Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΚΟΚΟ:"ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΜΕ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ"


Στην αποκάλυψη πως η διοίκηση της ΑΕΚ του έχει υποσχεθεί πως θα τον πουλήσει το ερχόμενο καλοκαίρι, προχώρησε ο Νάτσο Σκόκο, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα της πατρίδας του "OLE".
Ο άσος της ΑΕΚ τονίζει χαρακτηριστικά πως "έχει έρθει η ώρα να προοδεύσει, παίρνοντας μεταγραφή σε μια ομάδα που αγωνίζεται σε πρωτάθλημα ανταγωνιστικότερο του ελληνικού. Δεσμεύεται ωστόσο πως μέχρι το καλοκαίρι θα δίνει τα πάντα για την ΑΕΚ..
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αργεντινού...

"Προσπαθώ να ολοκληρώσω καλά τη σεζόν και να εκπληρώσω τους στόχους μου. Η ΑΕΚ δεν ξεκίνησε καλά αυτή τη χρονιά, χάσαμε πολλούς βαθμούς στην αρχή και τώρα ο μοναδικός στόχος είναι να σκεφτεί η ομάδα τους τίτλους την επόμενη σεζόν.

Προσωπικά, τον Ιούνιο θέλω να συνεχίσω να προοδεύω σε διεθνές επίπεδο. Θέλω να βελτιωθώ. Το ελληνικό πρωτάθλημα έχει καλές ομάδες, αλλά δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό όσο άλλα πρωταθλήματα, όπως το ισπανικό, το ιταλικό, το γερμανικό. Θέλω να προοδεύσω και πιστεύω ότι έφτασε η στιγμή", σημείωσε αρχικά.

Στη συνέχεια, εξηγώντας τους λόγους που η ΑΕΚ δεν τον πούλησε τον Γενάρη, τονίζει: "Γιατί δεν με άφησαν να φύγω τον Ιανουάριο; Η ομάδα διέρχεται μία δύσκολη περίοδο διοικητικά, έχει προβλήματα σε διοικητικό επίπεδο, κανείς δεν τολμούσε να πάρει την απόφαση της αποχώρησής μου, ο πρόεδρος ήθελε να κερδίσει χρόνο. Τον Δεκέμβριο μου είπαν πως δεν μπορώ να φύγω, αλλά μου υποσχέθηκαν πως τον Ιούνιο θα μου ανοίξουν την πόρτα, ότι δεν θα φράξουν το μέλλον μου. Από την ομάδα μού είπαν ότι δεν θα ανακόψουν την πρόοδό μου. Γι' αυτό είμαι ήρεμος, έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Αλλά στο μεταξύ θα δίνω τα πάντα για την ΑΕΚ μέχρι την τελευταία μέρα. Επίσης, δεν με άφησαν να φύγω, επειδή η αντιπαλότητα ανάμεσα στις τρεις ομάδες της Αθήνας είναι πολύ μεγάλη. Αυτός ήταν ο μεγάλος φόβος τους".

Μιλώντας για το όνειρο της κλήσης του στη εθνική, σημείωσε: "Κάθε παίκτης ονειρεύεται να αγωνιστεί στην εθνική. Παρά την άσχημη χρονιά της ΑΕΚ, σε προσωπικό επίπεδο αισθάνομαι καλά και το μεγαλύτερο όνειρό μου είναι να φορέσω τη φανέλα της εθνικής. Ποτέ δεν το βάζω κάτω, δεν θα παρατήσω την προσπάθεια".

Τέλος, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο επιστροφής του στην Αργεντινή, είπε: "Κάθε Αργεντινός σκέφτεται πάντα την επιστροφή του στην πατρίδα του, γιατί το πάθος με το οποίο βιώνεται το ποδόσφαιρο στη χώρα μας δεν το συναντάς πουθενά. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στη Νιούελς Ολντ Μπόις και θέλω να κλείσω την καριέρα μου εκεί. Αλλά το όνειρο της οικογένειάς μου και το δικό μου είναι να αγωνιστώ στη Ρίβερ Πλέιτ. Αν και περνάει μία δύσκολη περίοδο τώρα, η Ρίβερ είναι πάντα Ρίβερ. Ήμουν από μικρός οπαδός της Ρίβερ, όπως οι παππούδες μου και οι γονείς μου, και θα ήθελα να εκπληρώσω αυτό το όνειρο. Και μετά να κρεμάσω τα παπούτσια μου στη Νιούελς".


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες