Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΝΕΑ RENAULT...


Το σεντόνι της αποκάλυψης από το νέο R30 σήκωσαν οι πιλότοι Κούμπιτσα και Πετρόφ. Ο 25χρονος , έχοντας σπόνσορες που προσφέρουν 15.000.000 έπεισε το αφεντικό της ομάδας, Ερίκ Μπουγιέ, και έτσι θα πλαισιώσει τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη αγωνιστική περίοδο, ενώ παράλληλα γίνεται ο πρώτος Ρώσος πιλότος στη Formula 1.

H γαλλική ομάδα ανακοίνωσε και τους δοκιμαστικούς της πιλότους, οι οποίοι θα είναι οι Γιο πι Τανγκ, Χερόμε Νταμπρόσιο και Ζαν Χάρουζ.


"Το ξεκίνημα μιας νέας χρονιάς στη Formula 1, πάντα αποτελεί το χρονικό σημείο για μεγάλες προσδοκίες. Η Renault μπαίνει σε μια νέα περιοχή το 2010, βάζοντας υψηλές προσδοκίες. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να γίνει άμεσα, αλλά ο σκοπός μας είναι να τα καταφέρουμε βήμα-βήμα. Το νέο μονοθέσιο θα είναι ανταγωνιστικό, δυνατό και αξιόπιστο και στοχεύουμε σε μια επιθετική εξέλιξη".

O Βιτάλι Πετρόφ δήλωσε περήφανος για την παρουσία του στη Renault, ενώ δεν έκρυψε να προβλέψει ότι η χρονιά που έρχεται θα είναι φανταστική.

"Ένα όνειρο μου έγινε πραγματικότητα, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μια μέρα θα οδηγούσα για τη Renault. Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι την ώρα που θα βρεθώ στην πίστα, οδηγώντας το μονοθέσιο, είμαι σίγουρο ότι θα είναι φανταστικά. Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι εδώ και θα θέλω να δουλέψω όσο καλύτερα μπορώ".

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του από τη Renault, μίλησε για την επιστροφή του, ενώ τόνισε τη σημασία του να οδηγείται εύκολα το νέο μονοθέσιο.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Έχω παρελθόν με τη Renault, καθώς εδώ ξεκίνησα την καριέρα μου το 2001. Ήδη γνωρίζω πολλούς ανθρώπους και κατά τη διάρκεια του χειμώνα είδα πόσο πολύ θέλουν όλοι να είμαστε ανταγωνιστικοί και να ξεκινήσουμε τη χρονιά με νίκες. Ποτέ δεν ξέρεις τι πρέπει να περιμένεις, πριν την έναρξη της χρονιάς, επειδή τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν πολύ γρήγορα. Το μόνο που θέλω είναι το μονοθέσιο να οδηγείται εύκολα. Οι νέοι κανονισμοί, δίνουν πλεονέκτημα στα μονοθέσια που είναι ανθεκτικά. Χρειαζόμαστε ένα μονοθέσιο, το οποίο θα συμπεριφέρεται σταθερά σε ποικίλες καταστάσεις".




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες