο λαός του ΠΑΟΚ έτσι είμαστε κι εμείς. Η εικόνα που έχω για τον κόσμο είναι ότι θέλουν να μας βλέπουν να δίνουμε τα πάντα μέσα στο γήπεδο ανεξάρτητα το αποτέλεσμα. Ο κόσμος θέλει να δει μαχητές μέσα στο γήπεδο, καθώς και ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι μαχητής».
* Σε ερώτηση για το αν έχει δεθεί περισσότερο με τον κόσμο του ΠΑΟΚ από ότι με τον κόσμο άλλων ομάδων, όπως ακόμη και της Ρεάλ είπε: «Σίγουρα δεν μου έρχεται άλλος κόσμος τόσο κοντά σε μένα. Πάντα προσπαθώ πάντως να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου σε όποια ομάδα και αν παίζω».
* Σε ερώτηση για το αν μπορεί να κάνει ο ΠΑΟΚ «επανάσταση» τόνισε:
«Μπορώ να πω ότι μπορεί να είναι η επανάσταση, αλλά αυτό θέλει πολύ δουλειά και πολύ δουλειά από όλους. Δεν θα είναι εύκολο να γίνεται. Βλέπεις τον κόσμο να γυαλίζει το μάτι τους. Το θέλουν πολύ, αλλά αυτό θέλει θυσία».

Για τον ΠΑΟΚ
«Θα κάνω τατουάζ με το Δικεφάλου Αετό του ΠΑΟΚ»

Σε άλλη ερώτηση για την πληροφόρηση που είχε για τον ΠΑΟΚ, πριν έρθει στην Ελλάδα, απάντησε: «Ο Μπάριος μου είπε τα πάντα για τον ΠΑΟΚ, και τότε αμέσως ετοίμασα τις βαλίτσες μου και ήρθα! Δε χρειάστηκε να το σκεφτώ περισσότερο. Δεν πρόκειται να μετανιώσω ποτέ. Λίγες φορές στη ζωή μου έχω μετανιώσει για αποφάσεις που πήρα. Η οικογένεια μου είναι πολύ καλά όπως κι εγώ και όλα είναι άψογα στον ΠΑΟΚ.

*Έχω τατουάζ τα ονόματα των δύο μου παιδιών και θα κάνω και το όνομα του τρίου. Ακόμη έχω το μότο της ζωής μου, το επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς. έχω τον επαναστάτη της Ουργουγουάης, τον Αρτίγκα, έναν ινδιάνο, επειδή γουστάρω πολύ τους ινδιάνους και το όνομα της μητέρας μου της Κριστίνα. Πριν φύγω από τη Θεσσαλονίκη θα κάνω τατουάζ με το Δικεφάλου Αετό του ΠΑΟΚ. Δεν το κάνω τώρα για να μη νομίζει ο κόσμος ότι το κάνω για λεζάντα».

* Αν αυτή η πρόταση είχε έρθει όταν ήμουν και νεότερος πάλι θα ερχόμουν τώρα νιώθω λίγο …παππούς και πονάνε και τα γόνατά μου! Αλήθεια λέω! Βέβαια έκανα δύο χρόνια συμβόλαιο. Πάνω από τα συμβόλαια υπάρχει ο ανδρικός λόγος. Αν δούμε ότι δεν μπορώ να συνεχίσω τότε θα βρεθεί λύση και θα είμαστε φίλοι. Αν έρθουν και μου πούνε να φύγω τότε παίρνω τα παιδιά μου και φεύγω στο σπίτι μου. Αυτά λύνονται εύκολα. Τα παιδιά μου μιλάνε αρκετά ελληνικά, αλλά εγώ δεν τα καταλαβαίνω!
* Για το γνωστό σλόγκα: «Νο Γκαρσία, νο Πάρτι» τι του ..λέει: «Με κάνει να αισθανθώ χαρούμενος. Μου δίνει και μεγάλη ευθύνη. Πρέπει να δικαιώσω τον κόσμο».
* Ποτέ δε διάβασα τίποτα. Στο σχολείο λούφαρα. Ζούσα σε ένα μικρό χωριό και το μόνο που κάναμε ήταν να τρέχουμε πίσω από μία μπάλα… Σε προσωπικό επίπεδο δεν έχω αλλάξει πολύ. Πλέον το ποδόσφαιρο δεν είναι όπως παλιά
* Η πρώτη δουλειά ήταν να πηγαίνω στα πανηγύρια και κάνω σταφύλια. Μετά ψωμί σε φούρνο και μετά στις λαϊκές ζύγιζα φρούτα για να βοηθώ την οικογένειά μου.
* Παίζαμε κάθε μέρα στο χωριό μπάλα. Από ένα ραδιόφωνο κάλεσαν παιδιά για δοκιμές. Ρώτησα αν μπορώ να πάω και μου είπαν ναι. Στην ομάδα που συμμετείχα δε μου έδιναν τη μπάλα. Ηταν παιδιά από την πρωτεύουσα. Πήγα και πήρα τη μπάλα από ένα παιδί. Τη Δευτέρα έβρεχε πολύ και δεν πήγα. Μετά ο πατέρας μου πήρε ξανά τηλέφωνο και ζήτησε μία δεύτερη ευκαιρία. Χρειάστηκαν 15 λεπτά για να με δουν και να μου κάνουν συμβόλαιο…
* Ο πατέρας μου με στήριξε έπαιζε μπάλα. Δεν έπαιξε ψηλά, αλλά ήταν ένας αμυντικός χαφ. Είτε είναι παίκτης στη Ρεάλ, είτε οπουδήποτε, είναι ένας παίκτης. Η μητέρα μου ήθελε να σπουδάσω αλλά εγώ πήγα στο πανεπιστήμιο του… δρόμου. Παίρνεις πολλές εμπειρίες όπου και να παίξεις. Ήμουν στη Ρεάλ, αλλά και σε άλλες μικρότερες ομάδες και εκεί νόμιζαν όλοι ότι είναι σταρ. Ενώ ήμουν στη Μίλαν και ο Μαλντίνι ήταν ο πιο ταπεινός άνθρωπος! Το μόνο που δεν κέρδισε ήταν η χρυσή μπάλα. Και στη Ρεάλ πολύ ταπεινός και απλός ήταν ο Ζιντάν. Αυτοί είναι σπουδαίοι παίκτες και άνθρωποι.

Τέλος στον επίλογο αυτής της συζήτησης που περιστράφηκε και στα παιδικά χρόνια του Γκαρσία αλλά και στις ιδιαιτερότητες της πατρίδας του, ο ίδιος αφιέρωσε τη μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟ, σε όλα τα ορφανά παιδιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες