Θεσσαλονίκη Πρόγνωση καιρού

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΡΑΟΥΛ ΚΟΥΠΕΡ...


Πρόταση από τους δύο αιωνίους είχε δεχτεί στο παρελθόν ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ ο οποίος μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό αναφέρθηκε στους στόχους του Άρη.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Αργεντινός τεχνικός στο ΣΚΑΪ:



«Είχα και άλλες προτάσεις στα χέρια μου όταν με πλησίασε ο Αρης. Ζήτησα όμως από τον μάνατζέρ μου να μιλήσει με τον Αρη, γιατί εκδήλωσε πρώτος ενδιαφέρον για μένα, ενώ βρισκόμουν στην εθνική Γεωργίας. Δεν είμαι άνθρωπος που μπαίνω σε διαδικασία πλειστηριασμού. Το πλάνο που μου παρουσίασαν οι άνθρωποι του Αρη με ικανοποίησε απόλυτα και έτσι πήρα την απόφαση να έρθω.

Μίλησα και με τον Κάρλος Γκόμες (ο οποίος ήταν προπονητής στον Αστέρα Τρίπολης και στο παρελθόν είχε διατελέσει βοηθός του Κούπερ) και μου είπε τα καλύτερα. Τα προηγούμενα χρόνια μου είχε γίνει πρόταση από τον Ολυμπιακό, αλλά δεν είχαμε έρθει σε συμφωνία. Υπήρξε ενδιαφέρον και από τον Παναθηναϊκό, όχι, όμως, άμεσα από τη διοίκησή του, αλλά μέσω τρίτου».

Οσο για τους στόχους του με τον Αρη; «Δεν βολεύομαι με την είσοδο στα πλέι οφ. Θα κυνηγήσουμε τον υψηλότερο δυνατό στόχο. Η ομάδα έκανε θυσίες για να φτάσει σ αυτό το σημείο. Οι αλλαγές θα γίνουν σιγά σιγά. Για να πάμε ακόμη ψηλότερα χρειάζονται μεγαλύτερες θυσίες, αλλά δεν μπορούν να γίνουν τώρα. Το ρόστερ που έχουμε θα αξιολογηθεί το καλοκαίρι και τότε θα παρθούν οι αποφάσεις με τη διοίκηση».



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Αναγνώστες